2. leht 7-st
Postitatud: R Jaan 15, 2010 3:44 pm
Postitas PriitV
Myrgel kirjutas:Sõnad samad mis eelnevatele HRV, Smartide või muude õuduste promojatele: mäest üles ja alla sõitmine ei tee veel maasturit. Lähme sealt Männiku künkast natukene sügavamale metsa. See eraldab terad sõkaldest. Kui mees pisarsilmil peotäie plastmassiga tagasi ei tule siis kuulutan selle suurte ratastega kolmese bemmi maasturite kunniks.
Urmas
Aga läheme VEEL "karmimaks" ehk just praegu veel sügavamale metsa: Sina tuled oma tojoota või tiskoga ja mina tulen sõbraga koos Panda 4X4'ga. Just täpselt samasugusega, millega kunagi Auseri mehed Rait'iga eesotsas lollitasid TR1 vendasid miskil talvesõidul.
Mitte ühte vintsi, tungrauda ega mootorsaagi kasutada ei tohi. Pisike slaalom puudevahel, kus laiust 1,7 meetrit ja lund meeter. Usu, me jõuame 1100 kg tranduleti kahekesti kasvõi vaba käiguga läbi lume lükata ja ka kännu otsast maha tõsta aga Sina jääd esimese "värava" taha nukralt pisarsilmi vaatama, kuidas
tehase põhjaaluste raudkaitsmete ja blokkdiffriga "mõttetu punn" läbi talvise metsa kaugusse kaob...
Saa aru, katuseni mudas vintsi otsas "sõita" oskab iga loll. Ja rääkides künkast: Sa võid ju proovida mõne
oma keldrimäe peal, kaugele Sa hoota jõuad. Sellest mäest on pinda lõhkumata üle sõitnud vaid Iltis ja see Panda. Kõik ülejäänud testitud poekorras masinad oleks sinna igaveseks kõõluma jäänud, Nivat, Samuraid ja Jimnyt pole proovinud ning 1WD punn ei vedanud välja

