2. leht 3-st
Postitatud: E Veebr 08, 2010 4:41 pm
Postitas einar
bmw-le on ju võimalus osta difrisse orig LSD lukk
esinduses maksab see lõbu minu mäletamist mööda 12 tuhat eeki pluss paigaldus.
näita mulle inimest kes teeb toimiva lukustussüsteemi odavamalt valmis.

Postitatud: E Veebr 08, 2010 7:09 pm
Postitas jokker28
mina mõtlesin et kysin ok vendadelt head nõu,tuleb aga välja et sattusin mingi naisteka foorumisse kus kylaeided lahmivad nii kuis jaksavad...
isegi bemmi foorumis ei leia sellist lasteaeda......
Postitatud: E Veebr 08, 2010 7:17 pm
Postitas jokker28
einar kirjutas:bmw-le on ju võimalus osta difrisse orig LSD lukk
esinduses maksab see lõbu minu mäletamist mööda 12 tuhat eeki pluss paigaldus.
näita mulle inimest kes teeb toimiva lukustussüsteemi odavamalt valmis.

LSD on piiratud läbilibisemisega ,kuid mul on huvi just mehhaaniliselt 100%lukustuva asja vastu,LSD tagasild on hetkel autol all
Postitatud: E Veebr 08, 2010 7:24 pm
Postitas MahviaDeTyrk
jokker28 kirjutas:mina mõtlesin et kysin ok vendadelt head nõu,tuleb aga välja et sattusin mingi naisteka foorumisse kus kylaeided lahmivad nii kuis jaksavad...
isegi bemmi foorumis ei leia sellist lasteaeda......
Kle ää nüüd nori - sa just enne kiitsid, et oled umbe võll hammakameister isegi joogise peaga - võta ja viili siis omale üks lukk valmis
Natuke imelik loota, et kellegil siin bemmi luku valmistamiseks joonised käepärast on
Või veel lihtsam - pane bemmile miski lukuga tagadiffer/sild
PS: oma tagasillas olevat LSD'd saad kah ajada oluliselt vähem läbi libisevaks
Postitatud: E Veebr 08, 2010 8:00 pm
Postitas jokker28
vot vot hakkab tulema ka konkreetseid soovitusi,ning sa Tyrk ära pisarat venita kui tunned et selleks sul põhjust pole .
kuid mina pole mingi hammasratta meister ega pane ka jooki,antud tehases aga krudisin kokku kul seal valmistatud toodangut
tegelikult on mul pilt silmade ees sellest mida ma tahan ja kuidas see asi ka reaalselt toimima saab,kuid mõtlesin et parem oleks veits maad uurida äkki...juba keegi teinud/näinud sellist asja antud masinale..äkki või soovitab midagi muud head nõu mille peale ise ei oskaks tulla...
Postitatud: E Veebr 08, 2010 8:11 pm
Postitas AsTroSS
Jooniseid mul ei ole , on ainult liikuv pilt : EATON TRUETRACK
http://www.youtube.com/watch?v=lZmsY2YvVsc
Postitatud: E Veebr 08, 2010 8:25 pm
Postitas MahviaDeTyrk
Tegelane otsib 100% lukustuvat - Truetrack ja Torsen on siiski LSD difrid
Postitatud: E Veebr 08, 2010 8:49 pm
Postitas totu
jokker28 kirjutas:eks inimesele kes pole selliste asjade loomis protsessi juures viibinud on ikka raske uskuda mida kõike inimene võib vamis meisterdada...
ja eks need nö tehase asjad tehakse roheliste vennikeste poolt kuskil salajastes laborites valmis .
töötasin ise soomes,karkkilas SEW konserni tehases kus tehti suuri redusi laevadele ,kraanadele ,tuulegenedele jne ja kõik sakslaste eksperimentaal redud valmistati meil ja täitsa tavalistes CNC pinkides,vajadusel nokitseti ka tava treipinkkidega mõni jupp valmis.
ei olnud mingit ulme tehnoloogiat ja vaatamata minu poolt taritud õlledele ja longerotele suudeti siiski asjade dolerants hoida 0,00-0,0 piirides.
eestis on aga väga häid seadmeid ja ka yli häid vennikesi olemas kes suudavad suvalise asja valmis tega ja kvaliteedis järgi andmata,lihtsalt teiste eestlaste kadedus ja rumalus pidurdavad neid inimesi.
Tolerantsid on küll muljetavaldavad

