2. leht 2-st

Postitatud: E Jaan 18, 2010 10:30 am
Postitas rak-kim
erik kirjutas:Ragisevad siis huubid, või püsikiirusliigendid?
Ise pole vaatams käinud aga omanik ütles, et kui esivedu lülitada ja järsult keerata siis Hubid ragisevad ..

Huvitab see roolikarbi lekkimine - kas keegi parandab seda (mis hinnaga) ja kas sellele sobib nt. pajero roolikarp ?

Postitatud: E Jaan 18, 2010 7:18 pm
Postitas rt23
Roolikarbil sama häda ilmselt mis pajerodel, alumine simmer ära väsinud äkki.
Ragisemise kirjeldus sobiks nagu püsikiirusliigenditele.
Mingit lugemist leiab ka siit http://www.autoleht.ee/tests/test_old?test_old_id=2023

Postitatud: E Jaan 18, 2010 10:54 pm
Postitas Raigo
rak-kim kirjutas:
erik kirjutas:Ragisevad siis huubid, või püsikiirusliigendid?
Ise pole vaatams käinud aga omanik ütles, et kui esivedu lülitada ja järsult keerata siis Hubid ragisevad ..

Huvitab see roolikarbi lekkimine - kas keegi parandab seda (mis hinnaga) ja kas sellele sobib nt. pajero roolikarp ?
mis hinnaga muidu pakutakse seda galloperi?

Postitatud: E Jaan 18, 2010 11:25 pm
Postitas rak-kim
47000 - vaata esimest postitust.

Postitatud: T Jaan 19, 2010 4:07 pm
Postitas 5-th wheel
Oli mul kunagi samasugune isend, kui ära müüsin oli tabelis ca 280 tkm. Kas enne mind oli keritud ka, seda ei tea. Roostetab mehemoodi(loe roppumoodi), isegi sellistest kohtadest kus tavaliselt teistel autodel roostet ei teki. Aegajalt kuskilt nirises mahlasid(roolivõim, vända simmer, vahekasti simmer). Tagavedrud väsisid ära, uusi ei raatsinud osta, need olid hingehinnaga. Sharniirid, rooliotsad suht odavad ja määritavad. Käigukangi hoova puksid väsisid ära, tuli natuke jõulisema tunde järgi käik sisse/välja lülitada. Tihe hooldusvälp(7500 km). Käima läks alati, ka käredama pakasega. Ükskord jättis ka teepeale, starter lõpetas toimetamise. Kondi pump lendas molekulideks.Esipidurid tahtsid pidevat hoodust saada, kippusid kinni jääma. Samas, ega ma teda eriti ei hoidnud ka, sügisest kevadeni pea iga nädalavahetus jahil, kevadest sügiseni pidevalt kalal. Matkasellile on 7 kohalise puhul ülimugav istmete lahendus, mõne hetkega saab pika ja mugava voodi. Paati(buster xl) jaksas ka suht järsust slipist ilma eriliste pingutusteta üles tõmmata. Kütusekulu jäi 10-11 vahele, seda isegi paati vedades. Väga ruumikas salong, 1,9 m külmkapp mahtus tuppa ära, isegi tagaluuk läks kinni.
Selline väike katkendlik kokkuvõte(töö kõrvalt kribasin).

Postitatud: T Jaan 19, 2010 5:41 pm
Postitas rak-kim
Tänud !
Võtan aja maha ja vaatan veel Pajerosid (2,8td) alates 93a ja Patroleid (y60, 2,8td) . Ehk on töökindlamad, kuigi vanemad. Aga nii vanade autode puhul pole aasta enam määrav.. :roll:

Postitatud: T Jaan 19, 2010 10:00 pm
Postitas Raigo
jaan mmc kirjutas:Ise pole vaatams käinud aga omanik ütles, et kui esivedu lülitada ja järsult keerata siis Hubid ragisevad ..

Loodetavasti pole see vahekasti kett... aga siis peaks muidugi suht. valjud raksatused käima.
Pajerod on üldiselt muidugi pisut vastupidavamad ja kvaliteetsemad, kui Galloperid.

Me omal selliseid hädasid veel pole. Sõit ca 220tuh.