Ercos kirjutas:Jah tõesti kõik ei pea oma maastureid katuseni mutta viima ja võivad nendega tõesti poodi ja tagasi sõita, aga see siin ei ole nende meeste koht. Kui isegi siia on mingi kogus neid sattunud, siis võiks vähemalt leppida faktiga, et meil kehtivad autode kohta teised standardid, mitte hakata vanade Jeebiisade ja foorumi algrakukestega vaidlema. Mu ema Säästumarketist ostetud hiina ratas viib ka naabersuvilasse ja tagasi. See ei tähenda, et ma lähend downhill ratturitte foorumisse laiama, kui hea püss see on.
Kogu see jutt kipub juba OT-i minema ja kisub väga isiklikuks, kuid ma ei teadnudki, et kui oman 4x4 maasturit(olgugi et 2,5td) ja ei osale oma autoga võistlustel ja mujal jõukatsumistel, vaid teenin perele elatist maasturit kasutades, siis mul puudub sõnaõigus,et avaldada arvamust oma positiivsetest kogemustest diisliga. Ja kui seda , kui ma kiidan oma masinat võrrelda laiamisega ja süüdistada vaidlemises(vaidluses pidi ju tõde selguma), siis andke andeks, kuid tunnen ennast solvatuna.
OT Lisaks Ercos-e postitajale, et kasutan autot iganädalaselt, vastavalt vajadusele: sõredal liival, pinnasel, maastikul jne (u.50/50) . üritades kinnijäämisi vältida, mida kahjuks on paaril korral ikkagi ette tulnud. Plaanis ka vintsi paigaldus.
Teemakohaselt seda, et kui see inimestel tükki küljest ära ei võta ja härrade modede arust kõlbaks siia konteksti, siis huvitaks vägagi, kui järgnevalt siia kirjutaksid just need kes konkreetselt
ise omavad negatiivset kogemust diisliga. Niisama jutumehi, kes ütlevad, et teavad mehi, kes omavad negatiivset kogemust, arvesse ei lähe. Mind nimelt hakkab vägagi huvitama, miks ikkagi see diisel jutujärgi vastu ei pea. Kas tõesti on peamiseks probleemiks ainult plokikaan?On ju ka teisi maastureid, milledel on 2,0 ja 2,5 jne diislid, kuid nende saamatuse ja viletsuse kallal ei urise eriti keegi. Aga kui Jeepil on 2,5 diisel, siis hakatakse omanikku vaata et võlla tõmbama, kui mootor vastu peab.
