2. leht 2-st

Postitatud: N Mär 04, 2010 2:04 pm
Postitas joest
Ega keegi pole mingit nippi välja mõelnud, kuidas need UAZi pidurid ka peale suuremast veeloigust läbisõitmist pidama saaks?

Postitatud: N Mär 04, 2010 2:56 pm
Postitas seenior2
joest kirjutas:Ega keegi pole mingit nippi välja mõelnud, kuidas need UAZi pidurid ka peale suuremast veeloigust läbisõitmist pidama saaks?
On küll - hoia peale loiku vasaku varbaga veits pidureid peal,vedu raskeneb,annad gaasi juurde,trumlid lähevad soojaks ja vesi aurustub ära,kui tunned,et vedu hakkab järjest raskemaks minema,ongi trumlid kuivad ja pidurid töötavad :P
Aga klotsi pikkustest ka veel: rusika reegel-kui üks silinder,siis võivad mõlemad katete pikkused olla ühesuurused,.kui erinevad katete pikkused,siis lühem tahapoole.Kui kaks silindrit,siis ette pikem ja taha lühem.(kuid on erandeid- mõlemad lühemad). Tehased on kasutanud samade autode puhul erinevaid variante,kuid see nn.rusikareegel peab alati paika! Vahel on vaja taha panna lühem ka põhjusel,et muidu hakkavad pidurid häält tegema - vilistama!
Kinnitus: Kui tehase liimtud klotsid,on hea,katted-trumlid kuluvad ühtlaselt.Kui ise peab katted panema,siis ainult neetimine tagab katte püsivuse.Liime on olemas,kuid kodustes tingimustes neid piisavalt tugevaks ei saa,vajavad need liimid kas termikat(loe ahju) või hetkelist väga tugevat survet,mida kodusel teel ei saavuta,olen ise katsetanud ja ...ei tulnud välja :oops:

Postitatud: N Mär 04, 2010 6:20 pm
Postitas ottocar
joest kirjutas:Ega keegi pole mingit nippi välja mõelnud, kuidas need UAZi pidurid ka peale suuremast veeloigust läbisõitmist pidama saaks?
Kuidas Sa siis seda ei tea?

Postitatud: R Mär 05, 2010 8:14 am
Postitas joest
Ma olen tavaliselt nii teinud, et peale suuremat loiku sõidan nii umbes 150km/h. ja keeran esimesed rattad välja ühe paremale ja teise vasakule ja tuul kuivatab pidurid ära.
Tegelt ma lootsin mingit paremat vastust, et äkki keegi on suutnud ned pidurid kuidagi vee ja muda kindlamaks muuta.

Postitatud: R Mär 05, 2010 12:00 pm
Postitas ottocar
joest kirjutas:Ma olen tavaliselt nii teinud, et peale suuremat loiku sõidan nii umbes 150km/h. ja keeran esimesed rattad välja ühe paremale ja teise vasakule ja tuul kuivatab pidurid ära.
Tegelt ma lootsin mingit paremat vastust, et äkki keegi on suutnud ned pidurid kuidagi vee ja muda kindlamaks muuta.
1. Keera rattad mõlemad vasakule (see toimib pea alati suurel kiirusel).
2. Tee trumlid seest tühjaks (klotsid välja) siis loigust läbi sõites seda probleemi ei teki, et pidureid ei ole. Vaid on pidev probleem aga see on selles mõttes positiivne, et pidurite puudumine ei tule üllatusena.

Postitatud: N Mär 18, 2010 10:43 pm
Postitas Kampkase
Soovitan Tallinnas Pidurimeistrit saab lasta panna ka paksemad kated kui trumlid tiba kulunud. :roll: