Sobivaim neliveoline haagise vedamiseks.
Moderaator: Moderators
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17416
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Oleme ense vastu ausad ja isegi majanduslanguse tingimustes 50KEEK eest autot ei saa mis ÜLDSE mingit ekspluateerimeise eelset tähelepanu ei vajaks.
Kondi täitmine või muu "pisihooldus" on reeglina köömes muude tehniliste ebakohtade kõrval mis sellise hinnalipikuga reeglina kaasnevad.
Selliseid autosid mis antud hinna juures ideaalses korras oleks ja uut oamniku nähes ainuüksi süütevõtme nägemiset käima kargaks naljalt ei leia.
Panin auto24.ee sse hinnafiltri 20-55KEEK
http://www.auto24.ee/kasutatud/nimekiri ... 1&ae=2&r=1
Ega sel just liiga suur valik ei ole.
Kui nüüd alla 90KW võrrid välja jätta
http://www.auto24.ee/kasutatud/nimekiri ... &otsi=otsi
Siis jäävad "tähtedena" silma:
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Ülejäänu jaghjuneb 4L fordide ja jeepide vahel.
Kondi täitmine või muu "pisihooldus" on reeglina köömes muude tehniliste ebakohtade kõrval mis sellise hinnalipikuga reeglina kaasnevad.
Selliseid autosid mis antud hinna juures ideaalses korras oleks ja uut oamniku nähes ainuüksi süütevõtme nägemiset käima kargaks naljalt ei leia.
Panin auto24.ee sse hinnafiltri 20-55KEEK
http://www.auto24.ee/kasutatud/nimekiri ... 1&ae=2&r=1
Ega sel just liiga suur valik ei ole.
Kui nüüd alla 90KW võrrid välja jätta
http://www.auto24.ee/kasutatud/nimekiri ... &otsi=otsi
Siis jäävad "tähtedena" silma:
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Ülejäänu jaghjuneb 4L fordide ja jeepide vahel.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2479
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
See konditäitmise jutt oligi sihuke üldtermin. Lihtsalt suvalise kondiprobleemi puhul kaasneb alati täitmise kulu - seega müüja ei valeta, kui ütleb, et vaid kont tuleb täita. Lihtsalt lisaks tuleb veel x ja y ja z jupp välja vahetada. Ja see käib nii kondi, kui automaatkasti kui nii mõnegi keerukama-kapriissema tüki kohta. Arvestades oma hinnapiiri eeldan, et autol on küljes nii mõnigi viga. Lihtsalt ma kaldun arvama, et otsides täna turul vähese nõudlusega masinat (automaatkast, kliima, suur mootor) on mul rahapakki lehvitades võimalik leida hea pakkumine.
Oodata, et ökopunni hinnaklassis oleval nelikveolisel mitte ühtegi viga küljes pole, on ikka sinisilmne küll ja nii optimistiks ma end ei pea. Aga nii palju õnne loodan endal ikka olevat, et leida heas korras oleva tehnikaga masina, millel küljes olevad vead pole minu jaoks probleem (mittetoimivad elektrividinad, vahetamist vajavad puksid, remontivajad sõlmed).
Õige märkus, et tühimass on reeglina lubatud haagisemassi piiriks. Mistõttu ma ka maastureid vaatan - mul on vaja transada 1600 kg kaaluvat autot ja seetõttu ei saa vedurile lubatud haagise täismass olla väiksem, kui 2200 kg. Hobutreileriga on lihtsam, kaks hobust + treiler kaaluvad poolteist tonni ja selle saab suruda isegi mu praeguse kaubalfti sappa. Iseasi on see, et ega see killavoor liikuse rütmis püsida ei taha...
Seega, endiselt uudistan neliveolisi suurema mootoriga (pöördemoment puhub pilli, mitte kW) isendeid. Ma ei välista, et siit saadava info alusel ostan veduriks hoopis Fiat Ducato (ka sellele lubatakse haagist 3+ t) ja maasturiost jääb keskeakriisi ootama.
Toda valget LC juba kaesin... Mulle meeldivad valget värvi autod ja LC hea maine on teada-tuntud. Lihtsalt esialgu pani elu üle mõtisklema see plokikaanetihendi vahetamise jutt. Aga ilma autot nägemata-proovimata ma sellest ei arva ei head ega halba.
Siinkohal olekski vast paslik küsida, palju sihuke LC 2t haagisega maanteel liikluse rütmis kulgedes kütet rüüpab Põhja-Eesti tõusudeta teedel? Saab 20 hakkama?
Kuidas automaat talub käruvedu? On sel 3-, 4- või 5-käiguline?
Leidub keegi julge, kel viidatule sarnane masin kasutada ja kes oleks nõus selle juures rumalatele küsimustele vastuseid andma?
Oodata, et ökopunni hinnaklassis oleval nelikveolisel mitte ühtegi viga küljes pole, on ikka sinisilmne küll ja nii optimistiks ma end ei pea. Aga nii palju õnne loodan endal ikka olevat, et leida heas korras oleva tehnikaga masina, millel küljes olevad vead pole minu jaoks probleem (mittetoimivad elektrividinad, vahetamist vajavad puksid, remontivajad sõlmed).
Õige märkus, et tühimass on reeglina lubatud haagisemassi piiriks. Mistõttu ma ka maastureid vaatan - mul on vaja transada 1600 kg kaaluvat autot ja seetõttu ei saa vedurile lubatud haagise täismass olla väiksem, kui 2200 kg. Hobutreileriga on lihtsam, kaks hobust + treiler kaaluvad poolteist tonni ja selle saab suruda isegi mu praeguse kaubalfti sappa. Iseasi on see, et ega see killavoor liikuse rütmis püsida ei taha...

