2. leht 2-st

Postitatud: E Sept 21, 2009 10:04 pm
Postitas djkiller
küsimusele nr 3 sain vastuse siit http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=19751

Postitatud: E Sept 21, 2009 11:33 pm
Postitas taavik
Kuidagi õhukesed on need puksid küll jah.
Kuid
1. 1 toll on teatavasti 2,5 cm umbes, seega arvuta ise, kui palju see 31 suurem on (vihjeks 31 näitab rehvi diameetrit ning 10,5 laiust). Kütusekulu sõltub sajast muust asjast peale rehvi suuruse, kusjuures ka rehvi mustril on selles oluline osa. Näiteks oma kogemusest - 31x10,5 mõnusalt kulunud AT rehvilt üle minnes viisakale 32x11,5 MT rehvile suurenes kütusekulu peaaegu liiter sajale.
2. Jah, saab torsioonvarrast peale keerata. keeratakse torsiooni kinnituspoldist. asub põhja all, upiki autot vaadates umbes keskel. Alumise õõtsa juurest hakka vaatama, metallvarras läheb sealt auto tagumise otsa poole, varda lõpus asub ka polt. Ehk siis rohkem peale keerates väänad torsioonvarrast rohikem pingesse ning sellest ka tõus. Enne selle tegemist soovitan endale selgeks teha, kuidas torsioonvedrustus toimib. Wikipedia näiteks on abiks (otsi "torsion bar"). Pealkeeramine suurendab varda pinget, seega muudab esimest otsa ka jäigemaks.
3. Kui paned russi pukse sinna, siis vaata, et oleks ikka keskelt metalliga puksid - nagu originaalid. Mul peaks vedelema mõned 90 aasta pajero puksid, need tunduvad suht sama välimusega olevat. Kui lahti võtad, siis ülemine ja alumine osa käivad eraldi neil puksidel.
4. Panin need liistud ilma kruvideta tagasi. Vajutasin ainult tüüblitega kinni - püsivad normaalselt.
5. Kui siin pikalt rääkisid, et Silber ei saa hakkama, siis oleksid ju võinud kohe Tom'i juurde aja kinni panna, mitte pimedused edasi kombata. Uue nädala alguses oleks juba auto sinna saanud. Pane aga aeg kirja ja kannata ära.

Postitatud: T Sept 22, 2009 9:09 am
Postitas djkiller
1.ise mõtlesin kah midagi sinna 31 kanti rehve vaadata.Kuna ruumi koopas on ja päris x mustriga ei võta.St ekstra mudas end uputamas ei käi.Pigem jahil ja ka mitte sellistes kohtades kus vintsigi läheks vaja.Seega vintsi võtan maha

Postitatud: T Sept 22, 2009 11:35 am
Postitas aymur
OT,aga kas ei ole sellele mõelnud,et hea teinekord loomi välja vintsida

Postitatud: T Sept 22, 2009 12:30 pm
Postitas djkiller
õnneks ma kastikat ei tahtnudki,et tehakse sinu asutost laibamasin.Teiseks peaks oelma autos(pagassis vints mis loomaksese sisse tirib)
Muidu väljas rakendad inimesed ette ja asi vask
ei saa ju nii laisaks ja mugavaks minna.Mingi lõbu peab kah jääma.

Postitatud: T Okt 06, 2009 12:27 am
Postitas Allar
rehvide kohapealt on nii ,et minuarust on 31" sellele autole liiga väike, ise toppisin 31" asemele 33" Goodyear MTR id alla ja kohe palju parem sai.
ja liistu kruvid osta normaalsest ehitus poest, seal valikut tavaliselt maa ja ilm.
se tühjalöömine :roll: mina ei usu ,et nende pukside viga on ,siis peaksid nad ju kõik raud-rauaga olema. esimesed muide täiesti teistsugised kui 10 tagumist.
:roll:

Postitatud: T Okt 06, 2009 9:51 am
Postitas djkiller
nu aga see n.ö tühjalööömine võib siis milles veel väljlenduda?

käega katsudes need tagumised puksid ikka suht rabedad.Seega see minu arvamus,et puksid oma ajaga kaotanud oma elastsuse ja tekkinud puksi/padja vahele mõned mm vahe ja kui august läbi sõita lööbki kere pihta.


rehvide osas jäävad jah ,et see 30-31 suts vähe,aga eks läheb siis mingi 32-33 alla.
KOhe varsti aeg talvekas alla panna ja kevadel läheb alles n.ö 32-33 rehvi valik käiku.
Mõne arvates vb liiga vara tegin teema,kuid alati hea arhviisis tuhnida ja tead ,et sul 100% vastus olemas ning ei pea uut teemat tegema

Postitatud: P Nov 08, 2009 8:13 pm
Postitas djkiller
nonii

sai siis mõnda aega tagasi käidud uuesti SILBERAUTOS :roll:

peale mitut korda käimist on supersoodsaks diagnostika tehtud
ning hakati ka vigu leidma

vead siis järgmised

Auto kontrolli käigus selgus, et esimese kardaani tagumises ristis on väike lõtk, kuid mis ei põhjusta veel seda jõnksu mida teie kirjeldasite. Nagu ma ka Teile rääkisin tuleb see jõnks jõuülekades kõikide osade kulumisest (esisilladiferentsiaal, kardaan, vahekast, tagasild, käigukast, sidur) mis lõppkokkuvõttes nii kõvasti võimendub sidurit lahutades tugeva jõnksuna.
Roolisüsteemi kolksu üks põhjustaja on kindlasti roolisamba ja roolikarbi vaheline kardaan, mille roolikarbipoolses ristis on lõtk sees ja mis vajab välja vahetamist. Kui peale selle vahetamist kirjeldatud kolks ära ei kao siis tuleb edasi hakkata välja vahetama ka teisi roolisüsteem detaile(roolikarp, roolisammas või siis nende detaile selles ulatuses mida tehas võimaldab).
Lisaks oli veel autol kütuseleke paagi juures mille klamberid pingutati peale.
Lisasin juurde ka roolikardaani ja kardaani ristipakkumise. Nende varuosade tarne on vähemalt nädal kui nad asuvad Hollandi vahelaos. Kui neid seal ei ole siis ma kahjuks ei oska täpset aega öelda.

see kardaan mingi 9 k (a varuosa siis)

mida foorumikasutajad sellest vastusest arvate?

et kardaanivahetus väike abi aint

lisaks täna sai ühte autot tirtud 4x4 sees ratatd käisid ringi ja ka siis andis seda roolikolksu tunda

Postitatud: E Nov 09, 2009 8:02 pm
Postitas djkiller
et vahetada lihtsalt mõlema poole ristid

Postitatud: L Nov 14, 2009 9:15 pm
Postitas rt23
djkiller kirjutas:et vahetada lihtsalt mõlema poole ristid
Just!
Ega põhjaalusel kardaanil vahetad ka ju ainult risti, mis läbi mitte ei telli uut kardaani esindusest ulme hinnaga.

Postitatud: R Nov 20, 2009 1:01 am
Postitas djkiller
hetkel pakuti siis jõhis roolikardaani ristid + töö 800 eek

vahetati ainult üks kardaan,kuna teine oli ok

nüüd siis jama nagu ikka alles.
järgmine remot ja vahetus roolikarp?