Lehtvedrupaki tööpõhimõte.

Tõsisemad ja spetsiifilist laadi tehnilised arutelud erinevate tehniliste sõlmede üle 4x4 liikuri juures. Võta sõna kui tead millest räägid, lahmijad lendavad Idiot Cornerisse.

Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators

Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2887
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Postitus Postitas totu »

Eks kummi paksus sõltub, palju vaja tõsta. Klotside paksuse summa annab peaaegu tõstekõrguse. Liiga paksud võivad hakata alumisi lehti murdma, esialgu soovitaks 6-8mm. Klots lehe laiune ja veidi pikem (laiusest). Tänavasõidul (st. kui väga rajuks ei lähe, võistlusautol on paari võistlusega paar tükki ära lahkunud ja mõned risti) püsib abivahenditeta vahel.
Tehtud, mõeldud.
Vasta

Mine “Modifikatsioonid edasijõudnutele”