2. leht 5-st
Postitatud: K Jaan 07, 2009 9:44 pm
Postitas max07
Palju häid soovitusi, mõtteid, tegevusi ja kiusatusi, et raskeks läheb kohe

, lähima aasta jooksul vist igav ei hakka

Igaljuhul üritab end ohjeldada ja jätkatan plaanipäraselt, mis hetkel näeb ette kiiremas korras keretööde valmimise ja sõidetavaks tegemisega, kui see tehtud siis tegeleb vastavalt vajadustele muu ninn-nänniga.
Postitatud: K Jaan 07, 2009 10:29 pm
Postitas jr
Ka õige lähenemine. Siis saab tunnetuse autost ja seega on edasised tööd läbimõeldumad ja õige koha peal.
Postitatud: E Jaan 19, 2009 11:21 pm
Postitas max07
viimased paar nädalat töö ja haiguse tõttu suurt arengut pole olnud, aga miskit siiski.
Käe harjutamiseks (@plaan kõik värvimistööd ise teha) sai terve sisu krunditud.
Algust sai ka põhjamastiksiga tehtud.
Igaljuhul keretööd jätkuvad
Väikestviisi tellib ka igasugu manti ja paar pakikest tulnud

Vahetusse lähevad siis;
-Mõlema ukse akna tihendid, kuna auto arvatavasti soojast kliimast tulnud ja vanad tihendid lihtsalt haitunud
- Tagatuled
- Süüteküünlad (NGK Platium)
- Küünlajuhtmed
- Jagaja kaas ja rootor
- Juhiukse hingede parandus komplek
Nüüd olemas ka repair manual, lausa 2

(üks neist tuli 1,5 kuud

)
Postitatud: N Jaan 29, 2009 9:39 pm
Postitas max07
Täna said esimesed detailid ahju ja sai kätt "päris" värvimisega proovitud

Kuigi esimene kogemus värvimisega (@püstol ja kamber not spray

) ei hakkand mingitele proovitükkidele aega raiskama ja asusin asja kallale. Tulemus sihuke:

Ise olen enamvähem rahul ja metsa käib kah

Muidu võinuks eeltöö parem olla, kuid igat mõlki ja kumerust polnd plaanis välja ajadagi, kuna neid tuleb igunii juurde

. Värvipoolelt on asi nagu tutikas Jaapani/Hiina auto mis kehval ajal käiks kah

ehk siis, natuke apelsiinikoorene. Homme tõmbab veel matiks ja paneb laki ka peale, et nats peaks paremaks minema või siis hullemaks
Värvideks kasutasin:
PPG epoksiit krunt
Delfleet- must (Delfleet värvisüsteem on mõeldud raskeveokite, busside, rongide ja transpordivahendite värvimiseks.Värvid on väga kulumiskindlad ja hea läikega ka pikema aja möödudes.
75 aastat raskeveokite värvimiskogemust võib Delfleet tooteid pidada konkurentsitult parimaks sarnaste seas)
Lakiks läheb samuti Delfeet seeriast ja seda siis vähe tugevamal kujul ehk siis mingil moel kriimukindel.
Postitatud: N Jaan 29, 2009 10:28 pm
Postitas jr
Värviga on nii et kaks asja, kas polüuretaan tööstuslik põllutöömasinate värv kui rahakott õhem või Standox StandoFleet ja sinna peale Mercedec Benz erilakk, mis on kõva kui kurat ja isetasanduv soojas. Ülejäänud on no go.
Postitatud: N Jaan 29, 2009 11:24 pm
Postitas hans
no metsaautole pole küll mõtet panna kallist Standox-i värve ja lakke.erinevate tootjate veoautoseerja värvid ja lakid on ka head.plussiks neil veel,et neid on võimalik saada lahustibaasil mida sõiduautode värvidel enam vist ei leiagi.
Postitatud: R Jaan 30, 2009 9:08 am
Postitas max07
Mu meelest ka

seda enam, et teen esimest korda, mis eeldab suuremat riski p... minekul ja suuremat materjali kulu. Samas PPG toodang on päris hea ja saan selle ka hea hinnaga. Eks näis kuda lõpptulemus tuleb ja kuidas pidama jääb.
Postitatud: N Veebr 19, 2009 10:08 pm
Postitas max07
Veel üks soe pilt otse kambrist

Varsti on lootust kokkupanekule

Postitatud: N Veebr 19, 2009 10:17 pm
Postitas Inz
lihtne küsimus
kui ütlesid, et ise värvid siis kas kambrit saad kusagilt renrtida
või oled ise kambrikunn
endal olex mõned asjad vaja enne suve korda teha

Postitatud: N Veebr 19, 2009 10:24 pm
Postitas max07
päris kambrikunn pole aga hetkel saan seda vabalt kasutada, kevadest peaks antud kamber ja ruum renti minema!
Postitatud: E Mär 09, 2009 9:34 pm
Postitas max07
Väikestviisi hakkab juba looma ja suurem osa kerest koos

. Ja tundub, et vähe sellest kui ta sõites laguneb, teeb ta seda ka seistes

nimelt süüde on hetke seisul lootusetult kadunud

Niipea kui Eestis tagasi võtab asja tõsisemalt käsile. Hetkel on teada, et vool tuleb peale aga kõrgepinge ei teki....
Miski telefoniga tehtud pildike hetke seisundist

Postitatud: T Mär 10, 2009 9:40 pm
Postitas Bullet
täitsa kena juba teine

Postitatud: L Mär 28, 2009 11:14 pm
Postitas max07
Nu nii, mõned päevad vähe auto kallal asjatatud ja asi hakkab tervikuks saama

tuled ees ja sisu sees.

Nüüd tarvis hunnik rauda sebida ja stangesi keevitama hakata, kuna orig. kroom stanged ei meeldi ja tulevik (suht kauge

) näeb ka vintsi ette.
Vähe sai uuritud ka kapotialust ja algatuseks vahetasin ~10 m vaakumvoolikuid välja. Uuritud sai ka süüteprobleemi ja üllatuseks avastasin puruks rebitud halli anduri.....

hetkel suht hämmingus, et kuidas see juhtus...

Igaljuhul tellib uue anduri ära ja loodab asja võimalikult kiirelt käima saada.
Postitatud: T Apr 07, 2009 9:41 pm
Postitas max07
Hetkel tegeleb tagasilla simmerite vahetusega ja seoses sellega tekkis paar küsimust;?
Nimelt difri korpuse kaase vahel tihend puudus ja seda asendas silkoon, et kuidas oleks mõistlik asi uuesti kokku panna?, et kas teeb kummist, papist tihendi või lääb samuti silikoon vahele ja hea küll?
Ja kas tegu on LSD lukuga difriga? Ja mis õli oleks hea sisse vurada?
Ja ega keegi juhuslikult 8,8" difri(vist

)otsa simmerite suurust ei tea?

Üritab homme miskit Eestist otsida enne kui tellima hakkab ja vanalt simmerilt miskit tarka välja ei loe:( + nad suht räsitud, et täpset mõõtu võtta....
Postitatud: T Apr 07, 2009 10:32 pm
Postitas hans
LSD seal sillas pole.kaas pane tagasi ka silikooniga,korralikult pinnad puhtaks ja ongi ok