2. leht 2-st
Postitatud: R Mär 27, 2009 7:27 pm
Postitas karu
Arendaks omaenda küsimuse teemat edasi.
Lähenen taaskord loogiliselt EAL 4x4 alakomitee tehnilistele määrangutele. Näiteks nagu olen aru saanud ei tekita probleeme comeup vintsil vahetada 4,5hp mootor 5,5hp mootori vastu, ok arusaadav, et mõlemad mootorid on vintsi omad ja seeriaviisiliselt toodetud aga see on ka ju suur suur muudatus ja lausa vintsi sees, comeup9000 -et minuteada ei müüda 5,5hp mootoriga, seega ka see vahetus võiks näida nagu isetehtuna, parandage mind kui eksin.
Kuhu tahan aga jõuda on see, et kui seeriaviisiliselt toodetud el vintsi el mootori asemel paigutan seeriaviisiliselt toodetud traktori hüdromootori, et kas see klassifitseerub kui isetehtud või modifitseeritud vintsina ?
Lihtsalt majanduse olukord nagu see hetkel on

ajendab leidma alternatiivlahendusi.
Postitatud: R Mär 27, 2009 7:30 pm
Postitas Veiko
Põhimõtteliselt küll kui tehnilises on näha,et see ei ole orginaal.See mis tehakse väljaspool võistlusi ei puutu asjase aga kui tullakse võistlema ja tekib kahtlusi asjade tugevuses ja turvalisuses siis ei pruugi sa sellega sealt läbi saada.
Võistlejate endi turvalisus on prioteet.See võll pöörleb seal päris kiiresti ja kui seal mingi asi minestab siis on seal ka tuppatuleku oht täitsa reaalne.
Veiko
Postitatud: R Mär 27, 2009 7:35 pm
Postitas Veiko
Karule vastus:
Point selles,et kui seal on võimsam mootor siis kui seal vintsis midagi saba annab siis on see reduktor.Kui see aga juppideks lendab siis ei ole sellest ohtu inimestele.
Kui sina aga paigaldad el mootori asemele hüdro mootori siis pead sa tegema seda läbi vahetüki mis ei ole seeriaviisiliselt toodetud ning selle tugevus varu kohta puuduvad igasugused andmed.
Miks sa tahad ültse hüdro vintsi panna???
Veiko
Postitatud: R Mär 27, 2009 7:37 pm
Postitas karu
Veiko kirjutas:kui tullakse võistlema ja tekib kahtlusi asjade tugevuses ja turvalisuses siis ei pruugi sa sellega sealt läbi saada.
Võistlejate endi turvalisus on prioteet.
Täiesti nõus ja teisiti see ka olla ei saaks kuid siis võiks ka sõnastuse selliselt üles ehitada, näiteks et lubatud on sama firma vintside ajamite vahetus kui see on mingite nõuete (turvalisus jne) kohaselt tehtud. Vastasel juhul nagu aru olen saanud paljud võistlusautod ei kvalifitseeruks. Vabandan kui kellelegi väga varbapeale astun ja ei ürita niisama ajaviiteks pilli lõhki ajada ega tahaks üheselt selgust
Peace

Postitatud: R Mär 27, 2009 7:42 pm
Postitas karu
Veiko kirjutas:
Miks sa tahad ültse hüdro vintsi panna???
Veiko
Voolu ja jõu pärast
Veiko kirjutas:Kui sina aga paigaldad el mootori asemele hüdro mootori siis pead sa tegema seda läbi vahetüki mis ei ole seeriaviisiliselt toodetud ning selle tugevus varu kohta puuduvad igasugused andmed.
Nõus, loogiline ja arusaadav
Aga äkki murraks selle seeriaviisilisuse selgroo ja lisaks sinna samaväärseks lahenduseks ka mingi kellegi usaldusväärse poolt väljastatud tugevussertifikaadi?
Postitatud: R Mär 27, 2009 7:50 pm
Postitas Veiko
Vaata siit hüdo vinstsi ülekandeid:
http://www.jrmotors.ee/shop/product_inf ... ucts_id=95
Mehaanilise vintsi ülekanded on aga hoopis aeglasemad.Seega saa jäädgi sellega vintsima.
Veiko
Postitatud: R Mär 27, 2009 8:04 pm
Postitas karu
Veiko kirjutas:
Mehaanilise vintsi ülekanded on aga hoopis aeglasemad.Seega saa jäädgi sellega vintsima.

Mismõttes, ega hüdromootorid kõik ühe kiirusega käi või sain ma nüüd valesti aru.
Aga ok, sain tegelikult juba vastuse, et ei või ma hüdromootorit panna ei mehhaanilise vintsi kardaani otsa ega ka el vintsi el mootori asemele.
Tänud info eest
Postitatud: R Mär 27, 2009 8:35 pm
Postitas MahviaDeTyrk
agaet - kas PTO on vintsimisseadme osa või käigukasti osa - st. kas omavalmistatud/kõvasti moditud PTO'd võib kasutada ??