jeep

Moderaatorid: jr, vtl, Moderators

Kasutaja avatar
urmas
unistus kahest 4-pakist kapoti all
Postitusi: 1917
Liitunud: E Jaan 01, 2007 4:04 pm
Asukoht: Kalamaja, Kilulinn... 5o59185

Postitus Postitas urmas »

malvekas kirjutas:
3FjaN kirjutas:Saab parema dünaamika ja igapäevakasutuses on lõppkokkuvõttes odavam pidada.
Dünaamika suhtes võiks nõustuda, kuid kokkuhoid on suhteline. Kui arvestada bensiini ja kütte hinda ja kulu sama läbisõidu peale, siis arvestades iseenda läbisõite tuleks diisli kohalt kokkuhoidu u.11K. Kui ülejäänud tehnika, mis autol küljes on sama vastupidamisega kui 4.0 autol ja mootorit peaks kasvõi üle aasta remontima jääks ikka plussi. Võrdluseks mitsu mootori lappimine läks 13K.
No eks osta ahjuküttega asi siis, kui arvad, et saad hea. Lisaks veel seda, et tänu 231 vahekastile ei saa sellega neliveo eeliseid nautida. Igapäevaselt siiski tagaveoline.
Neid vahekasti teemasid siin lapatud küll.
Aga edu Sulle!
Snegurochka ex.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
Kasutaja avatar
malvekas
Mudder
Postitusi: 70
Liitunud: L Dets 29, 2007 6:29 pm
Asukoht: Hiiumaa

Postitus Postitas malvekas »

Ei pea enam soetama, sest oman juba paar aastat sellist isendit ja võin julgusega õelda, et on hea ja vastupidav küll!! :D Õnneks või kahjuks olen pidanud tegema ainult korralisi hooldusi siiani ja eelsüüteküünalde vahetuse. Nii et üldistavalt ei tohiks ühegi auto ja mootori kohta kohut mõista.
Cheokee 2,5td

Andsin näpu, varsti kaelani sees .......
Kasutaja avatar
Myrgel
Rock Crawler
Postitusi: 707
Liitunud: K Mai 17, 2006 11:08 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Myrgel »

malvekas kirjutas:Nii et üldistavalt ei tohiks ühegi auto ja mootori kohta kohut mõista.
Räägid sa mootorist või inimesest? Kui ikka mootorist, siis tea, et eelpoolmainitud kriitika ei tule tühja koha pealt ja nii mõnigi mees on omal käel järgi proovinud mida see diisel-jeep endast kujutab. See, et sinu oma on ilusti vastu pidanud, ei tee teiste meeste kogemusi olematuks. Loomulikult on neid mootoreid ka kasutatud sihtotstarbeliselt - ehk siis maastikul. Ja kui seal vastu ei pea, siis meie meelest ei peagi vastu. Sinu Jeebi otstarbe kohta informatsioon puudub, kuigi oman mingit aimdust..

Jah tõesti kõik ei pea oma maastureid katuseni mutta viima ja võivad nendega tõesti poodi ja tagasi sõita, aga see siin ei ole nende meeste koht. Kui isegi siia on mingi kogus neid sattunud, siis võiks vähemalt leppida faktiga, et meil kehtivad autode kohta teised standardid, mitte hakata vanade Jeebiisade ja foorumi algrakukestega vaidlema. Mu ema Säästumarketist ostetud hiina ratas viib ka naabersuvilasse ja tagasi. See ei tähenda, et ma lähend downhill ratturitte foorumisse laiama, kui hea püss see on.

Sorry OT eest, aga kõik need Smardid, HRV'd ja diiseljeebid ajavad mul pea valutama.

Mitte nii suure lugupidamisega:
Urmas
Toyota Land Cruiser LJ70 TR2
www.myrgel.com
Kasutaja avatar
malvekas
Mudder
Postitusi: 70
Liitunud: L Dets 29, 2007 6:29 pm
Asukoht: Hiiumaa

Postitus Postitas malvekas »

Ercos kirjutas:Jah tõesti kõik ei pea oma maastureid katuseni mutta viima ja võivad nendega tõesti poodi ja tagasi sõita, aga see siin ei ole nende meeste koht. Kui isegi siia on mingi kogus neid sattunud, siis võiks vähemalt leppida faktiga, et meil kehtivad autode kohta teised standardid, mitte hakata vanade Jeebiisade ja foorumi algrakukestega vaidlema. Mu ema Säästumarketist ostetud hiina ratas viib ka naabersuvilasse ja tagasi. See ei tähenda, et ma lähend downhill ratturitte foorumisse laiama, kui hea püss see on.
Kogu see jutt kipub juba OT-i minema ja kisub väga isiklikuks, kuid ma ei teadnudki, et kui oman 4x4 maasturit(olgugi et 2,5td) ja ei osale oma autoga võistlustel ja mujal jõukatsumistel, vaid teenin perele elatist maasturit kasutades, siis mul puudub sõnaõigus,et avaldada arvamust oma positiivsetest kogemustest diisliga. Ja kui seda , kui ma kiidan oma masinat võrrelda laiamisega ja süüdistada vaidlemises(vaidluses pidi ju tõde selguma), siis andke andeks, kuid tunnen ennast solvatuna. :oops:

OT Lisaks Ercos-e postitajale, et kasutan autot iganädalaselt, vastavalt vajadusele: sõredal liival, pinnasel, maastikul jne (u.50/50) . üritades kinnijäämisi vältida, mida kahjuks on paaril korral ikkagi ette tulnud. Plaanis ka vintsi paigaldus.

Teemakohaselt seda, et kui see inimestel tükki küljest ära ei võta ja härrade modede arust kõlbaks siia konteksti, siis huvitaks vägagi, kui järgnevalt siia kirjutaksid just need kes konkreetselt ise omavad negatiivset kogemust diisliga. Niisama jutumehi, kes ütlevad, et teavad mehi, kes omavad negatiivset kogemust, arvesse ei lähe. Mind nimelt hakkab vägagi huvitama, miks ikkagi see diisel jutujärgi vastu ei pea. Kas tõesti on peamiseks probleemiks ainult plokikaan?On ju ka teisi maastureid, milledel on 2,0 ja 2,5 jne diislid, kuid nende saamatuse ja viletsuse kallal ei urise eriti keegi. Aga kui Jeepil on 2,5 diisel, siis hakatakse omanikku vaata et võlla tõmbama, kui mootor vastu peab. :cry:
Cheokee 2,5td

Andsin näpu, varsti kaelani sees .......
Kasutaja avatar
Myrgel
Rock Crawler
Postitusi: 707
Liitunud: K Mai 17, 2006 11:08 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Myrgel »

Kaks kogemustega meest laitsid üks kiitis. Sellega võiks teema lukku panna. Vastasel juhul kisub turumölaks ära.

Urmas
Toyota Land Cruiser LJ70 TR2
www.myrgel.com
Vasta

Mine “Chrysler / Jeep / Wrangler”