Defenderil ei ole 35cm, vaid 33 cm kojamees! Lada 34cm kojamees pühib juba tihendit!tai kirjutas:kojamehel kinnituse vahe aga LR serise 35cm luuaga saab asja ilusti ära ajada.
Unimog 404 karburaator ja käivitamine
Moderaatorid: hulkur, Moderators
- Landy
 - Typo Master 2.1
 - Postitusi: 17435
 - Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
 - Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
 - Kontakt:
 
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
						Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- 
				Meesmetsast
 - Got ARB and Nitrous?
 - Postitusi: 130
 - Liitunud: L Aug 25, 2007 12:52 pm
 - Asukoht: Pealinn
 
Tänud soovitajatele. Nagu heints ka mainis on Championi tootevalikus kojamehed, mille pikkuseks on 26cm. Mogil olid peal luuad pikkusega 27 cm. Ostsin siiski need lühemad ära. Toote tähist peast ei mäleta, aga muude autode hulgas oli peale märgitud Citroen 2CV 
 .
Sain ka vastavad vahetükid, millega need otse mogile saab külge panna. Kinnitus käib kahe kruviga varre külge. Eile polnud aega õhtul, ehk täna saan proovida.
			
			
									
									
						Sain ka vastavad vahetükid, millega need otse mogile saab külge panna. Kinnitus käib kahe kruviga varre külge. Eile polnud aega õhtul, ehk täna saan proovida.
- helar
 - I live off from the mud
 - Postitusi: 2652
 - Liitunud: T Jaan 12, 2010 4:13 pm
 - Asukoht: Vääna Jõesuu
 
Härrad siiski käimisest ja käivitamisest- nagu võibolla mõni teab otsin enda moogile segukruvisid. põhjus kõveraks keeratud ja koonused maas. Tagajärg :pööretel paugub mis hirmus regulli kuidas tahad.
Kuna meie firmas on selline kütuselisand nagu mergi otsustasin seda proovida moogi peal.teistel minu autodel ei olnud märgatavat efekti kui moogi puhul: oioioi . Ma ei tee siin tootele reklaami ja ise olen üldiselt igasuguste lisandite suhtes skeptiline kuid auto hakkas peale 3 kilomeetrit käima nagu kell !!!!
 Ei  paugu, ei jäta vahele käivitub paugust. no imelugu!!
Teisipäevaks sain aja Hannese juurde Speedsterisse . see vend on karpadega tegelenud ca 30 aastat ja omaette legend ses vallas.
Vaatan ootan mismoodi hakkama saab , äkki saab veel paremaks.
kuid jah imestab et 15ml kütuselisandit ca 40 liitri peale sellise tulemuse annab!
Kuidas muidu kasutajatel on kiirenduse kohta kommentaare? sel autol mõõdetakse kiirendust küll kalendriga kuid minu auto puhul peale 6 nda lülitamist kiiruselt ca 55kmh jääbki kiirust koguma....võibolla aprilliks saab 80 sisse... kuidas teil?Süüde paigas strobo järgi, jatsin nurgaks 35 kraadi nulli juures.Kuskilt raamatust jäi silma...
			
			
									
									
						Kuna meie firmas on selline kütuselisand nagu mergi otsustasin seda proovida moogi peal.teistel minu autodel ei olnud märgatavat efekti kui moogi puhul: oioioi . Ma ei tee siin tootele reklaami ja ise olen üldiselt igasuguste lisandite suhtes skeptiline kuid auto hakkas peale 3 kilomeetrit käima nagu kell !!!!
Teisipäevaks sain aja Hannese juurde Speedsterisse . see vend on karpadega tegelenud ca 30 aastat ja omaette legend ses vallas.
Vaatan ootan mismoodi hakkama saab , äkki saab veel paremaks.
kuid jah imestab et 15ml kütuselisandit ca 40 liitri peale sellise tulemuse annab!
Kuidas muidu kasutajatel on kiirenduse kohta kommentaare? sel autol mõõdetakse kiirendust küll kalendriga kuid minu auto puhul peale 6 nda lülitamist kiiruselt ca 55kmh jääbki kiirust koguma....võibolla aprilliks saab 80 sisse... kuidas teil?Süüde paigas strobo järgi, jatsin nurgaks 35 kraadi nulli juures.Kuskilt raamatust jäi silma...
- 
				Meesmetsast
 - Got ARB and Nitrous?
 - Postitusi: 130
 - Liitunud: L Aug 25, 2007 12:52 pm
 - Asukoht: Pealinn
 
Endalgi üks karpa kruvi oli kõver. Karbussi maha võttes on lihtne keerata võtmega liiga "palju". Kruvide hankimise kohta ei oska rohkem aidata, kui soovitada romulatest otsida Mersusid, Porschesid ja Saabe. Nendel markidel tean, et on mudelivalikus seda karpat kasutatud. Alternatiiviks on muidugi ka remontkomplekt.helar kirjutas:Härrad siiski käimisest ja käivitamisest- nagu võibolla mõni teab otsin enda moogile segukruvisid. põhjus kõveraks keeratud ja koonused maas. Tagajärg :pööretel paugub mis hirmus regulli kuidas tahad.
Kuna meie firmas on selline kütuselisand nagu mergi otsustasin seda proovida moogi peal.teistel minu autodel ei olnud märgatavat efekti kui moogi puhul: oioioi . Ma ei tee siin tootele reklaami ja ise olen üldiselt igasuguste lisandite suhtes skeptiline kuid auto hakkas peale 3 kilomeetrit käima nagu kell !!!!Ei paugu, ei jäta vahele käivitub paugust. no imelugu!!
Teisipäevaks sain aja Hannese juurde Speedsterisse . see vend on karpadega tegelenud ca 30 aastat ja omaette legend ses vallas.
Vaatan ootan mismoodi hakkama saab , äkki saab veel paremaks.
kuid jah imestab et 15ml kütuselisandit ca 40 liitri peale sellise tulemuse annab!
Kuidas muidu kasutajatel on kiirenduse kohta kommentaare? sel autol mõõdetakse kiirendust küll kalendriga kuid minu auto puhul peale 6 nda lülitamist kiiruselt ca 55kmh jääbki kiirust koguma....võibolla aprilliks saab 80 sisse... kuidas teil?Süüde paigas strobo järgi, jatsin nurgaks 35 kraadi nulli juures.Kuskilt raamatust jäi silma...
Kütuselisanditesse eriti ei usu, kuid ei tohi unustada, et selle auto mootor on mõeldud töötama ka bensuga 60...72. Nii, et sinu kogemus, et hakkab paremini käima võib täitsa tõene olla. Mootor on mõeldud muu kütuse jaoks, kui meie praegune 95. Lisaks minule on siin kindlasti veel inimesi, kes on muude autodega saanud tankida välisriigis ja imestanud, kui ilusti on mootor hakanud käima
Kiirenduse kohta ei oska aidata, kuna pole saanud ise nii kiiret sõitu proovida veel
- 
				Meesmetsast
 - Got ARB and Nitrous?
 - Postitusi: 130
 - Liitunud: L Aug 25, 2007 12:52 pm
 - Asukoht: Pealinn
 
Huvi pärast küsin, kas said käidud ja muutus midagi paremaks? Kui jah, siis äkki avaldad saladuse, mis tehti. Siin piisavalt mehi, kes soovivad autot paremini käima saadahelar kirjutas:... Teisipäevaks sain aja Hannese juurde Speedsterisse . see vend on karpadega tegelenud ca 30 aastat ja omaette legend ses vallas.
Vaatan ootan mismoodi hakkama saab , äkki saab veel paremaks...
- helar
 - I live off from the mud
 - Postitusi: 2652
 - Liitunud: T Jaan 12, 2010 4:13 pm
 - Asukoht: Vääna Jõesuu
 
Jep tänaseks Hannese juures käidud ja auto töötab ideaalselt.
vend võttis karbussi algosadeks surkis läbi ,ehtias uued tihendid regullis möllas , reguleeris süüdet, (tühikäik peaks olema 10 kraadi mitte nagu mul 35 mis peaks olema pööretel) auto käivitub ja käib nagu eile tehaseväravast !Hannes "tänas" südamilkult ,et olin karbussi silikooniga kokku pannud,ai,ai...
 
aega läks ca 10 tundi raha küsis ilma kmta 1600.-
Mina olen igaljuhul häpi ja soovtan härrat julgesti.Tundus selline sõbralik vana olevat äkki annab telefoni teel ka abi..
Speedster , lohu 12 ,Tallinn (ark taga)
Hannes 56565458 ,helista kusagil peale lõunat ja küsi nimepidi.
Tavaliselt võtab seal mingi muu kärss vastu kellele inimesed eriti ei meeldi.
			
