ˇMillist rehvi valida.

Liiga tihti on meil see küsimus. Palun, Paneme siia oma uiteküsimused ja fleimime siin, et millist maasturit ma tahan või vajan

Moderaator: Moderators

via101

Postitus Postitas via101 »

No tuli ju ilus vastus ära kust saab :D
Kasutatud rehve nagunii keegi vist vastukaaluks ei paku jne :?
Kasutaja avatar
RAMBO
True Off Roader!
Postitusi: 1337
Liitunud: E Aug 13, 2007 8:50 am
Asukoht: Kodusadam on Rapla tel.56 740 725

Postitus Postitas RAMBO »

TiitR kirjutas:
via101 kirjutas:Pakkuda võib kõike ma ei ole kuskil öeldnud et see PEAB uus olema,või et see PEAB kasutatud olema. :?
kuid kui muud ei jää üle siis peab ikka uued välja pitsitama...
Kui kohe kogu raha pole välja käia, siis soovitan minna Tartu pit-Stopi ja omale need rehvid järelmaksuga soetada 8)
P.S ma pole kuidagi seotud antud firmaga, kui siis niipalju, et ostan rekkadele sealt põhiliselt.
enamus rehvitöökojad annavad juba järelmaksuga.bfg 50/50 on väga voh :thumb: falkenil on ka väga hea hinna ja kvaliteedi suhe.falken on isegi asfaldil vaiksem. julgen soovitada. :wink:
Veoteenus ja auto transport Raplapuksiir@gmail.com +372 567 40 725
ITst MITTE MIDAGI.
Kasutaja avatar
pätakas
Mudder
Postitusi: 97
Liitunud: P Aug 24, 2008 8:43 pm
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas pätakas »

Ma olen suvekatena viimane aeg BFG-dega veerenud... selle suure universaalsuse varju jäävad muud mugavused (müra, maanteepidamine, veeretakistus - loe kütusekulu) - ainult mudas on nad paremad kui nt cooperi discoverer ATR-id... Muidu on lihtsalt egopaisutaja "hummeristiilis" rehv.. Tänase vihmaga oli maanteel nt väga libe... Rehv pole välliselt kulunud suurt midagi, sõidetud ehk 10tuh. km.

Nagu siitsamast foorumist välja on koorunud, ei ole pärast ca 50% kulumist BFG ka enam suurem asi pidamisega.
via101

Postitus Postitas via101 »

No krt ajad mõtte sassi :)
Aga põhimõtteliselt pean ka palju mudas möllama,kuna metsasihid on vahel ikka väga vesised.Siit siis küsimus et kas ma nende asjadega ka lumes sõidan,kui talv tuleb?

Mario
Kasutaja avatar
pätakas
Mudder
Postitusi: 97
Liitunud: P Aug 24, 2008 8:43 pm
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas pätakas »

Ma ei tea mis "tüüpi" metsamees sa oled aga - nagu metsamees metsamehele - talveks on talverehv... suveks muu. BFG oli ikkagi libe, kuigi oli pea tutakas rehv. Lamell on harv ja segu jäik, eriti külmaga. Korralik m+s rehv on parem, hästi otsides leiad sellise, millega ka mudas hakkama saab.

Ma ei karju BFG vastu, hetkelgi on need all. Välimus on väga tummine, mullas ja mudas on suurepärased, kruusal samuti. Asfaldil möliseb harjumatult palju, pidamine kõva peal ka siuke keskmine. Keegi siin ütles, et kui 50% kulunud, siis talvel pole midagi teha ja suvel ka suurt - pluss pidi see olema, "hummerirehvi" sildi all saab need 50% kuluvuse asjad ka edasi müüa... :roll: Ma ostan rehvi sõiduks, mitte edasimüügiks.
Kasutaja avatar
zum
Rock Crawler
Postitusi: 834
Liitunud: N Juun 28, 2007 2:00 pm
Asukoht: Tapa-Loobu tee ääres

Postitus Postitas zum »

Sõidad. Mõistusega tuleb asja võtta lihtsalt.
Kütusekulu ja müra kasvab küll veidi, aga diislil vast mitte märgatavalt. 4.0 Cherol tuli umbes liiter juurde 100 kohta lühikesi sutsakaid asfaldil ja kruusal sõites. (a'la 10 km per käivitus)

zum
Kasutaja avatar
pätakas
Mudder
Postitusi: 97
Liitunud: P Aug 24, 2008 8:43 pm
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas pätakas »

zum kirjutas:Sõidad. Mõistusega tuleb asja võtta lihtsalt.
Kütusekulu ja müra kasvab küll veidi, aga diislil vast mitte märgatavalt. 4.0 Cherol tuli umbes liiter juurde 100 kohta lühikesi sutsakaid asfaldil ja kruusal sõites. (a'la 10 km per käivitus)

zum
Mul tihti pikad otsad või jahil km kaupa löristamised, ei oska sõidukaugusi 10km kaupa jagada. Vahel auto tuksub ka pikalt kohapeal, sinna vast rehv ei mõika. Umbes 1L kulu tuli 2,5td Pathfinderil (-07) juurde, võrreldes eelmainitud cooperiga (265/70r16). Talvekas on sama mõõtu kui BFG (265/75R16) ja ikkagi kulu +1L/100km.

