2. leht 2-st
Postitatud: T Mär 31, 2009 9:54 pm
Postitas MahviaDeTyrk
tarmo kirjutas:Tõsta mõlemad tagarattad õhku ja jäta käik sisse.
Kui ühte tagaratast pöörad ja teine pöörleb samas suunas, siis on LSD. Kui pöörleb erinevas suunas, siis pole või on LSD nii kulunud.
Seleta palun mulle lollile kah - mismoodi mõlemad rattad ühte pidi ringi pöörlevad, kui käik sees on ja tagarattast pöörad ??
Postitatud: K Apr 01, 2009 1:01 am
Postitas tarmo
MahviaDeTyrk kirjutas:
Seleta palun mulle lollile kah - mismoodi mõlemad rattad ühte pidi ringi pöörlevad, kui käik sees on ja tagarattast pöörad ??
Halvasti seletasin, vabandust.
Tegelikult mõtlesin seda, et kui erinevat pidi pöörlevad, siis on vaba differ, kui üldse ei hakka pöörlema (mootor hoiab kinni), siis ilmselt lukus differ.
Postitatud: L Jaan 09, 2010 8:41 pm
Postitas p.j.
omanca ca 4aastat. 2005 a.sorento 2,5.atm.lux.varjant.kui kohapealt ära lähen võin libedaga ringi peale teha,kui tahan.Paistab,et mõlemad rattad veavad taga.libedaga maanteel möödasõite tehes suur tegemine ,et teele jääda .Huvitav kas minu omall on ka mingi külglibisemisvastane seade ja veojõukontroll nagu neid omal ajal müüdi kõikide lisadega aga .tundub ,et ei ole midagi .,teab neist äkki keegi midagi.
Postitatud: L Jaan 09, 2010 9:55 pm
Postitas inseneer
p.j. kirjutas:omanca ca 4aastat. 2005 a.sorento 2,5.automaat lux.kui kohapealt ära lähen võin libedaga ringi peale teha paistab,et mõlemad rattad veavad taga.nüüd maanteel möödasõite tehes suur tegemine ,et teele jääda .kas sellel on mingi külglibisemisvastane seade ja veojõukontroll nagu aastate tagune müügikuulutus oli.tundub ,et ei ole midagi .
Sinu kirjeldusest tundub et seal rohkem ikka ühe tihendi viga võib olla.
Postitatud: P Jaan 10, 2010 10:27 pm
Postitas p.j.

Proovitud pane milline tihend tahad rooli ja istme vahele ikka sama tulemus!
Postitatud: P Jaan 10, 2010 10:39 pm
Postitas inseneer
p.j. kirjutas:
Proovitud pane milline tihend tahad rooli ja istme vahele ikka sama tulemus!
Anna siis mulle testida, paneme diagnoosi paika.