Seega, endiselt uudistan neliveolisi suurema mootoriga (pöördemoment puhub pilli, mitte kW) isendeid. Ma ei välista, et siit saadava info alusel ostan veduriks hoopis Fiat Ducato (ka sellele lubatakse haagist 3+ t) ja maasturiost jääb keskeakriisi ootama.

Toda valget LC juba kaesin... Mulle meeldivad valget värvi autod ja LC hea maine on teada-tuntud. Lihtsalt esialgu pani elu üle mõtisklema see plokikaanetihendi vahetamise jutt. Aga ilma autot nägemata-proovimata ma sellest ei arva ei head ega halba.
Siinkohal olekski vast paslik küsida, palju sihuke LC 2t haagisega maanteel liikluse rütmis kulgedes kütet rüüpab Põhja-Eesti tõusudeta teedel? Saab 20 hakkama?
Kuidas automaat talub käruvedu? On sel 3-, 4- või 5-käiguline?
Leidub keegi julge, kel viidatule sarnane masin kasutada ja kes oleks nõus selle juures rumalatele küsimustele vastuseid andma?
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5137
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Vaevalt 20 liitriga hakkama saad. 4.2TD Cruiser (manuaal) võtab 3 tonnise haagise veol ca 19 l / 100 km kohta. Seega on üsna loogiline, et umbes samaväärne bensukas-automaat rüüpab märksa rohkem liitreid. See on muidugi ainult loogiline oletus ja võrdlusmaterjal mul puudub.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4496
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
Patrolist mitte maasturi ehitamine võib jah omajagu kulukaks minnav6sa kirjutas:Patrull on kindlasti hea ja lollikindel tööloom, kuid... korralikku (ma mõtlen sellist, millega sõites poleks kogu aeg tunne, et tegemist on maasturiga) vist minu rahade eest ei saa...


tartuoffroad.ee
5581340
5581340
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2479
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Tulen oma küsimuse juurde tagasi teise nurga alt...
See auto, millest ka ülalpool on juttu olnud, pakub endiselt huvi.
Sain jutule nii omaniku kui ühe foorumikasutajaga, kes mulle lahkesti auto kohta juttu vestsid. Tänud neile, mõtlemisainet kuhjaga...
Kuid minu ebameeldivaks üllatuseks on sellel autol lubatud haagise massiks (piduritega, loomulikult!) vaid 2500 kg. Alguses arvasin, et tegemist on meie ARK halva naljaga, kuid nett ju ei valeta:
selle lehe andmetel ongi nii - towing capacity 3500 lbs, mis on isegi vähem, kui meil passi kirjutet 2500 kg.
Kas see on nii kõigil LC mudelitel või on vaid FJ62 sellise numbriga karistatud?
See 2500 kg on küll mulle napilt piisav, kuid süües kipub isu kasvama.... Rohkem põhimõtteline küsimus.
Palju sihukesel teema alguses viidatud Grand Cherokeel passi võiks kirjutet olla? Ühel silmapiiril oleval Blazeril on näituseks 3200 kg.
See auto, millest ka ülalpool on juttu olnud, pakub endiselt huvi.
Sain jutule nii omaniku kui ühe foorumikasutajaga, kes mulle lahkesti auto kohta juttu vestsid. Tänud neile, mõtlemisainet kuhjaga...
Kuid minu ebameeldivaks üllatuseks on sellel autol lubatud haagise massiks (piduritega, loomulikult!) vaid 2500 kg. Alguses arvasin, et tegemist on meie ARK halva naljaga, kuid nett ju ei valeta:
selle lehe andmetel ongi nii - towing capacity 3500 lbs, mis on isegi vähem, kui meil passi kirjutet 2500 kg.
Kas see on nii kõigil LC mudelitel või on vaid FJ62 sellise numbriga karistatud?
See 2500 kg on küll mulle napilt piisav, kuid süües kipub isu kasvama.... Rohkem põhimõtteline küsimus.
Palju sihukesel teema alguses viidatud Grand Cherokeel passi võiks kirjutet olla? Ühel silmapiiril oleval Blazeril on näituseks 3200 kg.

- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5137
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Pane natike raha juurde ja võta see:
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Haagise lubatud mass on 3500 kg (Eestis maksimaalne lubatud B-kat autol).
Kui kõiki lisavidinaid pole vaja, saab hinda allapoole ka kruttida.
Ei ole vaja keretöid ja muud remonti ka tegema hakata, nagu ikka enamik vanemaid autosid nõuavad kohe.
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Haagise lubatud mass on 3500 kg (Eestis maksimaalne lubatud B-kat autol).
Kui kõiki lisavidinaid pole vaja, saab hinda allapoole ka kruttida.
Ei ole vaja keretöid ja muud remonti ka tegema hakata, nagu ikka enamik vanemaid autosid nõuavad kohe.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Saan nüüd kindlasti erinevate teravate esemetega hella kohapeale, aga, enda elufilosoofia on selline: enese niisama liigutamiseks punktist A punkti B - prantslased, töötegemiseks (ehk minu igapäeva elu juures suuresti sabavedamine) - ameeriklane.
Kütust võtavad nagunii kõik idiootselt palju võrreldes sellega, mis teha suudavad, aga see-eest nii füüsiliselt kui emotsionaalselt pakuvad mikid oluliselt enamat kui siinsed mõned pakutud aparaadid.
Kütust võtavad nagunii kõik idiootselt palju võrreldes sellega, mis teha suudavad, aga see-eest nii füüsiliselt kui emotsionaalselt pakuvad mikid oluliselt enamat kui siinsed mõned pakutud aparaadid.
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2479
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Selge, ainult FJ62-l on haagisemassi alla toodud.
Tarmo pakutav auto on küll hea, aga minu auto juures peab olema "midagi", mis kutsub mind selle juure tagasi. Vahepealsed jaapanlased-korealased igatahes hiilgasid anonüümsusega ja seetõttu on ka pakutud LC minu silmis hall mass. Küll väga asine ja kellelegi ülimalt sobiv, kuid mina jätan selle lahke pakkumise kasutamata. Aga tänud siiski nii oma arvamust avaldamast, kui pakkumist tegemast
Mis puudutab LR S3.e, mida Tai pakub, siis...
Mulle selle ajastuautod meeldivad hullupööra. Aga mul on kuri kahtlus, et sellisega liiklemine Eesti liikluses nõuab veidi rohkem kiiksu kõrvade vahele, kui mul on...
See viidatud auto sobib hästi minu hämmingut illustreerima - mootorit ei ole, mass on väike, piduritest me parem ei räägi, aga meie ARK lubab rõõmsalt 4 t haagist taha.
Iseenesest on Tail õigus, Tartu tripi teeb suvalise ghaagisega ära alla kahe nädala. Aga minu jaoks, arvestades meie pere finantsseisu ja olemasolevaid autosid, siis ma pigem võtaks midagi "igapäevasemat".
Praegu kaldub kohe kangesti kaalukauss Blazeri kasuks, kuna üks sihuke, teadaoleva ajalooga isend, on silmapiiril ja ootab juba pikemat aega uut omanikku. Aga ma siiani ei ole sõbraks saanud selle digiarmatuuriga.
Ning nahksisu praeguste või suvekuumade ilmadega
grrr....
Tarmo pakutav auto on küll hea, aga minu auto juures peab olema "midagi", mis kutsub mind selle juure tagasi. Vahepealsed jaapanlased-korealased igatahes hiilgasid anonüümsusega ja seetõttu on ka pakutud LC minu silmis hall mass. Küll väga asine ja kellelegi ülimalt sobiv, kuid mina jätan selle lahke pakkumise kasutamata. Aga tänud siiski nii oma arvamust avaldamast, kui pakkumist tegemast

Mis puudutab LR S3.e, mida Tai pakub, siis...
Mulle selle ajastuautod meeldivad hullupööra. Aga mul on kuri kahtlus, et sellisega liiklemine Eesti liikluses nõuab veidi rohkem kiiksu kõrvade vahele, kui mul on...
See viidatud auto sobib hästi minu hämmingut illustreerima - mootorit ei ole, mass on väike, piduritest me parem ei räägi, aga meie ARK lubab rõõmsalt 4 t haagist taha.

