Ei usu, et asi nii hull on, tundub nagu kang oleks mingi nurga taga kinni, paned ainult käigu sisse ja nõks väljas. Juhtub seda haruharva ja just siis kui harva sõidetud. Muidu ei poo ei ragise, ka kõvemal pinnal otse minnes. Sai kunagi kere maha tõstetud, peale seda algas. Järgmine kord kui kere maas, vaatab mis karul kõhus.totu kirjutas: 2H/4H lülitub ja on lülitatav igal kiirusel, tingimusel et rummulukud kinni, rehvid ühesugused, rattad ei libise ja auto liigub otse. Kui väljalülitamiseks peab tagurpidi sõitma, on üks kolmest viimasest tingimusest täitmata või sildades erineva ülekandearvuga peaülekanded (seda ennegi juhtunud).
LC70 veoskeem
Moderaatorid: jr, Moderators
Kastusin siis nüüd hoo pealt H4 sisse ja välja lülitada, kiirus ca 50 ja sisselülitades tegi korraks päris koledat kõrinat, välja tuli probleemideta.
Rehvid ühesugused jne kõik tingimused peaks olema nö täidetud.
Ainuke asi mis võib olla, et sidur võtab küllalt põhjast ja võibolla ei lahuta korralikult ära. Mis arvate ja kas seda saab vähe peale ka keerata?
Rehvid ühesugused jne kõik tingimused peaks olema nö täidetud.
Ainuke asi mis võib olla, et sidur võtab küllalt põhjast ja võibolla ei lahuta korralikult ära. Mis arvate ja kas seda saab vähe peale ka keerata?
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5137
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Mida või kust sa seda sidurit "peale keerad"? Kui kulunud, siis kulunud. Eks mingil määral võib aidata pumpamine, aga kaua sa jõuad pumbata sedaervin kirjutas:Ainuke asi mis võib olla, et sidur võtab küllalt põhjast ja võibolla ei lahuta korralikult ära. Mis arvate ja kas seda saab vähe peale ka keerata?

Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
nüüd kohe ei meenu ... aga kas on ka autohuube 70netel ,kui juhuslikult peaks siis autohubidega 50 pealt seisvat esikardaani ühendada on ikka korralik retsiminetotu kirjutas:2H/4H lülitub ja on lülitatav igal kiirusel, tingimusel et rummulukud kinni, rehvid ühesugused, rattad ei libise ja auto liigub otse. Kui väljalülitamiseks peab tagurpidi sõitma, on üks kolmest viimasest tingimusest täitmata või sildades erineva ülekandearvuga peaülekanded (seda ennegi juhtunud).al kirjutas:pmst saab aeglusti tasase sõidu pealt aeglastele lülitada, kui vahegaasiga käiguvahetus selge. Ega seal palju muud ole, kui sünkrodeta 2k kast.
Ise kasutan aeglustit manööverdamisel, roolivõimu puudumine ja suured rattad. Auto tahab kiiremini liikuda, kui käed keerata jõuavad.
4H tuleb meite isendil vahel maha ainult tagurpidi käiku sisse lülides, ei tea, kas on mingi kang pinges vm jama.
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2883
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Aga sidur ei puutu ju asjasse, silla lülitamisel seotakse esi- ja tagasilla ajamid omavahel e. lülitamine sõltub vaid esi- ja tagarataste pöörlemiskiiruste erinevusest. Kas mootor on ülejäänud ajamiga seotud või mitte, ei muuda asja (va. juhtudel kui mootor muudab ühe silla kiirust, st. rattad libisevad maa suhtes).
Kui sidur lahutab liiga põhjast, võib olla süsteemis õhk, hoovastik viga saanud vms. Kulunud ketta väljenduseks on libisev sidur.
Kui sidur lahutab liiga põhjast, võib olla süsteemis õhk, hoovastik viga saanud vms. Kulunud ketta väljenduseks on libisev sidur.
Tehtud, mõeldud.