LC70 veoskeem

Moderaatorid: jr, Moderators

al
True Off Roader!
Postitusi: 1126
Liitunud: T Apr 22, 2003 11:47 am
Asukoht: Elva

Postitus Postitas al »

totu kirjutas: 2H/4H lülitub ja on lülitatav igal kiirusel, tingimusel et rummulukud kinni, rehvid ühesugused, rattad ei libise ja auto liigub otse. Kui väljalülitamiseks peab tagurpidi sõitma, on üks kolmest viimasest tingimusest täitmata või sildades erineva ülekandearvuga peaülekanded (seda ennegi juhtunud).
Ei usu, et asi nii hull on, tundub nagu kang oleks mingi nurga taga kinni, paned ainult käigu sisse ja nõks väljas. Juhtub seda haruharva ja just siis kui harva sõidetud. Muidu ei poo ei ragise, ka kõvemal pinnal otse minnes. Sai kunagi kere maha tõstetud, peale seda algas. Järgmine kord kui kere maas, vaatab mis karul kõhus.
ervin
Rookie
Postitusi: 15
Liitunud: T Dets 15, 2009 5:02 pm

Postitus Postitas ervin »

Kastusin siis nüüd hoo pealt H4 sisse ja välja lülitada, kiirus ca 50 ja sisselülitades tegi korraks päris koledat kõrinat, välja tuli probleemideta.
Rehvid ühesugused jne kõik tingimused peaks olema nö täidetud.
Ainuke asi mis võib olla, et sidur võtab küllalt põhjast ja võibolla ei lahuta korralikult ära. Mis arvate ja kas seda saab vähe peale ka keerata?
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5137
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tarmo »

ervin kirjutas:Ainuke asi mis võib olla, et sidur võtab küllalt põhjast ja võibolla ei lahuta korralikult ära. Mis arvate ja kas seda saab vähe peale ka keerata?
Mida või kust sa seda sidurit "peale keerad"? Kui kulunud, siis kulunud. Eks mingil määral võib aidata pumpamine, aga kaua sa jõuad pumbata seda :twisted:
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
seff
Rock Crawler
Postitusi: 690
Liitunud: R Veebr 21, 2003 7:43 pm

Postitus Postitas seff »

totu kirjutas:
al kirjutas:pmst saab aeglusti tasase sõidu pealt aeglastele lülitada, kui vahegaasiga käiguvahetus selge. Ega seal palju muud ole, kui sünkrodeta 2k kast.
Ise kasutan aeglustit manööverdamisel, roolivõimu puudumine ja suured rattad. Auto tahab kiiremini liikuda, kui käed keerata jõuavad.
4H tuleb meite isendil vahel maha ainult tagurpidi käiku sisse lülides, ei tea, kas on mingi kang pinges vm jama.
2H/4H lülitub ja on lülitatav igal kiirusel, tingimusel et rummulukud kinni, rehvid ühesugused, rattad ei libise ja auto liigub otse. Kui väljalülitamiseks peab tagurpidi sõitma, on üks kolmest viimasest tingimusest täitmata või sildades erineva ülekandearvuga peaülekanded (seda ennegi juhtunud).
nüüd kohe ei meenu ... aga kas on ka autohuube 70netel ,kui juhuslikult peaks siis autohubidega 50 pealt seisvat esikardaani ühendada on ikka korralik retsimine
ervin
Rookie
Postitusi: 15
Liitunud: T Dets 15, 2009 5:02 pm

Postitus Postitas ervin »

Autol on manuaalset keeratavad huubid, seega peaks asi toimima. Pean siis siduri vahetusele hakkama mõtlema.......
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2883
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Postitus Postitas totu »

Aga sidur ei puutu ju asjasse, silla lülitamisel seotakse esi- ja tagasilla ajamid omavahel e. lülitamine sõltub vaid esi- ja tagarataste pöörlemiskiiruste erinevusest. Kas mootor on ülejäänud ajamiga seotud või mitte, ei muuda asja (va. juhtudel kui mootor muudab ühe silla kiirust, st. rattad libisevad maa suhtes).
Kui sidur lahutab liiga põhjast, võib olla süsteemis õhk, hoovastik viga saanud vms. Kulunud ketta väljenduseks on libisev sidur.
Tehtud, mõeldud.
ervin
Rookie
Postitusi: 15
Liitunud: T Dets 15, 2009 5:02 pm

Postitus Postitas ervin »

Palun veel teadjatelt abi ja nimelt sooviksin teada kuidas on õige H4 pealt L4 peale lülitada ja vastupidi, hetkel teen seda nii, et H4 välja ja seejärel L4 sisse ja siis vastupidi. Aga kas tohib ka L4 niimodi sisse lülitada, et H4 on sees ja seda välja ei lülita?
ervin
Rookie
Postitusi: 15
Liitunud: T Dets 15, 2009 5:02 pm

Postitus Postitas ervin »

Ja veel kas H4 sisselülitamiseks ei ole siis sidurit vaja ültse puutuda, tegin seda mingi 30km/h pealt ja ei mingit probleemi. Välja tuli ka ilma sidurita probleemideta.
syncro1
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 170
Liitunud: N Apr 20, 2006 3:36 pm
Asukoht: Tallinn/Harjumaa

Postitus Postitas syncro1 »

H4 lülitamiseks ei ole vaja sidurit näppida ja ka sõidukiirus ei ole oluline,L4 toimib suurepäraselt ka koos H4-ga.
Edu kasutamisel!
GAZ-69A.YJ .Eks Würth kaart ja tross.
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2883
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Postitus Postitas totu »

syncro1 kirjutas:L4 toimib suurepäraselt ka koos H4-ga.
:shock: :shock:
Tehtud, mõeldud.
fagott
True Off Roader!
Postitusi: 1006
Liitunud: R Veebr 04, 2005 8:34 pm
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas fagott »

totu kirjutas:
syncro1 kirjutas:L4 toimib suurepäraselt ka koos H4-ga.
:shock: :shock:
:lol: Ilmselt mõtles postitaja sellega, et pole vahet mis asendis lüliti on, kuna aeglusti lülitamisel nagunii hammasrattad ringi tõstetakse.
ervin
Rookie
Postitusi: 15
Liitunud: T Dets 15, 2009 5:02 pm

Postitus Postitas ervin »

Suured tänud, nüüd pilt selge ja võib julgelt kasutada.
syncro1
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 170
Liitunud: N Apr 20, 2006 3:36 pm
Asukoht: Tallinn/Harjumaa

Postitus Postitas syncro1 »

Totu ma üldiselt tean mida kirjutan. :)
GAZ-69A.YJ .Eks Würth kaart ja tross.
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2883
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Postitus Postitas totu »

Üldiselt mina ka. Tegelikult saab küll küll koos kasutada kiiret- ja aeglast nelivedu, paraku autodel on millegipärast need asjad ühe kangi all ja ühe sisselülitamisel kipub teine automaatselt välja lülituma. :D
Tehtud, mõeldud.
ervin
Rookie
Postitusi: 15
Liitunud: T Dets 15, 2009 5:02 pm

Postitus Postitas ervin »

lc70 on aga nii, et H4 on nupp armatuuril ja kang on H2 ja L4. Sealt tuligi minu küsimus, et kui sõidan H4ga ja siis tahan L4-e minna, et kas siis saan kohe ilma H4 välja lülituseta seda teha. Nüüd juba proovitud ja asi toimib probleemideta.
Vasta

Mine “Toyota”