			
									
									
						vend võttis karbussi algosadeks surkis läbi ,ehtias uued tihendid regullis möllas , reguleeris süüdet, (tühikäik peaks olema 10 kraadi mitte nagu mul 35 mis peaks olema pööretel) auto käivitub ja käib nagu eile tehaseväravast !Hannes "tänas" südamilkult ,et olin karbussi silikooniga kokku pannud,ai,ai...
aega läks ca 10 tundi raha küsis ilma kmta 1600.-
Mina olen igaljuhul häpi ja soovtan härrat julgesti.Tundus selline sõbralik vana olevat äkki annab telefoni teel ka abi..
Speedster , lohu 12 ,Tallinn (ark taga)
Hannes 56565458 ,helista kusagil peale lõunat ja küsi nimepidi.
Tavaliselt võtab seal mingi muu kärss vastu kellele inimesed eriti ei meeldi.
- 
				Meesmetsast
 - Got ARB and Nitrous?
 - Postitusi: 130
 - Liitunud: L Aug 25, 2007 12:52 pm
 - Asukoht: Pealinn
 
- helar
 - I live off from the mud
 - Postitusi: 2652
 - Liitunud: T Jaan 12, 2010 4:13 pm
 - Asukoht: Vääna Jõesuu
 
kruvid on jah veits kõverad kuid Hannes ütles ,et see polegi nii oluline.
Ja kruvi koonus pidigi selline astmega olema.
põhiprobla oli ikkagi ummistustes ja tihendites.. mina puhusin karpa läbi aga ummustust kätte ei saanud. tema aga surkis kõik kanalid traadiga läbi ja kontrollis suitsuga kuidas läbilase on, ei tea mitu pakki tal kulus....
 
igaljuhul auto käib nende kõverate kruvidega nagu kell.
			
			
									
									
						Ja kruvi koonus pidigi selline astmega olema.
põhiprobla oli ikkagi ummistustes ja tihendites.. mina puhusin karpa läbi aga ummustust kätte ei saanud. tema aga surkis kõik kanalid traadiga läbi ja kontrollis suitsuga kuidas läbilase on, ei tea mitu pakki tal kulus....
igaljuhul auto käib nende kõverate kruvidega nagu kell.
- erik
 - Aktiivne Pikendus
 - Postitusi: 2777
 - Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
 - Asukoht: Jõe laboratoorium
 
Ja mina arvasin, et inimesed oma kütusesüsteemi hermeetikut enam ei topi aga näe topivad ja julgevad tunnistada ka 
 Kütusekindel hermeetik, on  Locktitel olemas, aga 100 ml tuub maksab u. 200 krooni. Aga see on kasulik investeering. Eelmine kuu arstisin ühte Moogi, kus keegi tark oli tavalist hermeetikut toppinud karburaatorile, küll oli mõnus...
			
			
									
									Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
						Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
- 
				Meesmetsast
 - Got ARB and Nitrous?
 - Postitusi: 130
 - Liitunud: L Aug 25, 2007 12:52 pm
 - Asukoht: Pealinn
 
- 
				Meesmetsast
 - Got ARB and Nitrous?
 - Postitusi: 130
 - Liitunud: L Aug 25, 2007 12:52 pm
 - Asukoht: Pealinn
 
Mõtlesin, et teeks siin kokkuvõtte oma kogunenud kogemustest seoses käivitamisega ja ka moogi mootori käimisega karburaatori poole pealt. Parandage või täiendage, kui midagi on valesti.
1) Võtke karbuss tükkideks ja puhastage ära. Kindlasti tuleb välja võtta kõik detailid. Puhastada bensu ja suruõhuga. Peenike traat abiks.
2) Lihvige liitepinnad. Hea oleks seda teha mõnel kindlasti sirgel pinnal. Väidetavalt ajab asja ära ka peegel.
3) Uued tihendid. Olen üsna kindel, et kui on tarvis juba karpat maha võtta, siis on ka tihendid läbi. Eriku poolt mainitud kaupluses Volga on olemas materjal nimega paraniit. Kohti on kindlasti veel.
4) Tähelepanu tuleb pöörata kiirenduspumbale, sest kui see ei löö, ei saa te autot külmalt käima, ega toimu ka korralikku kiirendust. Etteantud mõõduks on 1,5 kuupsentimeetrit bensu ühe liigutusega. See on korralik kogus. Kui seda kogust ei tule, siis vaadake, et kiirenduspumba manseti sees oleks "seib", mis hoiab mansetti vastu karpa seinu. Ilma selleta mansett ei hoia bensiini enda all. Sinna saab aretada ka metallist seibi.
5) Kõik kokku ja peale. Ärge vigastage segukruvisid. Tehasejuhend soovitab isegi kruvid karbussi äravõtmiseks eemaldada. Saab ka ilma, kuid ettevaatlik peab olema. Segukruvide "õige" asendi leidmiseks olen leidnud juhenditest kaks varianti - välja keerata 1,5 või 2 täispööret ja siis sooja mootoriga täpsem reguleerimine (pange kõrva ja p-tunde järgi paika, see ei ole ökoauto. Lisaks ei ole tänapäeva bens see, mille jaoks mootor on ette nähtud).
Käivitamine - Pika kollektoriga auto, mis tahab saada käivitamisel kütet. Klapp kinni ja ei tohi karta gaasipedaali sõtkumist käivitamise ajal. Lihtsalt vajaminev kütusekogus käivitamiseks on suur.
Käimine - Eesti armees on enamus autod saadud soojemast kliimast. Andke mootorile sooja õhku ja kaob ära karbussi külmumine. Aretage mingi võimalus talvel kasutamiseks, sest see pisike pilu auto paremal küljel ei ole meie kliima jaoks õige. Soovitan siiski aretada niimoodi, et mootrile jääks õhufilter alles. Külmas kasutamiseks on tehasejuhendis igasugu detaile kirjas, kuid nendeni ei lasku, sest meie kliimas on tegelikult tegemist elementaarsete asjadega.
Loodan, et need märkused aitavad ka teistel oma autod käima saada, sest minek maastikul on ikka minek omaette klassist
EDIT: Viisin sisse sõnamuutuse kasutaja tai vihje peale. Unimog 404 ei ole tõesti võimsa mootoriga, kuid maastikusuutlikuse kirjelduseks seda sõna kasutasin ikkagi.
			
