2. leht 5-st
Postitatud: T Juun 17, 2008 11:16 pm
Postitas coollaager
juhin ähelepanu et pildilolev ratas pole kuidagi seotud TR-KOLLga, kui mitte arvestada seda et nad seisavad samas töökojas.

Postitatud: K Juun 18, 2008 8:35 am
Postitas K.Kotkas
näe müügi rubriigis on teile sobiv vedrukomplekt pakkuda, väga mõistliku hinna eest.
Postitatud: K Juun 18, 2008 7:24 pm
Postitas Patermaa
Kui MAZ-i kabiinikad üle jäävad siis

Postitatud: N Juun 19, 2008 11:27 am
Postitas coollaager
Julgen oletada, et MAZ'i kabiinikas ei jää üle, kuna esmamulje vähemalt tagavedrudena oli päris lootustandev, kuid jääme ootama tõsisemaid katsetustulemusi.
re
Postitatud: T Juul 15, 2008 1:23 am
Postitas Kristjan 4x4
Kuna suvesõit jõi unistuseks elektri puudumise tõttu, kadus mõneks ajakas ehitamise isu, selle ajaga sai kogutud nii mõnedgi uud ideed ja mõtted

esiteks sai pandud taaskord uued vedrud kuurinurgast, armatuur välja jne

ja üks õhtu lasime uue värvi autole peale ja saime paika tagumised tiivalaeiendid akud ja veel muud eluks vajalikku !
http://fotoalbum.ee/photos/urkel/31932751 http://fotoalbum.ee/photos/urkel/31932825
Postitatud: P Aug 31, 2008 9:45 pm
Postitas erik
Nägin auto nüüd reaalelus ära, väga positiivne on see, et saite lõpuni ja asi toimis. Aga kõike paremat soovides, näeksin et auto oleks u. 15 cm madalam ja teljevahe u. 15 cm pikem, siis oleks asi juba päris proportsioonis. Muidugi lätlased käisid tunnustavalt mõmisedes ümber masina, teadagi miks

Aga sellised kardaaninurgad nagu Teie autol ei passi unimoogi kardaanile ega ka kastile endale. Ristid on liig suure koormuse ja nurga all, samuti on sillakinnitusdigonaalvardad liiga suure eelnurga all ja see muudab auto raskesti hallatavaks. Ja ümberminemine või üllatada mõnikord siis väga ootamatult.
Jõudu
Postitatud: E Sept 01, 2008 5:33 pm
Postitas rommi
Postitatud: E Sept 01, 2008 6:08 pm
Postitas Movistar
Ka roolisüsteem nõuab vähe ümbertegemist.
Superfinaali jäi ju sellepärast minemata.
re
Postitatud: E Sept 01, 2008 7:52 pm
Postitas Kristjan 4x4
Täna arutasime ja lammutasime siit ja sealt, roolil teeme uued kinnitused ja muudame paraleervarda, siis peaks rooliga ok olema kõvasti rauda ja ümberehitusi!! Vedru pani lõikama sellepärast, et ei olnud päris nii kinni nagu vaja !
Klapperit võtsimegi testisõiduna, iga uus ei pruugi esimese korraga päris hää:D saada! Tahtsime leida enamus nõrgad kohad ja neid täiustada, et ikka järgmine kord metsa ei jääks

Järeldus, rool, vedrustus ja auto kõrgus on veits mööda nii, et tööd küllaga ja vigadest õppitakse

Postitatud: T Sept 30, 2008 11:51 pm
Postitas Kristjan 4x4
Sai alustatud nõutud muudatustega, valmis sai uus rooli süsteem tegime silindri lühikeseks ja muutsime kinnituse sillal, paraleervarda tõime ette.
Autot tegime um 10 cm madalamaks ja tõstsime esimesed amordid silla peale ja seega püsti!

Postitatud: P Nov 30, 2008 6:09 pm
Postitas Kristjan 4x4
Kuna 3 võistlust selja taga ja on saadud kuhjaga kogemusi ja uusi ideid kuidas aotot kiiremaks ja paremaks saada

Miks lammutamisele, sest oleme rasked ja kohmakad
Vahetame unimoogi käigukasti mitsubishi käigu vahekasti vastu, teeme silla kinnitused lääbade peale. Vahetame välja mitsu kabiini toru ja rihvli vastu, mõttes mõlgub ka moogi raami eemaldamine, ühesõnaga kogu auto torust muudame ka eelpool mainitud asju kõrgus vardad, teljevahe jne

Kogu selle suure üritusega loodame kaalu vähendada um 2300 kiloni
Kui ehitaiseks läheb siis ka pildimaterjaali

Postitatud: P Nov 30, 2008 8:17 pm
Postitas Landy
Kas teete uue siis juba paberitega ja legaalse isehitatud autona (nagu Hõbekoll ja HMM )?
Postitatud: P Nov 30, 2008 9:34 pm
Postitas erik
Pole enam ju suurt pointi, omavalmistatuga sebida, pealegi hüdrorooliga asja arvele ei saa, küll aga saab toorikkere nubritega sõita, kui asi sportautoks vormistada.
Postitatud: E Dets 01, 2008 3:00 pm
Postitas eero I
Kristjan 4x4 kirjutas:Kuna 3 võistlust selja taga ja on saadud kuhjaga kogemusi ja uusi ideid kuidas aotot kiiremaks ja paremaks saada

Miks lammutamisele, sest oleme rasked ja kohmakad
Vahetame unimoogi käigukasti mitsubishi käigu vahekasti vastu, teeme silla kinnitused lääbade peale. Vahetame välja mitsu kabiini toru ja rihvli vastu, mõttes mõlgub ka moogi raami eemaldamine, ühesõnaga kogu auto torust muudame ka eelpool mainitud asju kõrgus vardad, teljevahe jne

Kogu selle suure üritusega loodame kaalu vähendada um 2300 kiloni
Kui ehitaiseks läheb siis ka pildimaterjaali

Kas mitsu vahekast on hea mõte,sellel oli vist esisillale ülekanne ketiga mis pidi aegajalt järgi andma."Papad" minu teada kasutasid seda ja ei pidanud hea valik olema.Aga muidugi võib asjaolusid muuta see et nad ei kasutanud ka portaal sildasid mis vähendavad jõudusid käigu-ja vahekastis.
Postitatud: E Dets 01, 2008 10:57 pm
Postitas Kristjan 4x4
See mitsu kettiga lahendus peaks loogika ja kiirete arvutuste põhjal kestma, tavaliselt see kett hoiatab ette raginaga, enne laili lendamist
Kui ei katseta siis teada ka ei saa! Muidugi kaalu poolest kerge teine
