2. leht 3-st

Postitatud: L Veebr 03, 2007 4:28 pm
Postitas casca
sai täna suurem testimine tehtud ja tekkisid müstilised probleemid. nimelt ühes mudaaugus ei vedanud enam üks esi ratas. mingit raginat ega kolinat ei kuulnud. ise kahlustasin keevituse lahtutulemist. vintsisime mudast välja ja sõitsime edasi, kuna kõik näis normaalselt töötavat siis sõitsime edasi umbes tund aega. väga lahe rada oli :twisted: . käisin ja pidasin aru ka mehega, kes tegi keevitustöö. ta arvas telefonijutu põhja, et differ on nüüd pekkis aga hiljem proovisime lume peal ja kõik töötas, vedasid mõlemad rattad, kahtlaseid helisid polnud. mina olin ikka nõutu aga tema pakkus välja, et äkki mingite jõudude juures annavad hubid järgi või midagi sellist. kas hubid ongi sellised või on minu omad lihtsalt liiga vanad ja kulunud. me kumbki teisi loogilisi variante ei oskanud välja pakkuda ja jäime selle hubi värgi juurede. või on veel mingeid võimalusi??

Kaarel

Postitatud: L Veebr 03, 2007 4:39 pm
Postitas jr
Mul on olnud juhus, kus Bronco tagadiffer murdis ennast keevisest lahti. Imekombel jäi differ tööle.

Postitatud: L Veebr 03, 2007 7:02 pm
Postitas boob
Manuaalsete hubidega on "vahel veab, vahel mitte" suhteliselt välistatud...
Pigem on sul jah tegemist õnneliku juhusega, ehk siis lahja keevitajaga ja keevitus murdus lihtsalt lahti difrile viga tegemata :roll:

Postitatud: P Veebr 04, 2007 9:34 am
Postitas arts
Casca!Ole hea ja anna teada ,millega tegu oli(kui ise jälile saad) et esisild nii käitus.Endal Patrolil juhtus Saarekollil sama jama.Nimelt tikkus esisild ennast aegajalt välja lülitama :( .Käis kergelt kuulda-ja tunda olev nõksakas läbi ja esivedu kadunud.Lülitasin vahekastist esisilla välja ja tagasi pannes toimis kõik taas.See jama ei olnud ainult aeglustiga sõites vaid ka kiire neliveoga.Arutasime autos omavahel ja tulime samuti järeldusele ,et vast üks huubidest.Nimelt on üks huub tänu ratta laagri purunemisele kergelt vigane ja lisaks toppis minu mehaanik mõlemad huubid paksult mingit määret täis.Mingit saeduspärasust sel silla väljalülimisel ei olnud.Kui nüüd huubides asi olla ei saa, siis on mõistus otsas :oops: .Kõik kellel on midagi asjast arvata ,andke aga teada!

Postitatud: P Veebr 04, 2007 11:05 am
Postitas Landy
arts kirjutas:Nimelt on üks huub tänu ratta laagri purunemisele kergelt vigane ja lisaks toppis minu mehaanik mõlemad huubid paksult mingit määret täis.
Kui ma Jaaguonu juttu õigesti mäletan, siis hube ei tohi "PAKSULT SISSE MÄÄRIDA". See pidavatki hubide mitte töötmiseni viima.

Postitatud: P Veebr 04, 2007 11:08 am
Postitas jr
No just, kuhu see hammasvöö seal liigub kui kõik kohad paksult määret täis, mis külmaga ekstra kange.

Postitatud: P Veebr 04, 2007 6:12 pm
Postitas casca
võtsin täna siis dirfil kaane ma ja leidsin rauatükke. väga hull ei olnudki - ainult 2 hammast on oma peast lahkunud ja õnneks ei olnud nad rohkem pahandust teinud. eile õhtusel testimisel vedasid mõlemad rattad aga see oli tõenäoliselt tingitud mõne lahtise hamba sattumisest teiste hammasrataste vahele.