			
													1) Võtke karbuss tükkideks ja puhastage ära. Kindlasti tuleb välja võtta kõik detailid. Puhastada bensu ja suruõhuga. Peenike traat abiks.
2) Lihvige liitepinnad. Hea oleks seda teha mõnel kindlasti sirgel pinnal. Väidetavalt ajab asja ära ka peegel.
3) Uued tihendid. Olen üsna kindel, et kui on tarvis juba karpat maha võtta, siis on ka tihendid läbi. Eriku poolt mainitud kaupluses Volga on olemas materjal nimega paraniit. Kohti on kindlasti veel.
4) Tähelepanu tuleb pöörata kiirenduspumbale, sest kui see ei löö, ei saa te autot külmalt käima, ega toimu ka korralikku kiirendust. Etteantud mõõduks on 1,5 kuupsentimeetrit bensu ühe liigutusega. See on korralik kogus. Kui seda kogust ei tule, siis vaadake, et kiirenduspumba manseti sees oleks "seib", mis hoiab mansetti vastu karpa seinu. Ilma selleta mansett ei hoia bensiini enda all. Sinna saab aretada ka metallist seibi.
5) Kõik kokku ja peale. Ärge vigastage segukruvisid. Tehasejuhend soovitab isegi kruvid karbussi äravõtmiseks eemaldada. Saab ka ilma, kuid ettevaatlik peab olema. Segukruvide "õige" asendi leidmiseks olen leidnud juhenditest kaks varianti - välja keerata 1,5 või 2 täispööret ja siis sooja mootoriga täpsem reguleerimine (pange kõrva ja p-tunde järgi paika, see ei ole ökoauto. Lisaks ei ole tänapäeva bens see, mille jaoks mootor on ette nähtud).
Käivitamine - Pika kollektoriga auto, mis tahab saada käivitamisel kütet. Klapp kinni ja ei tohi karta gaasipedaali sõtkumist käivitamise ajal. Lihtsalt vajaminev kütusekogus käivitamiseks on suur.
Käimine - Eesti armees on enamus autod saadud soojemast kliimast. Andke mootorile sooja õhku ja kaob ära karbussi külmumine. Aretage mingi võimalus talvel kasutamiseks, sest see pisike pilu auto paremal küljel ei ole meie kliima jaoks õige. Soovitan siiski aretada niimoodi, et mootrile jääks õhufilter alles. Külmas kasutamiseks on tehasejuhendis igasugu detaile kirjas, kuid nendeni ei lasku, sest meie kliimas on tegelikult tegemist elementaarsete asjadega.
Loodan, et need märkused aitavad ka teistel oma autod käima saada, sest minek maastikul on ikka minek omaette klassist
EDIT: Viisin sisse sõnamuutuse kasutaja tai vihje peale. Unimog 404 ei ole tõesti võimsa mootoriga, kuid maastikusuutlikuse kirjelduseks seda sõna kasutasin ikkagi.
					Viimati muutis Meesmetsast, E Apr 05, 2010 9:13 pm, muudetud 1 kord kokku.