2. leht 11-st

Re: Fleim - G vs Landrover

Postitatud: T Dets 02, 2008 5:17 pm
Postitas trc
Ega pilt poleks suurt teistsugune olnud, kui hoopis G oleks tagant Discole sisse pannud. Kui tugevad siis peaksid plastvõre ja tuled olema, samuti tiivaplekkide otsad?? Et kapott V kujuliseks läks - usun, et ka G kapott oleks mis iganes tähe kuju võtnud, hea on, et kapott I-ks ei jäänud.

See, et G tagaosa nii hästi säilis - tänagem varuratast selle eest. Kuidas G tagauks pärast lahti käis? Probleemideta? Ka pole Disco juht G-d päris otse ja keskele sihtinud.
… et juttu jätkuks kauemaks - antud pildid on õnnetusest kus G oli keskmine. Asi toimus kiirusel ca 30mph. esimesest masinast pilte paraku antud hetkel mul näidata pole aga G esiots siis selline:
Pilt
Pilt
Pilt

…need kes ei tea siis kängururaua ja kere vahelt on võimalik tegelt sealt käsi vahelt läbi ajada…

Postitatud: T Dets 02, 2008 5:37 pm
Postitas Discovery
söed hõõguvad...

Aga kui rauda poleks ees olnud ja nina oleks tervitanud maasturi tagavararatast? :wink:

eks juttu ja vaidlemist jätkub siin mitmeks päevaks, aga et LR oleks pask... ok, saan aru, õhtu on käes. Juhtub ikka.

Postitatud: T Dets 02, 2008 5:43 pm
Postitas e.p.
Miks defeka juht peab ukse avama,kui tahab autot käivitada?

Postitatud: T Dets 02, 2008 5:47 pm
Postitas e.p.
Milleks defekal iluvõre? ... grillimiseks
Milleks G-l? .. selleks,et varjata kohutavaid metallist konstruktsioone,mis on ohjeldamatult ükteise külge kruvitud

Postitatud: T Dets 02, 2008 5:51 pm
Postitas e.p.
Tegelikult on see G originaalesiraud ikka kuradima tugev ... isegi Arto pole seda suutnud eest lõplikult ära sõita :)

Postitatud: T Dets 02, 2008 6:58 pm
Postitas Jarel
Vaadates teraselt mõlkis landroveri pilti.Selgub,et tagaistmel on üks naeratav nägu.Miks ta naerab?Kas sellepärast,et lõpuks ometi vabanesin autost millel rool on isegi valel pool,muust rääkimata?

Postitatud: T Dets 02, 2008 8:14 pm
Postitas 007
Disco II omanikuna ei saa mitte vaiki olla. Ma pööraks ka tähelepanu konksule gelanderi ahtris, mis reeglina võtab suure osa löögist enda kanda, elik absorbeerib seda.

Mis puutub kiiresse maasturisse (G-ikka on ju maastur) siis, kui ma tahan kiiresti sõita istun ma vastavasse sõiduautosse. Neid G-punkti mehi, kelle 2 millistel kirstudel pole lisana kaasa antud suunatulesid on liiga palju. Kolju ehitus ei parane sellest, kui su maastur kiiresti sõidab.

Mis puutub turvalisusesse, siis igasugustele labori testidele (sõltumatud sellised šveitsi mägedes kuskil) ei maksa siin rõhuda. Iga mees kiidab oma riista.

Siinkohal pildid minu RR Spordist millele sõitis sisse ca 80-90 km/h (politsei andmetel) sõiduauto (mingi nissani ront).

http://nagi.ee/photos/clansman/sets/142041/232459/

..elik pole see plekk nii pehme midagi, uks käis ilusti lahti. Ma ei kommenteeriks auto omadusi, mida ma ise pole pidanud. Naised saunas ja Sveitsi laboris on omavahel kokku leppinud.

lõppeks leian, et mõlemad suht head autud. G kere kuju on väga mõnusalt funk minu arust, aga Disco oma siiski kordumatu.

solaariumit

Postitatud: T Dets 02, 2008 8:16 pm
Postitas tai
Ei saa mitte vaiki olla.
Natuke fakte-avades eal.4x4.ee lehelt hetke punktiseisu TR1 kohapealt (salongi auto soovitusliku vintsiga, ei räägi mis saab ehitada) siis defekas on ennast paremast küljest näidanud.Tojoodikust muidugi ei räägi. Seega arvan, et defender on eestis rohkem maastur kui G. Samas on see selline kultuse ja kõvatamise jutt, et olla las.

Ei plaani 1985 aastal ehitatud auto eest 100K välja käia sest seda on lihtsalt mõttetult palju ja parem küünarnukk vastu klaasi ei viici ka sõita.

Tai on väikeste nõudmistega sõidab oma riisiraketiga edasi.

Postitatud: T Dets 02, 2008 9:17 pm
Postitas tarmo
CÄÄRFIILD kirjutas:Ei tea küll ,et Defeka sildasid oleks kasutatud :wink:.
Kui ei tea, siis nüüd tead - (veel praegune) Luige on Defenderi sildadel.
CÄÄRFIILD kirjutas: Eks Unimogi sildade järel on järgmine kohe G Mersu sild?
Volvo on ka seal vahepeal, või isegi enne.

Postitatud: T Dets 02, 2008 9:44 pm
Postitas Landy
e.p. kirjutas:Miks defeka juht peab ukse avama,kui tahab autot käivitada?
Mina ei osks sellele küll vastata. Äkki on sinu kätte juhtunud auto mille süüstesüsteem kuidagi ukse avamisega seotud?

Postitatud: T Dets 02, 2008 9:49 pm
Postitas Landy
CÄÄRFIILD kirjutas:Jahh esiaraualt must värv maas ja raud natuke kõver! Teine auto läks mahakandmisele!!!!!!
Siin on väike galerii avariist, kus peateel liikuvale landikale panini kõrvallteet külge sisse Sierra.
http://www.landrover.pri.ee/s2a/galerii ... /index.htm

Minu tiiva äär ja silla otsa kate kapsel kõverad. Sierral eisots, radikas ja veel muu mudru eet pahupidi. Sierra müüdi hiljem auto24 vahendusel ca 2000EEK eest.

Postitatud: T Dets 02, 2008 9:54 pm
Postitas Landy
CÄÄRFIILD kirjutas: Defeka eelis on kindlasti väiksem kaal, kuid on näiteks TR-2 aastaid edukalt sisuliselt salongi G 300 Mersuga sõitnud näiteks SILBERAUTO!
Ei tea mis autot see D90 meekond ka võis kasutada, kui võistlustelt kõrgei dkohti noppis :roll:

Postitatud: T Dets 02, 2008 9:58 pm
Postitas MahviaDeTyrk
Landy kirjutas:
Siin on väike galerii avariist, kus peateel liikuvale landikale panini kõrvallteet külge sisse Sierra.
http://www.landrover.pri.ee/s2a/galerii ... /index.htm

Minu tiiva äär ja silla otsa kate kapsel kõverad. Sierral eisots, radikas ja veel muu mudru eet pahupidi. Sierra müüdi hiljem auto24 vahendusel ca 2000EEK eest.
Paar aastat tagasi praadisid sellid Kärknas reisirongile Escortiga külje pealt sisse - rong rööbastelt maas ja Escort müüdi vanarauaks

Postitatud: T Dets 02, 2008 10:06 pm
Postitas tai
...

Postitatud: T Dets 02, 2008 10:18 pm
Postitas tai
...