Iseenesest on Tail õigus, Tartu tripi teeb suvalise ghaagisega ära alla kahe nädala. Aga minu jaoks, arvestades meie pere finantsseisu ja olemasolevaid autosid, siis ma pigem võtaks midagi "igapäevasemat".
Praegu kaldub kohe kangesti kaalukauss Blazeri kasuks, kuna üks sihuke, teadaoleva ajalooga isend, on silmapiiril ja ootab juba pikemat aega uut omanikku. Aga ma siiani ei ole sõbraks saanud selle digiarmatuuriga.


- tai
- unistus TR nullist
- Postitusi: 1282
- Liitunud: P Veebr 26, 2006 7:56 pm
- Asukoht: Pärnu/talin lennujaama juures
Usu mind olen pidanud seda masinat igapäevaliikurina. See, et ta edasi ei käi ja müriseb ja natuke jahe on selle kaalub üles see, kui sõidad suvehommikul mööda pirita teed ja kõrvale tuleb punnsilm mersu, mille tagaaken avatakse pildistamiseks. Usu mind seda wow efekti on selle masinaga mägedena. Arvestades seda veel, et rool on masinal kunde pool. Endiselt tuleb vanakesega hi lifti kaasas vedada selleks, et naisi eemale masinast ajada. Tegemist ikkagi võimsa dziibiga, mis kunagi kinni ei jää.Iseenesest on Tail õigus, Tartu tripi teeb suvalise ghaagisega ära alla kahe nädala. Aga minu jaoks, arvestades meie pere finantsseisu ja olemasolevaid autosid, siis ma pigem võtaks midagi "igapäevasemat".

Ja isegi kummi saab selle masinaga põletada kui kaasa võtta piisavalt bensiini ja tikud.

Asjadele tuleb lennukalt läheneda
58021221
58021221
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17416
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Ma isegi vist tean, kust see number sinna tulnud on. Tean ka autot mille haagise lubatud massiks sai teise väliriigi reg. tunnistusl olnud esmane regitreerimisaasta. Minu ühel autol aga kõrgus...v6sa kirjutas:Selge, ainult FJ62-l
See viidatud auto sobib hästi minu hämmingut illustreerima - mootorit ei ole, mass on väike, piduritest me parem ei räägi, aga meie ARK lubab rõõmsalt 4 t haagist taha.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- isakene
- I know how to fix stuff
- Postitusi: 1807
- Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
- Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald
Kunagi selline juhus: tulen mina Soomes Patroliga mööda kiirteed, sabas treiler, selle peal teine Patrol. Korraga poliisi sabas, juhtisid mind teeäärsesse parklasse ja kontrollima. Paberid olid esmapilgul korras, hakati asja põhjalikumalt kontrollima, ju oli vaja virolaisele koht kätte näidata. Haagise täismassi koha pealt paluti passis kätte näidata, mis number miskit tähendab. Seletasin, vanad vaatasid üksteisele otsa ja siis paluti kapott lahti teha. Nühiti birka puhtaks ja hakati andmeid võrdlema - ja erinesidki birka ja passi andmed paarisaja kilo võrra. Veel veidi paberiuurimist ja siis jõudsid põdrad järeldusele, et on ylikuormattu ja kaalud toodi välja. Minu õnneks olid mõned kaalukad jupid koormas olevalt varuosadoonorilt juba oma teed läinud ja tänu sellele ülekaal tühine.
Kui ma püüdsin uurida, et passis on ju nii, et mis värk, oli vastus lühike: te seal eestis võite ju passi kirjutada mida tahate, aga meile loevad ainult tehaseandmed. Punkt.
Nii et tasub jälgida passi ja tehaseandmete vastavust. Pea need meie omadki targaks ei või saada...
Kui ma püüdsin uurida, et passis on ju nii, et mis värk, oli vastus lühike: te seal eestis võite ju passi kirjutada mida tahate, aga meile loevad ainult tehaseandmed. Punkt.
Nii et tasub jälgida passi ja tehaseandmete vastavust. Pea need meie omadki targaks ei või saada...

Patrol, Pajero, Trooper kasutatud jupid.
56 486769, isakene@gmail.com
56 486769, isakene@gmail.com
-
- Zootramm
- Postitusi: 721
- Liitunud: N Okt 19, 2006 12:02 pm
- Asukoht: Tallinn-Nõmme & Noarootsi
Vaatasin järgi: piduritega haagis 3360 kg (GC WJ 2,7 CRD). Ega ta nüüd mingi püss pole, kui koorem sabas, aga ega kuidagi hätta ka ei jää. Kast ja cruise toimetavad väga hästi ja ei hakka rapsima. Pikal sõidul on see väga oluline, et pole vaja kogu aeg näpuga tagant aidata, nagu mõne teise puhul (Patrol, Allroad) on kogetud. Pean heaks kompromissiks igapäevaautost, millega saab vajadusel suurema haagise ilusti ära vedada.v6sa kirjutas:Palju sihukesel teema alguses viidatud Grand Cherokeel passi võiks kirjutet olla?