uaz'i pidurid

Gaz 69, UAZ 469 või Gaz 66 või ZIL. Ühine nimetaja kogu Vene maasturliikurite kohta. Olgu ta siis veok või sõiduk. Lubatud ka roomiksõidukid ja sõjaväetehnika.

Moderaatorid: jr, Landy, Moderators

Kasutaja avatar
joest
Mudder
Postitusi: 56
Liitunud: R Dets 01, 2006 1:28 am

Postitus Postitas joest »

Ega keegi pole mingit nippi välja mõelnud, kuidas need UAZi pidurid ka peale suuremast veeloigust läbisõitmist pidama saaks?
seenior2
Fitting 38"
Postitusi: 328
Liitunud: T Juun 09, 2009 5:33 pm
Asukoht: Harjumaa.Keila

Postitus Postitas seenior2 »

joest kirjutas:Ega keegi pole mingit nippi välja mõelnud, kuidas need UAZi pidurid ka peale suuremast veeloigust läbisõitmist pidama saaks?
On küll - hoia peale loiku vasaku varbaga veits pidureid peal,vedu raskeneb,annad gaasi juurde,trumlid lähevad soojaks ja vesi aurustub ära,kui tunned,et vedu hakkab järjest raskemaks minema,ongi trumlid kuivad ja pidurid töötavad :P
Aga klotsi pikkustest ka veel: rusika reegel-kui üks silinder,siis võivad mõlemad katete pikkused olla ühesuurused,.kui erinevad katete pikkused,siis lühem tahapoole.Kui kaks silindrit,siis ette pikem ja taha lühem.(kuid on erandeid- mõlemad lühemad). Tehased on kasutanud samade autode puhul erinevaid variante,kuid see nn.rusikareegel peab alati paika! Vahel on vaja taha panna lühem ka põhjusel,et muidu hakkavad pidurid häält tegema - vilistama!
Kinnitus: Kui tehase liimtud klotsid,on hea,katted-trumlid kuluvad ühtlaselt.Kui ise peab katted panema,siis ainult neetimine tagab katte püsivuse.Liime on olemas,kuid kodustes tingimustes neid piisavalt tugevaks ei saa,vajavad need liimid kas termikat(loe ahju) või hetkelist väga tugevat survet,mida kodusel teel ei saavuta,olen ise katsetanud ja ...ei tulnud välja :oops:
Ka väikeses töökojas saab suuri töid teha!
ottocar
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 113
Liitunud: K Veebr 26, 2003 9:01 am
Asukoht: Kose vald

Postitus Postitas ottocar »

joest kirjutas:Ega keegi pole mingit nippi välja mõelnud, kuidas need UAZi pidurid ka peale suuremast veeloigust läbisõitmist pidama saaks?
Kuidas Sa siis seda ei tea?
Kasutaja avatar
joest
Mudder
Postitusi: 56
Liitunud: R Dets 01, 2006 1:28 am

Postitus Postitas joest »

Ma olen tavaliselt nii teinud, et peale suuremat loiku sõidan nii umbes 150km/h. ja keeran esimesed rattad välja ühe paremale ja teise vasakule ja tuul kuivatab pidurid ära.
Tegelt ma lootsin mingit paremat vastust, et äkki keegi on suutnud ned pidurid kuidagi vee ja muda kindlamaks muuta.
ottocar
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 113
Liitunud: K Veebr 26, 2003 9:01 am
Asukoht: Kose vald

Postitus Postitas ottocar »

joest kirjutas:Ma olen tavaliselt nii teinud, et peale suuremat loiku sõidan nii umbes 150km/h. ja keeran esimesed rattad välja ühe paremale ja teise vasakule ja tuul kuivatab pidurid ära.
Tegelt ma lootsin mingit paremat vastust, et äkki keegi on suutnud ned pidurid kuidagi vee ja muda kindlamaks muuta.
1. Keera rattad mõlemad vasakule (see toimib pea alati suurel kiirusel).
2. Tee trumlid seest tühjaks (klotsid välja) siis loigust läbi sõites seda probleemi ei teki, et pidureid ei ole. Vaid on pidev probleem aga see on selles mõttes positiivne, et pidurite puudumine ei tule üllatusena.
Kasutaja avatar
Kampkase
Fitting 44"
Postitusi: 417
Liitunud: N Juul 10, 2008 4:13 pm
Asukoht: Luiste

Postitus Postitas Kampkase »

Soovitan Tallinnas Pidurimeistrit saab lasta panna ka paksemad kated kui trumlid tiba kulunud. :roll:
Vasta

Mine “UAZ / GAZ / ZIL jt”