2. leht 2-st

Postitatud: N Aug 28, 2008 11:01 am
Postitas aadu
Kui vene keelt mõikad siis:
http://www.jeep.auto.ru/Cherokee/inject ... /codes.htm
Siia tõlkimiseks natuke pikavõitu jutt.

Postitatud: N Aug 28, 2008 11:29 am
Postitas orejaP
No eks ma sellele tõlke ka leian (kodus üks venelanna). Aga kuna tegu ameerika maa autoga siis kas tõesti pole sellist kraami netis inglise keelset (valdamise tase astmetes parem). Olen korduvalt otsinud aga tulutult.
Haynese manuaalid on vist ainsad aga needki raha eest.

Postitatud: N Aug 28, 2008 12:12 pm
Postitas aadu
orejaP kirjutas: Haynese manuaalid on vist ainsad aga needki raha eest.
http://jeepgarage.free.fr/ownersmanual.html
Paar päeva tagasi leidsin sellise lehe.
Süveneda ei olegi jõudnud aga tundub, et inffi on küllaga. Asjatundjad jeebuomanikud võiksid pilgu peale visata ja kommenteerida.
Kui on asjalik, peab kogu selle mandi alla laadima.

Postitatud: N Aug 28, 2008 12:17 pm
Postitas vanapagan
orejaP kirjutas:Ja veakoode saan näha ainult arvuti abil jah?
Mitte ainult arvuti. Mul selleks scanner olemas.
Tuluke asub vasakul alt teine.

Postitatud: N Aug 28, 2008 12:18 pm
Postitas aadu

Postitatud: N Aug 28, 2008 3:44 pm
Postitas orejaP
No nii, mootori diagnostika tehtud.
Kõik on normis ja pole nagu põhjust vaadata mootori küljes olevate andurite poole. Vähemalt hetkel jäi seis selline.
Nüüd aga probleem on ju endine. Ehk siis kas on veel ideid :roll: :?:

Postitatud: N Aug 28, 2008 7:48 pm
Postitas reimo
TPS ei näita alati veakoodi. Mul oli asi ikka juba mitu päeva päris hull, kui esimest korda check engine põlema pani. Ja järgmisel hommikul oli tuli jälle kustunud, kuigi mootor kippus aeg-ajalt isegi välja surema.
Sellega ei väida ma muidugi kindlalt, et Sinul viga TPSis on.

Postitatud: E Sept 01, 2008 1:22 pm
Postitas sennaH
Esimese hooga tekkis kohe küsimus, et millal sa viimati käigukastis õli ja sinna juurde ka filtrit vahetasid?

Endal muutus peale filtri vahetamist asi tunduvalt paremaks vähemalt senikauaks kui oli all 31" rehv.
Kui 33" alla läks oli jälle jama majas, aga see oli juba sellest, et kastis õli roppult kuumaks läks. Sai ees olev õli jahutuseks mõeldud radikas tunduvalt suurema vastu vahetatud ja mured olid jälle lahendatud :)

Ehk siis metsas hullates saab see kast ikka korralikult piitsa ja õli läheb sutsu kuumaks ja siis lihtsalt sätib see kast ennast kõige leebemalt töötama.

Alustaksin siiski käigukastis õlifiltri vahetusest. :D

Postitatud: E Sept 01, 2008 5:24 pm
Postitas orejaP
jutus jume sees. Mis see filtri hind võib olla ja kust ma ta seal süsteemis tuvastada võin :oops: ?

Postitatud: E Sept 01, 2008 8:34 pm
Postitas reimo
Hinda ei mäleta, ei ole väga kallis. Lisaks filtrile on mõistlik ka tihendikomplekt osta. Kui kastil põhja alt võtad, siis näed ka filtrit. Jänkikastidel veel see asi, et õli lasedki kastist välja põhja alt võttes (tühjenduspunni pole), nii, et seda on tunduvalt parem teha tõstuki peal ja korraliku õlikogumise vanniga.

Postitatud: T Sept 02, 2008 11:02 am
Postitas sennaH
Reimo kurvastuseks võin öelda, et grandil tõepoolest pole seal all seda korki, aga siiamaani on kõikidel cherodel see kork olnud :)

Filter asub käigukasti põhjakaane all peidus. Vaja läheb 10 võtit, uut filtrit, umbes 5 liitrit ATF õli ja soovitavalt ka uut tihendit. Olenevalt sellest kui kõveraks sa oled sumpa ja kasti tala sõitnud võib ka suuremapoolset haamrit, kangi, ja näiteks pingutiga koormarihma vaja minna.

Kui ma nüüd õigesti mäletan, siis filtri ja tihendi komplekt jäi hinnalt veits alla 800 krooni.

Aga alati on võimalus ka Võrrimehele helistada ja temalt paremat hinda küsida :D