Enamus ei saaks nõlvalegi, sest tagumik jääks kinni. Korralike karvaste rehvidega Disco tegi vaid kääks... ja istus oma konksu otsas kinni.
Samas sõitis Panda Disco poolt totaalselt persse keeratud (ja peaaegu lõplikult kinni jäädud) teel nagu jumal mööda vett. Tal lihtsalt oli see +/- 10 cm laiuses rada valida. Ma pidin peale seda "üritust" uue teetammi ehitama, et üldse kultuurselt jalagi mereäärde pääseda. Kumb nüüd on parem maastur? Ikka Disco, sest Panda ei ole ju maastur, aga on ka punnil omad tohutud võlud ja teatud situatsioonis on ta asendamatu. Ja sinna sügavasse metsa ei pruugi Sa oma mõõtudelt/massilt suure maasturiga üldse jõudagi. Kukud HRV sabas sõites läbi kamara ja ongi kogu ooper.
Mina lõpetasin kergete punnide alahindamise u.15 aastat tagasi, kui elus esimest korda tuttava Justy 4X4'ga talvel parklas lumehange OTSA sõitsin. Peale seda on nende punnidega, küll mitme- kui 1-veolistega, suisa absurdsetesse kohtadesse ronitud. K.a. üksi õlaga 805 kg kaaluvat punni läbi poolsula tuisuvaalude lükatud. Teed aga kõik luugid lahti, kasutad oma 95 kilo kaalu autoaluse lume kokkutrampimisel ära ja nii tuledki. Kui mitu senti Sa suudad Discot üles-alla liikuma panna?
Nagu Sa aru saad, oleks me TopGear ja upuksime papis, võiks sellise eriti tendentsliku video ja "testi" ju teha. Lõpuks tõdeksime, et "maailma parim maastikuauto" on
Peel P50: seod 60 kg seljakotina selga mängides vintsi ja võid ronida kasvõi Everesti tippu.
Postitatud: R Jaan 15, 2010 4:09 pm
Postitas Myrgel
PriitV kirjutas:Aga läheme VEEL "karmimaks" ehk just praegu veel sügavamale metsa: Sina tuled oma tojoota või tiskoga ja mina tulen sõbraga koos Panda 4X4'ga. Just täpselt samasugusega, millega kunagi Auseri mehed Rait'iga eesotsas lollitasid TR1 vendasid miskil talvesõidul. Mitte ühte vintsi, tungrauda ega mootorsaagi kasutada ei tohi. Pisike slaalom puudevahel, kus laiust 1,7 meetrit ja lund meeter. Usu, me jõuame 1100 kg tranduleti kahekesti kasvõi vaba käiguga läbi lume lükata ja ka kännu otsast maha tõsta aga Sina jääd esimese "värava" taha nukralt pisarsilmi vaatama, kuidas tehase põhjaaluste raudkaitsmete ja blokkdiffriga "mõttetu punn" läbi talvise metsa kaugusse kaob...
Nüüd võtsid küll suu vett täis. Mis lükkamine ja tõstmine? Mingit kõrvalist abi ei tohi kasutada. Meie ilma vintsita ja teie ilma lükkamiseta. Ja raja valime meie. Lumi ja kõva maa teeb kogu asja igavaks. Palju põnevam oleks kevadel, mudaga. Aga noh kui fiatimeestel kiire on siis võib ka varem. Teie oma pandaga minu ja Movistari vastu.
Urmas
Postitatud: R Jaan 15, 2010 4:14 pm
Postitas fagott
Myrgel kirjutas:PriitV kirjutas:Aga läheme VEEL "karmimaks" ehk just praegu veel sügavamale metsa: Sina tuled oma tojoota või tiskoga ja mina tulen sõbraga koos Panda 4X4'ga. Just täpselt samasugusega, millega kunagi Auseri mehed Rait'iga eesotsas lollitasid TR1 vendasid miskil talvesõidul. Mitte ühte vintsi, tungrauda ega mootorsaagi kasutada ei tohi. Pisike slaalom puudevahel, kus laiust 1,7 meetrit ja lund meeter. Usu, me jõuame 1100 kg tranduleti kahekesti kasvõi vaba käiguga läbi lume lükata ja ka kännu otsast maha tõsta aga Sina jääd esimese "värava" taha nukralt pisarsilmi vaatama, kuidas tehase põhjaaluste raudkaitsmete ja blokkdiffriga "mõttetu punn" läbi talvise metsa kaugusse kaob...
Nüüd võtsid küll suu vett täis. Mis lükkamine ja tõstmine? Mingit kõrvalist abi ei tohi kasutada. Meie ilma vintsita ja teie ilma lükkamiseta. Ja raja valime meie. Lumi ja kõva maa teeb kogu asja igavaks. Palju põnevam
oleks kevadel, mudaga. Aga noh kui fiatimeestel kiire on siis võib ka varem. Teie oma pandaga minu ja Movistari vastu.
Ei tee see praegune lumi midagi igavaks

. ja palju raha pole ka vaja. Võta mingi põld ja sõida sellest Pandaga üle

. Nädalatagune kogemus näitas, et paksu lume sees liikumiseks on vaja kliirensit ja massi. Nii et tehke sellest üks video, miski lahtilükkamata netsasiht võiks ka veel olla. Ja juhin tähelepanu sellele, et auto on mõeldud ühest kohast teise sõitmiseks, mitte selleks, et seda tassida punktist A punkti B

.
Postitatud: R Jaan 15, 2010 4:56 pm
Postitas Külahull
Asi kisub põnevaks. Teeme homme ära, mina tuleks vähe suurema linnamaasturiga ja teised võiksid ka ühineda.Teema siin
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=22447
Postitatud: R Jaan 15, 2010 5:02 pm
Postitas Myrgel
fagott kirjutas:Ja juhin tähelepanu sellele, et auto on mõeldud ühest kohast teise sõitmiseks, mitte selleks, et seda tassida punktist A punkti B

