2. leht 2-st

Postitatud: E Mär 02, 2009 11:23 pm
Postitas GPM
Asi vist pakub huvi.Aga enne mõned küsimused (ärge kohe näkku lööge).Kui panen nüüd need teised lukud kas siis pean autost ka välja minema kui jään mülkasse kinni et esisild järgi keereta?.Kas on neil lukkudel ka selline ased kus võivad nad pidevalt järgi olla (asfaltil)?Kas nende lukkudega pean ma ka tagurdama kui 4lik vedu järelt ära tahan?

Postitatud: T Mär 03, 2009 12:33 am
Postitas Landy
GPM kirjutas:Asi vist pakub huvi.Aga enne mõned küsimused (ärge kohe näkku lööge).Kui panen nüüd need teised lukud kas siis pean autost ka välja minema kui jään mülkasse kinni et esisild järgi keereta?.Kas on neil lukkudel ka selline ased kus võivad nad pidevalt järgi olla (asfaltil)?Kas nende lukkudega pean ma ka tagurdama kui 4lik vedu järelt ära tahan?
1)Manuaalsed rummulukud keertakse alati sisse ENNE mülaksse ronimist (ja kinni jäämist)
2)Jah, pead autost sisse ja välja lülitamiseks väljuma. (Enam ei pea välja lülitamiseks tagurdama)
3)Lukud võivad kogu aeg sisse lüliatud olla, kuid siis on suurem küttekulu ja ka esisild kulub pikkadel sõitudel veidi rohkem (Sama seis, kui vanemate lülitava-4WD autode puhul, mille hube üldse pole nagu LR S-III, UAZ, GAZ 69 jne.)

Postitatud: T Mär 03, 2009 11:32 pm
Postitas GPM
No siis on väärt kraam ja tuleb rahakoti lõuad lahti lüüa.

Postitatud: T Mär 24, 2009 9:29 am
Postitas GPM
Nii rattalaagri pingutamine ei viinud edasi.Sai nüüd 3päeva tagasi karjamaad vallutatud ja sild puha pu..... keeratud.Ei vea enam üldse ainult vaikselt kõriseb.
Kuna aga majanduslandus on jõudnud ka minu rahakotti siis ootaks soodsaid pakkumisi või järelmaksu. :roll:

Postitatud: T Mär 24, 2009 11:18 am
Postitas Landy
Korrektne on panna oma ostukuulutus õigesse teemasse.