Postitatud: E Mär 05, 2007 11:27 am
Postitas Tammiku
jr kirjutas:
MQ160 kataloogi järgi vaadates igal juhul ei ole tehase poolt mingit plokki. Y60 ja Y61 on aga jah pneumaatiline või elektriline plokk taga olemas valikus. Too aga ei lähe MQ160 korpuse sisse kahel põhjusel:
1. Taldriku läbimõõte oli MQ160 puhul kaks: 200mm ja 230mm, Y60/Y61 oli ainult 230mm
2. Poolassil on MQ160 vähem nuute kui Y60/Y61
Tere
Kas on kusagilt silla ülekandesuhete kohta ka midagi. Ostetud Piirivalve YG260-l tagasild tavalise difriga, enda vanal 82 a 3.3D mootoriga Patrolil taga suurendatud sisehõõrdumisega, tõstaks reduktori ümber aga kuidas esisillaga kokku sobib? ülekandesuhe, või peab hakkama maast lahti tõstma ja rattaid keerama?

Postitatud: E Mär 05, 2007 11:36 am
Postitas jr
Difri munaku juures poldi all on spilka. Seal on kirjas. Kui seda pole, siis hakka rattaid keerama ja kardaaniringe lugema.

Postitatud: E Mär 12, 2007 11:15 am
Postitas Vikram
Oleks pakkuda muidu 2 manuaal diffrilukku.
tel.50 79841

Postitatud: T Mär 13, 2007 10:14 pm
Postitas inseneer
Piirivalve 260 seeria patrolil on ülekandearv 36:7 82a 160 seeria patrolil 37:8 või 37:9, niiet tehke ise järeldused...

Postitatud: T Mär 13, 2007 10:16 pm
Postitas inseneer
Vikram kirjutas:Oleks pakkuda muidu 2 manuaal diffrilukku.
tel.50 79841
Võtaks kohe ühe ette ja teise taga sillale.

Postitatud: K Mär 14, 2007 10:22 pm
Postitas isakene
inseneer kirjutas:Piirivalve 260 seeria patrolil on ülekandearv 36:7 82a 160 seeria patrolil 37:8 või 37:9, niiet tehke ise järeldused...
Üle 1985 aasta 160-seeria patrolil tuleb ette ka 35:8 ülekandearvu. Manuaal annab lausa 6 erinevat ülekannet, aga minu silmad neid küll näinud ei ole ja keegi suhtlusringkonnast ka pole . Küllap siis Euroopasse kiireid ülekandeid ei lasta...

Postitatud: P Okt 21, 2007 2:03 am
Postitas elvis
isakene kirjutas:
inseneer kirjutas:Piirivalve 260 seeria patrolil on ülekandearv 36:7 82a 160 seeria patrolil 37:8 või 37:9, niiet tehke ise järeldused...
Üle 1985 aasta 160-seeria patrolil tuleb ette ka 35:8 ülekandearvu. Manuaal annab lausa 6 erinevat ülekannet, aga minu silmad neid küll näinud ei ole ja keegi suhtlusringkonnast ka pole . Küllap siis Euroopasse kiireid ülekandeid ei lasta...
Eile õhtul just kruvisin 160-nel esidiffri kaane maha, lekkis teine õli vähe. Suure hammasratta peale oli kirjutatud nii: H 35:8 JH 634. Tagasillas on kah miski iselukustuv,lähemalt pole veel uurinud.

Postitatud: P Okt 21, 2007 8:37 pm
Postitas MahviaDeTyrk
Lock-right lukke on võimalik saada nii C200 esisilda kui ka H233 tagasilda. 160 Patrolile.

160 Patrolil peaks olemas olema originaalis ülekanded
3.364/1
3.900/1
4.111/1 = 37*9
4.375/1 = 35*8
4.625/1 = 37*8

kuidas ülejäänute märgistus on mai tea.

Aftermarketis veel:
4.88/1
5.29/1
5.71/1