2. leht 2-st

sidur

Postitatud: K Juul 20, 2005 4:27 pm
Postitas Aare
kui ketta läbimõõduks jääb 180-185 cm siis see asi pidama ei jää ka Centerforse kettaga. Praktiline kogemus täitsa olemas. Ja nii nagu eelpool kirjutajad juba tõdesid juhtub see tavaliselt üsna magusa kohapeal.
Centerforse annab 30 % rohkem pidamist kui orig. ja maksab 175 US.
Dual friction tüüpi annab 90% rohkem kui orig. ja maksab 265 US.

See sidur mis meil ASuur-a kasutusel oli läbimõõdult vähemalt 215 mm.(õnnestub paigaldad alates 1.6 mootorist) Ja see "metall labadega" sidur pidas tõesti vastu.

edu Zukidele

Postitatud: E Veebr 13, 2006 11:58 am
Postitas Rtuning
tarmo kirjutas:Võtsin siis täna viitsimise kokku ja kruttisin käikari alt.
Sidur oli tõesti ilma ühe poole katteta - needid olid juba mõningase vao endast jätnud ka :evil:
Samas on mul olemas veel eelmise mootori küljest nii korv kui ketas, aga kas on mõtet juba töötanud ketast sinna sisse hakata panema? :? (ei ole väga kulunud ketas, aga käikari alt võtmine järgmine kord jälle üksjagu mässamist)
Kas keegi neid tugevamaid kettaid eestis ka müüb muidu ja palju selline maksta võiks? (keegi mainis midagi siin foorumis kunagi, et netist saab)
Tavaline uus ketas on ca 400 kr.
Kust sa 400- eest uue ketta said?

Postitatud: E Veebr 13, 2006 6:51 pm
Postitas tarmo
Rtuning kirjutas:Kust sa 400- eest uue ketta said?
Topautost.
SJ410 oma siis see (pisem kui SJ413 ketas).

Re: sidur

Postitatud: T Veebr 14, 2006 8:29 am
Postitas tango
See sidur mis meil ASuur-a kasutusel oli läbimõõdult vähemalt 215 mm.(õnnestub paigaldad alates 1.6 mootorist) Ja see "metall labadega" sidur pidas tõesti vastu.

edu Zukidele[/quote]

Minul on 200 mm.ja peab ka siiamaani edukalt 32 tolli ratastega vastu.

Postitatud: E Mär 06, 2006 10:48 am
Postitas Rtuning
Rtuning kirjutas:
tarmo kirjutas:Võtsin siis täna viitsimise kokku ja kruttisin käikari alt.
Sidur oli tõesti ilma ühe poole katteta - needid olid juba mõningase vao endast jätnud ka :evil:
Samas on mul olemas veel eelmise mootori küljest nii korv kui ketas, aga kas on mõtet juba töötanud ketast sinna sisse hakata panema? :? (ei ole väga kulunud ketas, aga käikari alt võtmine järgmine kord jälle üksjagu mässamist)
Kas keegi neid tugevamaid kettaid eestis ka müüb muidu ja palju selline maksta võiks? (keegi mainis midagi siin foorumis kunagi, et netist saab)
Tavaline uus ketas on ca 400 kr.
Nii susliku sidur on siis õhtal :twisted: ja vaja uus panna, ootaks juhiseid siduri vahetuseks. Samas oskab keski soovitada, kust saaks uue hea või veel parema :hail

Postitatud: E Mär 06, 2006 1:40 pm
Postitas Stupiduser
Mina sain Maidu käest vist...

Juhistest niipalju, et kui käikarit maha võtad siis kõigepealt eemalda kere küljes olev luuk (ümbritseb seda auku kust käigukang läbi läheb).
Summuti oli vist kah vaja mugavuse huvides lahti päästa.
Muid salanippe ei tulegi meelde... :roll: