Aga läheme VEEL "karmimaks" ehk just praegu veel sügavamale metsa: Sina tuled oma tojoota või tiskoga ja mina tulen sõbraga koos Panda 4X4'ga. Just täpselt samasugusega, millega kunagi Auseri mehed Rait'iga eesotsas lollitasid TR1 vendasid miskil talvesõidul. Mitte ühte vintsi, tungrauda ega mootorsaagi kasutada ei tohi. Pisike slaalom puudevahel, kus laiust 1,7 meetrit ja lund meeter. Usu, me jõuame 1100 kg tranduleti kahekesti kasvõi vaba käiguga läbi lume lükata ja ka kännu otsast maha tõsta aga Sina jääd esimese "värava" taha nukralt pisarsilmi vaatama, kuidas tehase põhjaaluste raudkaitsmete ja blokkdiffriga "mõttetu punn" läbi talvise metsa kaugusse kaob...Myrgel kirjutas:Sõnad samad mis eelnevatele HRV, Smartide või muude õuduste promojatele: mäest üles ja alla sõitmine ei tee veel maasturit. Lähme sealt Männiku künkast natukene sügavamale metsa. See eraldab terad sõkaldest. Kui mees pisarsilmil peotäie plastmassiga tagasi ei tule siis kuulutan selle suurte ratastega kolmese bemmi maasturite kunniks.
Urmas
Saa aru, katuseni mudas vintsi otsas "sõita" oskab iga loll. Ja rääkides künkast: Sa võid ju proovida mõne oma keldrimäe peal, kaugele Sa hoota jõuad. Sellest mäest on pinda lõhkumata üle sõitnud vaid Iltis ja see Panda. Kõik ülejäänud testitud poekorras masinad oleks sinna igaveseks kõõluma jäänud, Nivat, Samuraid ja Jimnyt pole proovinud ning 1WD punn ei vedanud välja

Samas sõitis Panda Disco poolt totaalselt persse keeratud (ja peaaegu lõplikult kinni jäädud) teel nagu jumal mööda vett. Tal lihtsalt oli see +/- 10 cm laiuses rada valida. Ma pidin peale seda "üritust" uue teetammi ehitama, et üldse kultuurselt jalagi mereäärde pääseda. Kumb nüüd on parem maastur? Ikka Disco, sest Panda ei ole ju maastur, aga on ka punnil omad tohutud võlud ja teatud situatsioonis on ta asendamatu. Ja sinna sügavasse metsa ei pruugi Sa oma mõõtudelt/massilt suure maasturiga üldse jõudagi. Kukud HRV sabas sõites läbi kamara ja ongi kogu ooper.
Mina lõpetasin kergete punnide alahindamise u.15 aastat tagasi, kui elus esimest korda tuttava Justy 4X4'ga talvel parklas lumehange OTSA sõitsin. Peale seda on nende punnidega, küll mitme- kui 1-veolistega, suisa absurdsetesse kohtadesse ronitud. K.a. üksi õlaga 805 kg kaaluvat punni läbi poolsula tuisuvaalude lükatud. Teed aga kõik luugid lahti, kasutad oma 95 kilo kaalu autoaluse lume kokkutrampimisel ära ja nii tuledki. Kui mitu senti Sa suudad Discot üles-alla liikuma panna?
Nagu Sa aru saad, oleks me TopGear ja upuksime papis, võiks sellise eriti tendentsliku video ja "testi" ju teha. Lõpuks tõdeksime, et "maailma parim maastikuauto" on Peel P50: seod 60 kg seljakotina selga mängides vintsi ja võid ronida kasvõi Everesti tippu.