.
Ma arvan, et oleks aeg üldse sellele sõiduautoteemale joon alla tõmmata. Teeks õige ühe korraliku jõukatsumuse. Ühelt poolt korralikud metsakollid ja teisel pool võiks olla Panda, HRV, Subaru, Mosse jne. Kui mõni loll tahab oma Segwayga või poekäruga tulla siis andku tuld. Kõik kes kunagi ealeski mõelnud on, et nende auto on parem kui maastur.
Raja valime korraliku kus on sihte, raiesmike, vett, künkaid ja kõike mida loodusel ikka maasturitele pakkuda on. Ainukene tingimus on, et kõrvalist abi (lükkamine, vints, hilift jne) kasutada ei tohi.
Urmas
Postitatud: R Jaan 15, 2010 5:33 pm
Postitas Madis
Sa PriitV oled ikke üks äraütlemata võimas mees! Sügav kummardus Sinu ees. Kestku igavene au ja kuulsus Sinu ja Su mõtteka Panda üle! Oled suur ja võimas Panda loopija ümber ja üle kännu!
Nüüd lähen ja panen oma mõttetu TR2 Toyota põlema ja ostan Panda!
Austusega, pisarsilmil loll ja mõtetu vintsi otsas rippuja Madis

Postitatud: R Jaan 15, 2010 5:58 pm
Postitas Maaks
Myrgel kirjutas:Kõik kes kunagi ealeski mõelnud on, et nende auto on parem kui maastur.
Raja valime korraliku kus on sihte, raiesmike, vett, künkaid ja kõike mida loodusel ikka maasturitele pakkuda on. Ainukene tingimus on, et kõrvalist abi (lükkamine, vints, hilift jne) kasutada ei tohi.
Urmas
Täitsa vabalt on olemas sellised autod mis on paremad kui maasturid, kusjuures enamus on, kui situatsioon õieti valida
Miks see rada metsas peab olema? Võtame parem Tallinn-Tartu-Tallinn trassi ja osavõtjale näiteks 30L kütust. Sõit siis ajapeale ja kõrvalist abi võib kasutada
Postituse mõte selles, et igal inimesel ei ole vaja 4.7L V8 mootoriga ja kõikide sillalukkudega isendit, kuigi mõned siin arvavad, et see on "mimimummaastur" et üldse suud lahti teha. Eriti kui jutt käib natuke kehvemal teel liikumisest või siis lahtilükkamatta kõrvalteele keeramisest.
Tegelikult on igapäevaseks kasutuseks need HRV-d ja foresterid küll ja rohkemgi veel kui võistlemine (või poosetamine, aga see üks võistlemise alaliike) kõrvale jätta.
Mis pandasse puutub, siis minuslilmis see ikka selline kääbusfriikide pärusmaa olgu tal 2 või 4-vedu - autosse võiks ikka peale sõitjate sisenemist natuke õhku kah jääda