PS. Olen "raske jalaga."
Kasutaja avatar
zum
Rock Crawler
Postitusi: 834
Liitunud: N Juun 28, 2007 2:00 pm
Asukoht: Tapa-Loobu tee ääres

Postitus Postitas zum »

pätakas kirjutas:
zum kirjutas:Sõidad. Mõistusega tuleb asja võtta lihtsalt.
Kütusekulu ja müra kasvab küll veidi, aga diislil vast mitte märgatavalt. 4.0 Cherol tuli umbes liiter juurde 100 kohta lühikesi sutsakaid asfaldil ja kruusal sõites. (a'la 10 km per käivitus)

zum
Mul tihti pikad otsad või jahil km kaupa löristamised, ei oska sõidukaugusi 10km kaupa jagada. Vahel auto tuksub ka pikalt kohapeal, sinna vast rehv ei mõika. Umbes 1L kulu tuli 2,5td Pathfinderil (-07) juurde, võrreldes eelmainitud cooperiga (265/70r16). Talvekas on sama mõõtu kui BFG (265/75R16) ja ikkagi kulu +1L/100km.

PS. Olen "raske jalaga."
Eks igaüks ise otsustab, mis talle oluline on :wink:
Mind see liiter siia-sinna ei tapa, kui talvel nagunii 20 sajale sõita...
Lihtsalt, BFG on "karvasem" kui osad MT rehvid isegi (no silmaga vaadates), ja selle võrra ka asisem minu arust. Maitse asi.

zum
via101

Postitus Postitas via101 »

No metsamees olen ma tavaline harvesteri ja forvarderi operaator, mida hetkel vaja niiöelda. Põhimõtteliselt mind see pidamine eriti ei huvitagi,kuna olen niiöelda korralik uimerdaja,küttekulu kohta ei oska ka midagi vastu vaielda kuna sõidan nagunii sinisega ja pool sellest tuleb tasuta :D
Mind huvitab kõige rohkem see läbivus nii pori kruus muda lumi lörts jne
Kasutaja avatar
zum
Rock Crawler
Postitusi: 834
Liitunud: N Juun 28, 2007 2:00 pm
Asukoht: Tapa-Loobu tee ääres

Postitus Postitas zum »

via101 kirjutas:No metsamees olen ma tavaline harvesteri ja forvarderi operaator, mida hetkel vaja niiöelda. Põhimõtteliselt mind see pidamine eriti ei huvitagi,kuna olen niiöelda korralik uimerdaja,küttekulu kohta ei oska ka midagi vastu vaielda kuna sõidan nagunii sinisega ja pool sellest tuleb tasuta :D
Mind huvitab kõige rohkem see läbivus nii pori kruus muda lumi lörts jne
Sellisel juhul anna tuld :wink:
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5137
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tarmo »

Samas hinnaklassis tasuks kaaluda ka Goodyear Wrangler MT/R või väga sarnase mustriga Cooper Disoverer STT (new). Mõlemad on üsna vaiksed ja piisavalt pehme kummiseguga, et ülearu müra mitte tekitada (maanteel).
Talveks muidugi nii kui nii mõttekas eraldi rehvid muretseda. Võimalikult paljude lamellidega rehv, ükskõik kas naast või mitte.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
via101

Postitus Postitas via101 »

Talvekas on mul igaksjuhuks mingid cooper discovererid 6mm mustrit naelad. :? need veel vanast ajast vedelevad velgede peal. :)
Aga eriti ei usu et neid alla endale ajan,kuna eelmine aasta nad olid ka suht kasutud
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5137
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tarmo »

Oleneb mis discoverer on. Discoverer M+S nimeline on päris hea talvel (selleks ongi mõeldud). Lamelle on piisavalt ja suht pehme. AT(R), LT, STT jne kindlasti talvel eriti ei päde.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
via101

Postitus Postitas via101 »

Ee ikka M+S on see rehv.
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5765
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Postitus Postitas TiitR »

via101 kirjutas:Ee ikka M+S on see rehv.
Ma pole veel kohanud maasturi rehve, millele poleks M+S peale kirjutatud...isegi täis asfaldi rehvil ilutseb M+S tähis :roll:
Vasta

Mine “Tahan osta aga ?”