2. leht 2-st
Postitatud: K Nov 18, 2009 11:05 pm
Postitas Gre
ir kirjutas:GC kirjutas:Siin on nüüd mingi jama... kas räägitakse teineteisest mööda või!?
Aga et rummulukke üldse pole... pole varem kuulnud!
Või peab "ir" rummulukkudeks ainult manuaalseid.
Ei pea silmas ainult manuaalseid, kardaan jooksebki koos sillaga kaasa koguaeg.
Ma lisan siis pildimaterjali, kuidas D40-l on tehaseseades selle asja lahendanud :

Postitatud: N Nov 19, 2009 1:39 pm
Postitas Maasturid
GC kirjutas:Siin on nüüd mingi jama... kas räägitakse teineteisest mööda või!?
Aga et rummulukke üldse pole... pole varem kuulnud!
Või peab "ir" rummulukkudeks ainult manuaalseid.
Olen ise viimased 4-5 aastat selliseid masinaid(Navara D-22 1998-2002 / Navara D-22 2002-2005 ja hetkel Navara D-40 2005-2009 omanud ja remontinud.
Navara D-22 1998-2002.a mudelitel on tehasepoolt automaatsed rummulukud,mida võib asendada ka manuaalsete hubiega.
Navara D-22 2002-2005.a mudelitel on tehasepoolt rummulukkudeks jäigad nuutidega muhvid ja seega pöörlevad esimesed veovõllid pidevalt.Ka neid saab asendada manuaalsete hubidega.
Navara D-40 2005-2009.a mudelitel puuduvad rummulukud täielikult.Nagu eelnevas postituses pildilt näha,on seal veovõlliotsal nuudid ja samuti ka rummul ning esisillavedu lülitatakse vaakumiga reduktori juurest lahti.Sellele mudelile pole ka võimalik paigaldada manuaalseid hube.
Postitatud: N Nov 19, 2009 4:30 pm
Postitas GC
Selge siis!
Kindlasti nõuab see veovõllide ja kardaani kaasavedamine mõne lisagrammi kütust, aga kuuldavasti pidi mittepöörlev kardaan nuudi surm olema, tõenäoliselt ka veovõllidel sama lugu.
Postitatud: N Nov 19, 2009 10:08 pm
Postitas Maasturid
GC kirjutas: aga kuuldavasti pidi mittepöörlev kardaan nuudi surm olema, tõenäoliselt ka veovõllidel sama lugu.
Mina arvan küll teisiti.
Postitatud: R Nov 20, 2009 11:46 am
Postitas GC
Maasturid kirjutas:GC kirjutas: aga kuuldavasti pidi mittepöörlev kardaan nuudi surm olema, tõenäoliselt ka veovõllidel sama lugu.
Mina arvan küll teisiti.
Fakt on igatahes see, et väga vähe (ca 1000 km) esisilda kasutanud
pick up-l on esikardaani lõtk nuudis väga suur. Millest, tekib küsimus?
Esisilla lülitan alati erilise hoolega välja.
Postitatud: R Nov 20, 2009 1:14 pm
Postitas Maasturid
GC kirjutas:Fakt on igatahes see, et väga vähe (ca 1000 km) esisilda kasutanud
pick up-l on esikardaani lõtk nuudis väga suur. Millest, tekib küsimus?
Esisilla lülitan alati erilise hoolega välja.
Kas auto on sõitnud 0- 1000km ja nuut lõtkub või on läbisõit suurem?
Postitatud: R Nov 20, 2009 2:49 pm
Postitas GC
Auto on sõitnud üle 300 000 km.
Esisilla vedu kasutan ainult siis kui ilma enam edasi ei lähe. Tee peal mitte kunagi... kui muidugi eriti sügav lumi pole.
Postitatud: P Nov 22, 2009 8:36 pm
Postitas Maasturid
GC kirjutas:Auto on sõitnud üle 300 000 km
.
Siis on see juba ülihea tulemus.Olen näinud ka mitmeid selliseid masinaid kus juba veidi üle 100 tuh. km läbisõiduga on esikardaan suure loksuga.
Kas see kardaani nuudiosa selle 300 tuh. km jooksul ka määret on regulaarselt saanud?
Autod mida meie regulaarselt hooldame,saavad kardaaniristid ja nuudid iga 10 tuh. km järel lisamääret ja probleeme pole.(autod sõitnud vahemikus 100-350 tuh.km)
Postitatud: R Dets 17, 2010 7:31 am
Postitas piiks
Maasturid jutt tundub pädev.
Mul nüüd selline küsimus, et kui D22-l need jäigad muhvid ära võtta, et rattad saaksid vabalt pöörelda. Kas siis ratas peab loksuma või viitab see konkreetselt sellele, et laagrid on läbi? Ega ratas selle peale alt ära plaani tulla?
Kui kellelgi on pakkuda soodsalt D22'le sobivaid rummulukke, siis olen ka nendest huvitatud.
Postitatud: R Dets 17, 2010 8:07 am
Postitas Maasturid
piiks kirjutas:Maasturid jutt tundub pädev.
Mul nüüd selline küsimus, et kui D22-l need jäigad muhvid ära võtta, et rattad saaksid vabalt pöörelda. Kas siis ratas peab loksuma või viitab see konkreetselt sellele, et laagrid on läbi? Ega ratas selle peale alt ära plaani tulla?
Kui kellelgi on pakkuda soodsalt D22'le sobivaid rummulukke, siis olen ka nendest huvitatud.
Selle masina rattalaagreid saab peale keerata.Võta see jäik muhv ära,keera kaks kruvi välja,võta vaheseib ära ja keera laagreid peale.
Rummulukud meil uuena laos olemas.
Postitatud: P Veebr 27, 2011 6:04 pm
Postitas piiks
Rummulukud sain teilt läbi Timberston'i kätte
Järgmine küsimus on see, et mida oleks kõige targem laiali läinud esidifriga teha? Laili pole veel lammutanud, aga ilmselt on mingid hambad maha tõmmanud. Kõriseb ja mingis asendis kiilub kinni.
Kas ostaks uue sisu sisse?
Vaataks romulast/netist kasutatud difri?
Pankes mingi vingema sisu libiseva või siis lukustatava?
Taga on hetkel originaal libisev, aga tundub, et see enam kõikse paremini ei toimi.
Postitatud: E Veebr 28, 2011 8:03 am
Postitas Maasturid
piiks kirjutas:
Kas ostaks uue sisu sisse?
Vaataks romulast/netist kasutatud difri?
Pankes mingi vingema sisu libiseva või siis lukustatava?
Eks tuleb selline variant valida mis rahakotile sobilik.
Postitatud: T Mär 01, 2011 7:33 am
Postitas piiks
Rahakotti annab sobitada vastavalt vajadusele, aga eks ma üritan alguses selgeks teha, mis asi palju maksab.