2. leht 2-st

Postitatud: T Jaan 13, 2009 3:55 pm
Postitas Ptyyp
Smithers kirjutas:Võibolla loll küsimus: aga kas sa käsipiduri kinnikiilumise oled välistanud?
Käsipiduril on eraldi klotsid, aga kulutab ära jalgpiduri klotsi

Postitatud: T Jaan 13, 2009 3:57 pm
Postitas Ptyyp
stihl kirjutas:
Ptyyp kirjutas: Piduri regulaator on asendatud tavalise kolmikuga!
Milleks ABS-iga autole tagapidurite regulaator, ei saa ma taas aru...?
Aga vblla ma ise loll ja selles, tegelt, küsimus ongi...
2,8TD mootoriga ja 7 kohalistel pajerodel peaks olema kõigil piduriregulaator. 5 kohalistel mudelitel aga selline asi puudub.

Postitatud: K Jaan 14, 2009 11:08 pm
Postitas Ptyyp
jaan mmc kirjutas:Peapumba esimese osas on mingi väike "X" klapp. Mida see teeb või reguleerib?

Kolvi esi otsas paiknev klapp sulgub piduri vajutuse alg faasis, sulgedes sellega peale voolu kanali et vedelik ei läheks tagasi anumassse.
Selge, jälle targem!
Peale 1,5 päeva sõitu tundub, et auto jookseb päris vabalt. Kas tõesti oli viga siis selles ABS´i plokis? Pole kunagi sellist plokki lammutanud. Mida see üldse sisaldab ja mida see el. mootor seal teeb?

Postitatud: N Jaan 15, 2009 8:34 pm
Postitas aymur
endal on 92a pajero ja minul oli selle ABS-iga selline jama,et kui tulid kylmad sis keeldusid pidurid yldse töötamast kukkus pedaali väristama ja rattad pidurdasid täitsa erinevalt(hea et kellegile pihta ei saand)ja see anomaalia ainult kylmadega oli,kui mootorialune soojaks läks kadus ära,terve suve sõitis probleemivabalt.
Jamast vabanesin sellega,et tõmmasin need pistikud mis ABS-i pumba peal lahti ja siiani pole enam probleemi olnud :)
Kahjuks ei ole keegi osanud siiani vastata,et millest selline anomaali.