2. leht 5-st
Postitatud: E Aug 25, 2008 1:22 am
Postitas keelutsoon
defenderiga olin ma sellise haagise vedajana vägagi rahul - ja ka uus omanik võttis ta just 3,5 haagise vajaduse pärast.
Postitatud: E Aug 25, 2008 9:32 am
Postitas Landy
kala kirjutas:miinus rami juures on jälle see et linnas parkimine tahab natukene harjumist,et päris igale poole vahele sellega ei pressi!
Kõige lühem ja väiksem 4x4 sõiduk, mis 3,5 tonni sappa võtab on Land Rover Dedfender 90. Tõsi töömaale soovitaks Defender 130 mudelit. Võtab peale kuni 5 meest, tonn kaupa ja sappa 3,5t haagise (tehas lubab kuni 4 tonni , aga EU ei luba)
Postitatud: E Aug 25, 2008 9:35 am
Postitas tarmo
Iveco Massif, kastiga? Iseasi kas seda juba müüma on hakatud?
Postitatud: E Aug 25, 2008 9:38 am
Postitas Landy
tarmo kirjutas:Iveco Massif, kastiga? Iseasi kas seda juba müüma on hakatud?
Massifit hakkab kohe-kohe saama. Septembris peaks juba proovisõitu teha saama.
http://www.off-road.iveco.com/
Postitatud: E Aug 25, 2008 7:53 pm
Postitas tiitv
Pühapäeval sai nähtud kuidas üks Defender 90 liikus haakes oleva paadiga Tabasalu mäest alla. Parasjagu hirmuäratav tundus küll olevat järelsõitja vaatevinklist. Lühike teljevahe paistis parasjagu ebastabiilseks tegevat masinat.
Reaalselt ei ole probleemi veoautona ühetegi masinat arvele võtta. Tuleb teostada väiksemat sorti ümberehitus: tagumised istmed välja ja kaubaruumi eraldav sein. Sama moodi on veokatena arvele läinud Citroen C3 või Toyota Yaris, Corolla. Kurikuulsaim veoauto Eestis peaks olema Porsche Boxter.
Aeglusti kasutamine annab raske haagise puhul efekti, niisama nelikvedu suurt midagi ei aita.
Postitatud: E Aug 25, 2008 8:37 pm
Postitas fagott
Äkki ongi Defender 130 parim valik?Suht askeetlik tehnika ja vist ökonoomseim kah?90 võib talvel oma lühikese teljevahega ebamugavam olla.Aga jah,veoautoks teha maastureid lihtne,välismaal suht levinud variant.Samas võib ju sellise kohe tuua lasta.
Postitatud: T Aug 26, 2008 8:58 am
Postitas Landy
fagott kirjutas:Äkki ongi Defender 130 parim valik?Suht askeetlik tehnika ja vist ökonoomseim kah?90 võib talvel oma lühikese teljevahega ebamugavam olla.
Keelutsooni Jaano võib ilmslet pajatada pikemalt, kuidas ta Td5 mootoriga D130 baasil 7t. kaaluva autorongi moodustas ja ehituspoe mehed mokk töllakil järgi vaatama jäid kui see probleemideta minema purjetas.
D90 ilmselt töömaale tõesti veidi ebapraktiline ja talvel mitte kõige mõnusam töövahend.
Eestis on vqid üks uus Fordi mootoriga D130

ja seega on "D90 TEAM"-i Andres ainus kes seda kommenteerida oskab.
NB! Auto ei ole Eestist pärit, siin pole ühtegi uut Fordi mootoriga D130 -t veel müüdud.
Postitatud: T Aug 26, 2008 12:19 pm
Postitas Indrek
Mina vedasin D90 nii Buster Magnumit, kui ka Silver Eagle kaatreid Tallinnast Saarde ja Peipsisse. Probleeme polnud. Jaksas vedada küll ja enamgi veel.
Postitatud: T Aug 26, 2008 12:46 pm
Postitas kala
ma olen ameerika usku pöördunud....tõsiseid asju veetakse ikka tõsisete asjadega
ma leian sulle originaal seades rami ja paneme su selle haagise taha...sama tee defekaga,siis ma arvan et pole rohkem midagi mõelda.
Kui just natuke suurem kütusekulu ei häiri!
Vanemate ramidega on muidugi see ka et pead kohe arvestama mootori otsa simmerite vahetusega,need nagu mahla kastid,ei tea kedagi kes polex neid vahetanud ja pole mitte ühtegi kuiva esiotsaga rami ka näinud!
palju defeka kütuse kulu on 3,5 tonnise treilaga maanteel kiirusel 100?
Postitatud: T Aug 26, 2008 1:26 pm
Postitas totu
3,5T ja 100 km/h- sõltub kui suur see haagis on, pakun 11-17 l/100?
Postitatud: T Aug 26, 2008 2:13 pm
Postitas keelutsoon
defekaga, auto ja haagisega täislastis (autorongi kogumass ca 7 t), kulus ca 80 kiiruse juures maanteel ca 17/100.
võrdluseks, sama auto kerges lastis (inimesed+asjad) ilma haagiseta on kiirusel kuni 100 maanteel 10,5/100. (ega keegi siis kogu aeg ka haagisega sõida.)
Postitatud: T Aug 26, 2008 6:27 pm
Postitas reimo
Käisin täna Ameerika Autos, uue RAMi mõtte võib maha matta - nad müüvad ainult bensukaid, Cummins ei pidavat EU normidele vastama

Seega siis võimalikud valikud kas Defender või midagi pruugitut.
Postitatud: T Aug 26, 2008 8:26 pm
Postitas D-90
Olen selle Fordi mootoriga D130 omanikuks üle poole aasta.
Vedasime sellega võistlusautod Ladogale ja tagasi, ning pärast Ladogat käisin sellega Norras 2 tonnine paadikäru taga. Kokku olen mõned tuhanded kilomeetrid raskemate koormatega sõitnud.
Mulle uus kombinatsioon-mootor/käigukast väga sobib. Esimene käik on väga aeglane isegi ilma aeglustita ja mootori vääne saadaval juba tühikäigul nii, et raskema käruga saab ukerdada ka järsematel kallakutel aeglustit kasutamatta.
Maantel jällegi tegi meele rõõmsaks kuuenda käigu olemasolu.
Enne seda oli mull TD5 mootoriga D130 millega samu liigutusi tehes pidi alatihti aeglustit kasutama.
Ostsin selle D130 uuena saksa esindusest kus hind tuli umbes 140 000 odavam

Postitatud: T Aug 26, 2008 11:37 pm
Postitas K.Kotkas
mjaa ... roverimeestel on moto - et kui juba roverit omad, siis mitut roverit
Postitatud: K Aug 27, 2008 9:56 am
Postitas jr
reimo kirjutas:Käisin täna Ameerika Autos, uue RAMi mõtte võib maha matta - nad müüvad ainult bensukaid, Cummins ei pidavat EU normidele vastama

Seega siis võimalikud valikud kas Defender või midagi pruugitut.
Võru mehed on neid registrisse saanud. Ümber tuli vist väljalase ehitada, et testidest läbi läheks.