pidurivedelik

Oled huviline ja alles avastad enda jaoks 4x4 maailma või oled juba tõsine remondimees ning soovid jagada oma teadmisi siis siin saab küsida abi ja ka vastata tehnilist laadi küsimustele.

Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators

Kasutaja avatar
Veiko
I know how to fix stuff
Postitusi: 1196
Liitunud: R Sept 02, 2005 6:21 pm
Asukoht: Teel kuhugi...

Postitus Postitas Veiko »

Neeva oli veel vedelik kuid see ufonautide veri ehk siis neoon roheline ollus ei ole küll ültse mingi asi.Selle lõhna tundes piduri süsteemi kummi detailid juba murenesid.
Isiklikult soovitan kasutada DOT5.1 tava süsteemides kuna sellel on kõrge keemistemperatuur.Panin oma Samura süsteemi ka selle sisse kuigi purgi peal oli nõutud DOT 3-e.Töötab laitmatult.
Veiko
+372 5232468

Life is short drive hard.

Ronin off-road-i meeskond
toits1973
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 110
Liitunud: L Nov 29, 2008 4:17 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas toits1973 »

srock kirjutas:Suvesõidul oli poes ainult Nevat müügil :? Mis see endast kujutab ja kas tohib segamini panna DOT3 -ga -tekkis küsimus?
Kujutab see endast seda ,et teatul momendil lihtsalt pidama ei saa,kunagi töö autol keegi valas sisse,mingi aeg sõitis siis hakkas kehvemini pidama ja üks moment enam ei pidanud üldse,Hiljem selguski,et oli erinevaid õlisi kokku segatud.
Tavaliselt soovitatakse ikkagi tehase poolt ettenähtud õli panna,paljugi mis keegi kuskil soovitab ja räägib.See on täpselt sama asi nagu süüte küünaldega,et vahepeal on tootma kül uuemaid ja paremaid hakatud jne.aga tootja poolt ettenähtud õlid ja muu on ikkagi see õige.
---------------------------------
Autod on sõitmiseks mitte ...
Vasta

Mine “Hooldus ja Remont”