, aga seda kas "tõsimaastur" Jimmy seest suurem on ma öelda ei oska, kuna Jimmyga kogemust mul pole.
Postitatud: R Jaan 15, 2010 6:13 pm
Postitas Myrgel
Kannata nüüd gaasiga veel. Natukene peaks põhjalikumalt planeerima ja võiks auto ka kokku saada.
Maaks kirjutas:Miks see rada metsas peab olema? Võtame parem Tallinn-Tartu-Tallinn trassi ja osavõtjale näiteks 30L kütust. Sõit siis ajapeale ja kõrvalist abi võib kasutada
Miks peab offrõuderite foorumis esitatav väljakutse autode maastikusuutlikuse väljaselgitamiseks metsas olema ja mitte alsfaltteel? Hmm las ma mõten.. Keele peal on noh.. See oli midagi seotud MAASTIKUGA vist.
Paneme su Hyundai kirja?
Urmas
Postitatud: R Jaan 15, 2010 6:46 pm
Postitas rmann
Vot oled päeva arvutist eemal ja nii "tore" teema areneb.
Kisub kahtlaselt sarnaseks auto24 teemaga.
Mis me siis teada saime :
- X6 ülikõva auto, sõidab lumes ja liivas
- RR täielik pask
- LC mõttetu nimi
- Panda , parimat maasturit pole maailma tehtud, ta suudab sõita lumes !!!!
Mis veel :
Pandaga saab võistelda vaid lumes ja 30l kütusega sõites Tallinn-Tartu trassil.
No andke andeks - keda huvitab ?
See on siiski 4x4 foorum , kus peaasjalikult räägitakse,ehitatakse ja võisteldakse maasturitega.Seda ka valdavas enamuses eemal teedest, kus on kraave, muda, vett jne.
Ma ei mõista milleks tulla siia tõmblema millegi muuga ja hakata paugutama.
Tundub , et kasutajate närvid on pingul.
Sõiduautode omanikel maasturimeeste peale, kuna need pääsevad kõikjalt läbi ja maasturimehed sõidukaomanike peale , kes jalus koperdavad teedel.
Püüaks siiski jääda rahulikuks ja suhelda ilma eriliste "viisakusavaldusteta".
Üdini rahulik
Riho
Postitatud: R Jaan 15, 2010 8:21 pm
Postitas Movistar
Tahaks ka osa võtta sellest Seljakotid versus Maasturid üritusest aga ei tea kas suudan.Mul nimelt allergia nende vastu .
Täiesti vastu tahtmist hakkab rool keerama nende suunas ja tekib meeletu soov neist üle sõita.see kehtib kõigi selliste autode puhul kus turvavõõ ,autost väljumisel ,pealeunustamine lõppeb sellega ,et auto ripub kotina seljas.
PriitV tundub olevat samast liigast nagu vahepeal oli kodanik Smart.Promoda mõttetut panni,mis suutis kunagi üle äärekivi sõita ja nüüd on tegemist supermaasturiga.
Panda ja meetrises lumes?Ära aja naerma.
Postitatud: R Jaan 15, 2010 9:01 pm
Postitas zum
Irw... Loe ja imesta...
Nagu need TR-x asjad oleks teil igapäevases kasutuses...
Üks räägib aiast, teine aia august.
Sm Movistari ja muude rahustuseks võib öelda, et PriitV on tegelikult üsna suurte mootoritega ilmselt rohkem kokku puutunud, kui üks Jaapani turbodiisli fänn elus ligidalt näeb...
Aga tehke see sõit ära, Pandale vints ja põhjaplaat alla, suured akud külge ja kerib ilmselt kaugemale kui nii mõndagi teist masinat. Kui SÕITA tahate, siis tuleks ilmselt sõltumatu ekspert kõikidele konkurentidele tihendiks panna, et mingitki aimu saada, mida miski suudab... Näiteks Clarkson
zum@ tegelikult on päris huvitav lugeda seda kemplemist iga paari kuu tagant...

Postitatud: R Jaan 15, 2010 9:05 pm
Postitas coollaager
jah võtke pandal rattad ka alt ära, on vintsil kergem tõmmata

Postitatud: R Jaan 15, 2010 9:08 pm
Postitas Päkapikk
Suured mehed nüüd lähevad asjata teravaks. Las tas olla. Pole vaja nii emotsioonidesse laskuda, kui algandmeteks on kolm kehva maastikusuutlikuse ja lekkivate tihenditega iluasja.
Postitatud: R Jaan 15, 2010 9:15 pm
Postitas Movistar
zum kirjutas:I
Sm Movistari ja muude rahustuseks võib öelda, et PriitV on tegelikult üsna suurte mootoritega ilmselt rohkem kokku puutunud, kui üks Jaapani turbodiisli fänn elus ligidalt näeb...
Kust sina tead,kellega,millega ja kui palju on keegi kokku puutunud,et targutad ja midagi rahunemisest räägid ?
Postitatud: R Jaan 15, 2010 9:24 pm
Postitas zum
No ütleme nii, et Sinul läheb ikka väga lihtsalt "saag käima", kui siin jutte vaadata... Ja selle Smart tegelasega võrdluse toomiseks peab ikka eri kuradi tume olema...
Häirivad sellised lahmimised lihtsalt, saa aru. Tegelikult on mul üsna savi, kes kus ja kui paksus lumes millega kulgeb. Mina lähen täiesti stock Cheroga nii sügavasse lumme, kui veel liikuda jaksab, siis kaevan välja ja liigun jälle... Kõik ülejäänu on lihtsalt ajaviide netis lugeda ja vahel ise ka möla ajada
zum