K: Hyunday Galloper 98a, 2,5td, automaat - On mõtet soetada?
Moderaator: Moderators
K: Hyunday Galloper 98a, 2,5td, automaat - On mõtet soetada?
Otsin kolmandaks autoks sellises (40 000-50 000kr) hinnaklassis maasturit . Aga antud isendist ei ole üldse kuulnud midagi . Kuidas tehnika kestab? Automaatkasti vastupidavus ? Veermik . igasugu lukud jne ? Kere vastupidavus - rooste ? Ja maastikusuutlikus ? Varuosade hinnad võrreldes nt. Disco2-ga
Või peaks selle raha eest midagi muud vaatama - Soov diisel , pika kerega ja peamiselt asfalt, kruusal, lumel .. Metsas väga vähe ja aegajalt ka käru vedada.
Kui keegi oskab kiita või laita siis andku tulla http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... 8ffe17c630
Või peaks selle raha eest midagi muud vaatama - Soov diisel , pika kerega ja peamiselt asfalt, kruusal, lumel .. Metsas väga vähe ja aegajalt ka käru vedada.
Kui keegi oskab kiita või laita siis andku tulla http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... 8ffe17c630
4x4
olen kõikvõimalikud kohad läbi tuulanud ja infot püüdnud ammutada, kuid ühed räägivad, et hoidke eemale sellest ja teised ütlevad, et vastupidav masin.. Eelkõige huvitaks, et automaatkast on 4 käiguga - mis pöörded on nt. 100km/h juures?
Kui keegi on omanud siis kui hullult roostet esineb nende plastikkatete all , raamil jne..
Kui keegi on omanud siis kui hullult roostet esineb nende plastikkatete all , raamil jne..
4x4
kokkulangeb pigem Pajero I-ga.TiitR kirjutas:Sellel minu teada tehnika (samuti paljud muud detailid) suures osas kokkulangevusega Pajero II-ga?
Samas selle 73KW-ga väga suurt käru ei vea
Hyundai kohta ei tea, aga teise põlvkonna Pajerol, mis omab sama mootorit, lubatud käru mass on 3300kg.
Tehnika on Korea toode, tehtud Mitsubishi litsentsi alusel. Ma ei usu et seal kasutatakse kas või üks jaapanis toodetud osa.rt23 kirjutas:Tehnika pidi suures osas pajero oma olema ja suhteliselt hea. Tihedam probleem pidi rooste olema(nagu japsid ikka)
Mina soovitan selles hinnaklassis vaadata pigem Pajero II või muu autode poole.
Viimati muutis awd, E Jaan 18, 2010 12:28 am, muudetud 1 kord kokku.
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Mul oli II pv. Pajero samuti autom. kastiga. Mälu järgi olid pöörded 100km/h. ca. 2200 rpmrak-kim kirjutas:olen kõikvõimalikud kohad läbi tuulanud ja infot püüdnud ammutada, kuid ühed räägivad, et hoidke eemale sellest ja teised ütlevad, et vastupidav masin.. Eelkõige huvitaks, et automaatkast on 4 käiguga - mis pöörded on nt. 100km/h juures?
Kui keegi on omanud siis kui hullult roostet esineb nende plastikkatete all , raamil jne..
awd kirjutas:kokkulangeb pigem Pajero I-ga.TiitR kirjutas:Sellel minu teada tehnika (samuti paljud muud detailid) suures osas kokkulangevusega Pajero II-ga?
Samas selle 73KW-ga väga suurt käru ei vea
Hyundai kohta ei tea, aga teise põlvkonna Pajerol, mis omab sama mootorit, lubatud käru mass on 3300kg.
Tehnika on Korea toode, tehtud Mitsubishi litsentsi alusel. Ma ei usu et seal kasutatakse kas või üks jaapanis toodetud osa.rt23 kirjutas:Tehnika pidi suures osas pajero oma olema ja suhteliselt hea. Tihedam probleem pidi rooste olema(nagu japsid ikka)
Mina soovitan selles hinnaklassis vaadata pigem Pajero II või muu autode poole.
Oled sa kindel selles, et jupid on koreakad?
Meil on Galloper peres olnud juba mingi 5 aastat. AT kast ja nahktuba, kont jne. Eriline käru rebija ta pole, sest need 70 midagi kw teevad oma töö aga samas, väga hull ka pole. Kastiga on meil väikesed probleemid, aga see probleem on olnud juba 4-5 aastat ja väga süvenenud ka pole. Juppe on kulunud aegajalt aga need ka tavalised kuluosad ala puksid jne junnid. Ostetud on ta uuena eestist ja nüüdseks 10.a vana. Kerel esineb roostet aga üllataval kombel mitte midagi väga hullu.
awd kirjutas:Eriti kindel ei ole. Oleksin tänulik kui keegi kes omab Hyundait saaks pilku visata kapoti alla - kas seal leidub midagi mitsu logoga?Raigo kirjutas:Oled sa kindel selles, et jupid on koreakad?
Ma ise autost nüüd mõned päevad eemal ,aga siiamaani on vist kõik jupid, mida kapoti all vaja olnud, sobinud ka mitsuga. Kõige pädevam isik hyundai vallas siin peaks olema kasutaja "maasturid"
- Maasturid
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 1973
- Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
- Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
- Kontakt:
Siinkohal edastatakse jälle valesid andmeid.(kirjutage ikka sellest mida täpselt teate.)TiitR kirjutas:Sellel minu teada tehnika (samuti paljud muud detailid) suures osas kokkulangevusega Pajero II-ga?
Galloperi varuosade sobivus on 90% ulatuses sama mis Mitsubishi Pajerol kuni 1991 aastani.
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Sel juhul tõesti sry. ...ühilduvus siis Pajero I põlvkonnagaMaasturid kirjutas:Siinkohal edastatakse jälle valesid andmeid.(kirjutage ikka sellest mida täpselt teate.)TiitR kirjutas:Sellel minu teada tehnika (samuti paljud muud detailid) suures osas kokkulangevusega Pajero II-ga?
Galloperi varuosade sobivus on 90% ulatuses sama mis Mitsubishi Pajerol kuni 1991 aastani.
Mul on 2001 oma.rak-kim kirjutas:Ok. Aga kui jupid on -91 a pajeroga ühilduvad, siis eeldan, et need on soodsamad kui nt. pajero2 mudeli omad. Kuidas B-varuosadega on ?
Antud isendist niipalju, et roolikarp pidi õli läbi laskma ja esimesed hubid ragisevad kui järsult keerata.. Kui kallis remont võib oodata?
Viisin remonti. Vahetatud õli, puksid, esimesed amordid, rooliotsad, tagumise kardaani rist.
Kõik kokku 6400.