2. leht 2-st

Postitatud: L Dets 20, 2008 8:01 am
Postitas elukas
käigukast sai juba korra maha võetud ja laagreid vahetatud ja siis sai ka uue õli sisse.
käigukangi pinges hoidmine ei muuda häält.

Postitatud: L Dets 20, 2008 1:05 pm
Postitas Olle
Kas enne remonti oli täpselt sama kõrin sees ?
Läbi arvuti on keeruline asju diagnoosida...
Kas kõrin kaob enne kui sidur lahutada jõuab kuid survelaager ja sidur on juba kerges pinges või sellest hetkest kui kasti peavõll seisab?
kui kast lahti võtta siis peaks ju kohe näha olema,mis seal kõriseb (kui üldse on käigukast).. iga kõrin tekib antud kontekstis metallide hõõrdumisest ja tuleks jälgida kõikvõimalike ebanormaalseid kulumismärke.... kuigi ta sul just remondis käis, siis siiski ongi tavaliselt töötaja ja hobiehitaja vahe selles, et üks teeb seda mida kästakse ja teine vaatab kuidas asi hea saab. Mis seal salata, tunnitööpeal töötava mehaaniku loovust ei taha keegi kinni maksta ja sestap tehakse silmaklappidega seda mida töö tellija ütleb.
Kindlasti on ka neid mehi kes hästi teevad, kuid ilmselt üsna väike protsent.
Muidugi kuna pole ise kunagi toyo 2,4Td mootorit omanud, siis kui see tõesti nii on nagu Totu väitis oleks ilmselt tõesti kõige mõistlikum visata paksem õli sisse... lihtsalt mõttetu on hakkata kergelt kulunud võlle kõiki kastis välja vahetama.

Postitatud: L Dets 20, 2008 1:27 pm
Postitas elukas
käigukast ei käind võõra luksepa juures remondis, Võtsin ta ise maha ja tutava luksepaga võtsime lahti aga ei leidnud sealt midagi siis sai uurida käigukasti spetsjalistilt milles võib viga olla ja ta väitis et seda ei tea keegi se pidi nende viga olema. Nii et ma ei oska midagi öelda milles viga.

Postitatud: L Dets 20, 2008 5:55 pm
Postitas Uko
Kõige tõenäolisemalt nn.sidurivõlli laager,ennegi olnud samasuguseid hädasid.Kui laagrid korras ei tule kastist mitte mingeid helisid.Juttu mingitest tüüpvigadest ei peaks uskuma.