Velgede puhastamineja värvimine

Oled huviline ja alles avastad enda jaoks 4x4 maailma või oled juba tõsine remondimees ning soovid jagada oma teadmisi siis siin saab küsida abi ja ka vastata tehnilist laadi küsimustele.

Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators

Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Liivapritsist endast aitab, kui korralik prits.
Värvidest soovitan polüuretaan värve või siis kahekomponendilisi autovärve. Pulbervärv ei ole siiski mõeldud nii aktiivse koha peale.
+372 5028488
lok665
Fitting 38"
Postitusi: 274
Liitunud: T Jaan 04, 2005 12:24 pm
Asukoht: nömme

Postitus Postitas lok665 »

ise sai proovitud nii. lasin liivapritsiga puhtaks,happekrunt rooste vastu võitlemiseks ja siis 2 komp epovärv peale.See raibe jääb nii paks ja kõva ,et kestab kulutamistki.Sama värvi kasutasime segu mikserite rennide värvimiseks( lihtsalt kulumise võrdlemiseks :D )
DIESEL POWER
G-69
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 126
Liitunud: N Mär 10, 2005 6:43 pm
Asukoht: Raplamaa

Postitus Postitas G-69 »

No selge siis: jätan selle pulbervärvimise vast stangede ja raudade jaoks - nendele pole ilmselt ka tsinkkrunti alla vaja.
Veljejooksuga siis nii, et liivaprits + krunt + korralik tugev värv.

Aga millisest poest/firmast saab korralikku roostega võitlevat krunti?! Teatavasti on pea igal krundipurgil ilus jutt peal, et roostetõrjekrunt. Omast käest aga tean, et pahatihti tulemus selline, nagu poleks värvi alla krunti pannudki!
lok665
Fitting 38"
Postitusi: 274
Liitunud: T Jaan 04, 2005 12:24 pm
Asukoht: nömme

Postitus Postitas lok665 »

külasta proffe,nt Värvifoorum või Ajavaim (Akzo Nobeli Tooted)
DIESEL POWER
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Pintaväri Eesti OÜ, akadeemia teel.
+372 5028488
G-69
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 126
Liitunud: N Mär 10, 2005 6:43 pm
Asukoht: Raplamaa

Postitus Postitas G-69 »

G-69 kirjutas:...Aga millisest poest/firmast saab korralikku roostega võitlevat krunti?! ...
"Pintaväri" krundi roostepidavusega ei ole ma kuidagi rahul!
Samas võin nende värvide kvaliteeti ainult kiita: Veoauto kahekomponentne matt osutus fantastiliselt kriimustuskindlaks ja selle värvi läikiva varjandiga kavatsengi nüüd veljed teha. Aga nende roostetõrjekrunt :cry: ei enam! Vähemalt vanadele velgedele mitte.
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

Krunt võib olla roostet muundavate omadustega aga välistegurite eest kaitseb ainult pealisvärv. Krunt on krunt.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2887
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Postitus Postitas totu »

Kuna velgede laiemakstegu käsil, küsiks: kas keegi on katsetanud velgede kuumtsinkimist, teoreetiliselt peaks päris korraliku roostekindluse saama?
Tehtud, mõeldud.
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17417
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

totu kirjutas:Kuna velgede laiemakstegu käsil, küsiks: kas keegi on katsetanud velgede kuumtsinkimist, teoreetiliselt peaks päris korraliku roostekindluse saama?
Kuda sa selle tsingi nõnda ühtaselt peale saad, et see hiljem ära õnnestub balanseerida?
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2887
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Postitus Postitas totu »

Ma mõtlen vannis lasta galvaniseerida, nende velgede korral ei ole mõnekümnegrammine kaalulisa probleemiks ja balanseeritakse ju lisaraskustega.
Tehtud, mõeldud.
virgo
True Off Roader!
Postitusi: 1247
Liitunud: R Dets 10, 2004 7:16 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas virgo »

Külmtsinksisaldusega värv ajab asja ka suht edukalt ära. Positiivseks faktoriks tööraha kokkuhoid...saad kodus ise rahulikult püstoliga mitu kihti selga lasta.
Minul jäi velgselline
al
True Off Roader!
Postitusi: 1126
Liitunud: T Apr 22, 2003 11:47 am
Asukoht: Elva

Postitus Postitas al »

Mul ammu üks jooks ja veoka tagaluuk sama tehnoloogiaga tehtud Tartus- Ülenurmel Respo tehase taga angaaris (mitte Respo alluvuses).
liivaprits, kohe happekrunt ja hiljem krunt+värv. Viimased mingi korraliku firma veoka värvi seeriast. Igati tugev jäi. Auto sai enne müüdud, kui veljed roostet näitasid.
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2887
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Postitus Postitas totu »

Kas ikka on raha kokkuhoid? Tundub isegi vastupidi. Tsinkimisse peaks kannatama anda roostes käkk, lasevad happevannis puhtaks ja viskavad galvaanikavanni. Tava- ja ebatavavärvidega kindlasti liivapritsimine (ei ole odav), säilitamine rooste vabana kuni värvimiseni, ja krundi- värvi hind või pulbervärvimine (ilmselt umbes sama hinnaga mõlemad).
Tsingitud autokärud kestavad maanteesopas üsnagi edukalt ja peab teda tõsiselt tümitama et tsingikihile haiget teha.
See vaid mõte, rääkige mille poolest halb.
Tehtud, mõeldud.
Kasutaja avatar
reimo
Rock Crawler
Postitusi: 661
Liitunud: L Okt 21, 2006 2:35 pm
Asukoht: Jõelähme tel:51909391
Kontakt:

Postitus Postitas reimo »

totu kirjutas:Kas ikka on raha kokkuhoid? Tundub isegi vastupidi. Tsinkimisse peaks kannatama anda roostes käkk, lasevad happevannis puhtaks ja viskavad galvaanikavanni. Tava- ja ebatavavärvidega kindlasti liivapritsimine (ei ole odav), säilitamine rooste vabana kuni värvimiseni, ja krundi- värvi hind või pulbervärvimine (ilmselt umbes sama hinnaga mõlemad).
Tsingitud autokärud kestavad maanteesopas üsnagi edukalt ja peab teda tõsiselt tümitama et tsingikihile haiget teha.
See vaid mõte, rääkige mille poolest halb.
On sul mingi kindel koht ja eelarve teada?
Ma just plaanin ka ühe ringi velgi liivapritsi viia ja üle värvida, aga nüüd hakkasin ka selle tsinkimise peale mõtlema. Need veljed veel talverehvidele plaanitud, seal peaks vahe tuntav olema.
Oli Grand Cherokee '93 metsasõitudeks - müüdud
Nüüd Grand Cherokee '12 teedel liikumiseks ja veduriks
Peep
Mudder
Postitusi: 67
Liitunud: E Mär 06, 2006 8:46 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Peep »

Tsinkimisse päris roostes käkki ei soovitaks viia, oma kogemus puudub, aga olen näinud ühte tsingitud detaili, millel oli paksema roostega kohalt tsink puudu.

Hape ei jõua vist seda paksemat roostet nahka panna, see rohkem õlidest , muust sodist ja väiksest pindmisest roostest puhastamiseks, et tsink ilusti kinni jääks..
Vasta

Mine “Hooldus ja Remont”