aga kogu see loetelu on tehnikast, mis arvestatud resursile, st. pöörleb aeglaselt, on väga pikaealine ja praktiliselt ei oma kaalupiiranguid. Autotehnika on vastupidiselt kerge ja töötab piirkoormuste lähedal. Alustuseks võiks: 1. oma üleolevus endale sisse soolata. 2. valgustada meid veidi laiemalt eesmärkidest (läbivus lumes, kiirendus asfaldil, "kummipõletamine" või veel mõni üllas eesmärk).
Mõistlikeim lahendus tundub olevat kasutada valmis lukuga tagadiffrit, kas koos peaülekande korpusega (kardaan ja veovõllid ülemineku flantsidega) või sobitada see olemasolevasse korpusse (peaülekande taldrik aretada diffri korpusele ja lasta valmistada veovõlli sisemised kinnitusvõllid). Loomulikult on võimalik kõiki asju lasta eritellimisel teha aga kardan et antud juhul jääb rahakott lahjaks ja kindlasti ei ole see otstarbekas. Tavadiffrist sundlülitusega diffri tegemisel võiks teoreetileslt kasutada sateliite ja ühte veovõlli hammasratast, kõik muu tuleks uus teha+ arvestatavad muudatused peaülekande korpuses. Kas tundub mõistlik?
Mis puudutab maastureid, on neil aeglusti ja pahatihti ka suuremad rehvid, see tähendab aga tihti isegi HD tehasedetailide purunemist ja ilmselt sellepärast kasutamegi sellistes kohtades valmistoodangut (keevislukk va.), ja reeglina tuleb ka palju odavam.
Differ
Postitatud: E Veebr 08, 2010 8:54 pm
Postitas Kalamees
Re: Differ
Postitatud: E Veebr 08, 2010 9:14 pm
Postitas MahviaDeTyrk
Mis on oma olemuselt samuti LSD
Postitatud: E Veebr 08, 2010 9:32 pm
Postitas yanekk
jokker28 kirjutas:mina mõtlesin et kysin ok vendadelt head nõu,tuleb aga välja et sattusin mingi naisteka foorumisse kus kylaeided lahmivad nii kuis jaksavad...
isegi bemmi foorumis ei leia sellist lasteaeda......
Kui sellise jutuga tuled,siis anna ruumi areneda.
Alustuseks õpi kirjutama,siis näita mida sa oled teinud,enamusel siinsest rahvast on ka midagi reaalselt näidata,erinevalt sinu suurtest sõnadest.
Vahest tundub tõesti,et oleks vaja mingit filtrit,et foorumiga liituda.
Postitatud: E Veebr 08, 2010 9:33 pm
Postitas einar
jokker28 kirjutas:einar kirjutas:bmw-le on ju võimalus osta difrisse orig LSD lukk
esinduses maksab see lõbu minu mäletamist mööda 12 tuhat eeki pluss paigaldus.
näita mulle inimest kes teeb toimiva lukustussüsteemi odavamalt valmis.

LSD on piiratud läbilibisemisega ,kuid mul on huvi just mehhaaniliselt 100%lukustuva asja vastu,LSD tagasild on hetkel autol all
ausaltöeldes mina ei usu et sinu autol on tagasillas LSD element, e39 kere puhul pandi lsd elementi ainult M5 mudelile.
(võimalik et keegi on selle sinu auto tagadifferentsiaali sisse pannud)
bmw insenerid olid arvamusel et veojõukontroll on samaväärne LSD-ga, või vähemalt mõlema olemasolu peeti mõtetuks.
Postitatud: E Veebr 08, 2010 10:02 pm
Postitas urmas
jokker28 kirjutas:tegelikult on mul pilt silmade ees sellest mida ma tahan ja kuidas see asi ka reaalselt toimima saab
äkki lõpetad lause selle pildiga, mis sul silmade ees

Postitatud: E Veebr 08, 2010 10:49 pm
Postitas JoelH
kõige lihtsam on sobitada ehk ARB-i lukk, mõõda üle oma bemmi differ, laagrite mõõdud, kaugused üksteisest, taldriku sisediameeter ja kaugus laagrist. Mõõtude järgi leiab ehk ligilähedase luku ARB-i toodangust ja kui vaja saab ju väikeseid vajalikke muudatusi treipingi abil teha.
vähemalt ise teeks nii.
Postitatud: E Mär 01, 2010 9:30 pm
Postitas sm. pelle
elbe.ee variant oleks lsd muuta rohkem lukustuvaks. a la 80%. Võta ühendust, uuri.