2. leht 3-st

Postitatud: T Sept 16, 2008 5:19 pm
Postitas MahviaDeTyrk
sepaonu kirjutas:Tyrk, oskad sa sellest turbovariandist vähe täpsemat rääkida. Omal turboga suht vähe kogemusi. Oled ise konkreetselt midagi katsetanud?
Tuuninud olemasolevat? Või?
Sry - küsimus ei ole arusaadav - palun täpsusta
Olen näinud, kogenud, kuulnud, lugenud
Enda masinal pole midagi kruttinud ega vahetanud selle koha pealt (pole põhjust olnud)

Postitatud: T Sept 16, 2008 7:34 pm
Postitas sepaonu
See oligi küsimuse mõte, et kas oled enda aparaadi turbo kallal miskit toimetanud...

Postitatud: T Sept 16, 2008 7:57 pm
Postitas isakene
Siin teemas http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=7682 on kasutaja Mihkel89 agaralt oma 3.3 patroli turboga manipuleerinud. Küsi tema käest nõu.

Postitatud: K Sept 17, 2008 12:24 am
Postitas sambla-aadu
Isakesele: kasutaja Mihkel89 manipuleerib küll agaralt patroliga edasi-tagasi,kuid hetkel veel vaid mõtete tasandil. Loodetavasti lähitulevikus muutub asi reaalsuseks :D

Postitatud: K Sept 17, 2008 6:08 pm
Postitas MahviaDeTyrk
Jh - Isake pidas silmas kasutajat Mihkel78 http://forum.4x4.ee/profile.php?mode=viewprofile&u=625

Tegelikult ka Mihkel78 manipuleerib oma Patroli turboga hetkeseisuga mõtetes

Postitatud: K Sept 17, 2008 8:19 pm
Postitas sepaonu
Saan aru, et oma 2,8 patrulli ergutamiseks on siin mõtteid enamikul asjassepuutuvatest persoonidest olnud, nukker, et kellelgi pole reaalset ümberehituse kogemust- mida selleks kasutanud ja kuidas aparaat pärast ümberehitust toiminud. Ehk kogenenumad patrulli omanikud oskavad õelda, kas see on konkreetselt selle isendi ebaõnnestunud variant või on ka vanemad (vla enne 1997a) 2,8 mootorid sama lahjad, et lihtsalt 2,5 tonnine kuut käib mootoril üle jõu?

Postitatud: K Sept 17, 2008 8:31 pm
Postitas sepaonu
... ja veel. Kord küll juba küsisin aga ... suu pihta ei pidavat lõõdama.
Kas kellelgi on mõnda head taati soovitada, kes matsu aduks ja kõrgsurvepumbale viitsiks otsa vaadata ja vajadusel võimaliku remondi ette võtaks??? Soovitavalt Tallinn või selle lähiümbrus...???

Postitatud: K Sept 17, 2008 8:33 pm
Postitas MahviaDeTyrk
sepaonu kirjutas:kas see on konkreetselt selle isendi ebaõnnestunud variant või on ka vanemad (vla enne 1997a) 2,8 mootorid sama lahjad, et lihtsalt 2,5 tonnine kuut käib mootoril üle jõu?
RD28 on lihtsalt säästumootor juba sellest miskist 87'andast aastast kui teda tootma hakati
Ühel heal hetkel mõistsid Nissani tootjad kah seda ja vahetasid välja veel hullema ZD30 vastu

Postitatud: K Sept 17, 2008 8:34 pm
Postitas MahviaDeTyrk
sepaonu kirjutas:... ja veel. Kord küll juba küsisin aga ... suu pihta ei pidavat lõõdama.
Kas kellelgi on mõnda head taati soovitada, kes matsu aduks ja kõrgsurvepumbale viitsiks otsa vaadata ja vajadusel võimaliku remondi ette võtaks??? Soovitavalt Tallinn või selle lähiümbrus...???
Tartus oskaks juhatada küll

Postitatud: K Sept 17, 2008 9:13 pm
Postitas sepaonu
Mul senini on mulje jäänd, et 3.0 tegijate hulka kuulub ja nüüd sa pajatad, et see veel hullem olema. Mis selle puudusteks on?

Postitatud: K Sept 17, 2008 9:14 pm
Postitas MahviaDeTyrk
sepaonu kirjutas:Mul senini on mulje jäänd, et 3.0 tegijate hulka kuulub ja nüüd sa pajatad, et see veel hullem olema. Mis selle puudusteks on?
Vastupidavus

Tegijad on Patrolitel TD ja TB mootorid

Postitatud: K Sept 17, 2008 9:37 pm
Postitas sepaonu
Kummaline, et patrolil mõlemad mootorid nõnda kohmakad on. Sõitsin ennem 10 aastat Terrano II (bensukas)ja jõudsin sellega läbi kupatada üle 400 000 ja ei oska ühtegi halba sõna kosta. Läks nagu loom. Ainult jalad hakkasid lõppeks märjaks minema.Aga mootori poolest oleks võinud veel tuld anda küll. Nüüd siis aastapäevad tagasi otsustasin patroli kasuks ja hetkel mõtlen, et mis edasi?

Postitatud: K Sept 17, 2008 9:46 pm
Postitas MahviaDeTyrk
sepaonu kirjutas:Kummaline, et patrolil mõlemad mootorid nõnda kohmakad on.
Mõlemad ?
Y61 peale on pandud RD, TD, TB ja ZD seeriate mootoreid - igaühel neist mudelite varjandid
lisaks veel Y60'le pandud RB (ega Y60 ja Y61 pole kuigi erinevad loomad)
Kui lisada veel varasemaid Trolle tuleb oma 20 erinevat mootorit küll

Postitatud: K Sept 17, 2008 10:01 pm
Postitas sepaonu
Võimalik, et tegemist on lolli küsimusega aga ükskord peab see valgussähvatus ju läbi käima. Et kas konkreetne seeria on seotud ka teatud kubatuuriga, et kui TD, siis 4.2 või võib näiteks olla, et a la 2,8 mootoreid on nii TD, kui ka RD seeria omi jne.

Postitatud: K Sept 17, 2008 10:05 pm
Postitas MahviaDeTyrk
sepaonu kirjutas:Võimalik, et tegemist on lolli küsimusega aga ükskord peab see valgussähvatus ju läbi käima. Et kas konkreetne seeria on seotud ka teatud kubatuuriga, et kui TD, siis 4.2 või võib näiteks olla, et a la 2,8 mootoreid on nii TD, kui ka RD seeria omi jne.
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=12966

nt. RB 2.0/2.4/2.5/2.6/2.8/3.0 L