2. leht 5-st

Postitatud: R Jaan 22, 2010 7:23 pm
Postitas fagott
Mida öelda, tublid poisid.

Postitatud: R Jaan 22, 2010 11:48 pm
Postitas jannuhellu
Mis siin ikka tublid...pole kogemusi kap remonditud mootori käima ajamises, mõne targema näpunäited oleks teretulnud kui keegi viicib oma tarkust jagada
mõned pildid ka siis ettevõtmisest :D

http://pilt.delfi.ee/my_album/161715/?page=1

Postitatud: L Jaan 23, 2010 10:07 am
Postitas totu
jannuhellu kirjutas:Mis siin ikka tublid...pole kogemusi kap remonditud mootori käima ajamises, mõne targema näpunäited oleks teretulnud kui keegi viicib oma tarkust jagada
mõned pildid ka siis ettevõtmisest :D

http://pilt.delfi.ee/my_album/161715/?page=1
...oleks kogemused, oleks kevadet oodanud :lol: Ise ei viitsiks ilma VÄGA hea põhjuseta küll õues mootorit vahetada praeguse ilmaga.
Mis seal ikka keerulist, süüde paika, bensiin üles ja tuld. Mõistlik oleks enne õlirõhk üles ajada (UAZ l peaks jagaja alt õlipumba ajamini pääsema). Mõni tilk õli kolbide peale ei tee ka paha, eriti nii miinuselise ilmaga.

Postitatud: L Jaan 23, 2010 12:57 pm
Postitas rmann
jannuhellu kirjutas:Mis siin ikka tublid...pole kogemusi kap remonditud mootori käima ajamises, mõne targema näpunäited oleks teretulnud kui keegi viicib oma tarkust jagada
mõned pildid ka siis ettevõtmisest :D

http://pilt.delfi.ee/my_album/161715/?page=1
Ilus mootor.
Kui isegi sellise leiaks siis vahetaks isegi mootorit.

Postitatud: P Jaan 24, 2010 11:31 pm
Postitas mart77
Selliseid mootoreid jagatakse Tartu Hydroscandi kõrval olevas kaupluses, mille nimi hetkel ei meenu. Tegeleb põllumajandustavaariga.

Postitatud: E Jaan 25, 2010 3:49 pm
Postitas jannuhellu
hey hey täna siis vähe pehmema ilmaga ajasin selle uue käraka käima.aga oh imet krdi õlirõhku ei taha näidata.käivitades õli tuli kustub siis läheb jälle põlema siis annad tuurid kõrgemale läheb põlema kui tuurid alla lasen kustub ära jälle.igavene jama...ja rõhku ka kella peal ei näita.....ei julgend väga lasta käia sellel kärakal
tegin nii ka et seee õli kraan mis laseb õli radikasse keerasin selle lahti ja võtsin vooliku otsast ära ning panin starterit siis lõi küll kõik sealt kraani august õli täis kapote all....et nagu siis on mingi rõhk tal v?
krt seda teab.Äkki peaksin uued andurid ostma v?pakkuge vähemalt midagi



tekkis siuke küsimus ka veel et äkki mul oligi kraan kinni ja õli ei läinud läbi radika tagasi mootorisse ja seetõttu ta ei löönudki rõhku üles või see ei koti teda et kraan kinni on.?

Postitatud: E Jaan 25, 2010 4:16 pm
Postitas military
mart77 kirjutas:Selliseid mootoreid jagatakse Tartu Hydroscandi kõrval olevas kaupluses, mille nimi hetkel ei meenu. Tegeleb põllumajandustavaariga.
Mis too maksis?

Postitatud: E Jaan 25, 2010 4:41 pm
Postitas margus61
Tõe tooks päevavalgele mehaaniline manomeeter mingis augus kohe pärast õlipumpa. Umbes nii, et kuskilt sebid kella, ca meetrine jupp 3...4 mm vasktoru vahele (et esiaknast näha oleks) ja vanast andurist tutsi joodad üheks tükiks kokku. Ja ongi asjast selge pilt silme ees.

Postitatud: E Jaan 25, 2010 5:20 pm
Postitas Muska71
margus61 kirjutas:Tõe tooks päevavalgele mehaaniline manomeeter mingis augus kohe pärast õlipumpa. Umbes nii, et kuskilt sebid kella, ca meetrine jupp 3...4 mm vasktoru vahele (et esiaknast näha oleks) ja vanast andurist tutsi joodad üheks tükiks kokku. Ja ongi asjast selge pilt silme ees.
Tallinnas pirni tn on müügil spets voolik üks ots otse mootorisse ja teine kella.

Postitatud: E Jaan 25, 2010 5:36 pm
Postitas jannuhellu
selle käraka sain 3000ga
kogu teema oli küljes,karbuss,starter,jagaja,genekas jne ainult tõsta peale.

Postitatud: E Jaan 25, 2010 5:39 pm
Postitas seenior2
kui sul mehh. manomeetrit kuskilt saada ei õnnestu,siis : Kas vana mootoriga tuled-näitajad olid normis? Kui olid,siis võta vana mootori andurid ja pane uue peale.Kui muutust ei ole,siis viga ikka mootoris!
Õliradika kraani kinnikeeramine pigem tõstab õlirõhku(pumbal vähem tööd !) ja külmaga ta kinni peakski olema.

Postitatud: E Jaan 25, 2010 5:45 pm
Postitas jannuhellu
vana mootori peal oli kõik tibens-tobens...
kas õlirõhu muidu ajasin ilusti üles kui käitusin nii:
võtsin küünlad maha panin õli sisse ootasin kunas alla vajus,varras normi näitas ja siis panin seni starterit kuni õlituli ära kustus.siis panin küünlad peale ja käima ta läkski.
homme võtan õlifiltri korra maha,vaatan kas see on ikka õline ja siis proovin veel korra käima panna ja piilun klapikambrikaane august sisse kas peksab õli üles.peaks nagu peksma eksju?

Postitatud: E Jaan 25, 2010 5:51 pm
Postitas seenior2
No midagi valesti ei ole,kui õli karteris on normis ja mootor töötab. Õli,ma julgen arvata,ikka korralik mootori õli?

Postitatud: E Jaan 25, 2010 5:57 pm
Postitas jannuhellu
ülo ärist ostsin.vana ütles et ziguli õli om häää küll sinna

Postitatud: E Jaan 25, 2010 6:23 pm
Postitas ottocar
jannuhellu kirjutas:hey hey täna siis vähe pehmema ilmaga ajasin selle uue käraka käima.aga oh imet krdi õlirõhku ei taha näidata.käivitades õli tuli kustub siis läheb jälle põlema siis annad tuurid kõrgemale läheb põlema kui tuurid alla lasen kustub ära jälle.igavene jama...ja rõhku ka kella peal ei näita.....ei julgend väga lasta käia sellel kärakal
tegin nii ka et seee õli kraan mis laseb õli radikasse keerasin selle lahti ja võtsin vooliku otsast ära ning panin starterit siis lõi küll kõik sealt kraani august õli täis kapote all....et nagu siis on mingi rõhk tal v?
krt seda teab.Äkki peaksin uued andurid ostma v?pakkuge vähemalt midagi



tekkis siuke küsimus ka veel et äkki mul oligi kraan kinni ja õli ei läinud läbi radika tagasi mootorisse ja seetõttu ta ei löönudki rõhku üles või see ei koti teda et kraan kinni on.?
Pakun, et õlitule ja õlirõhu andurite juhtmed on omavahel vahetuses.