2. leht 3-st

Postitatud: E Aug 18, 2008 2:29 pm
Postitas erik
urmas kirjutas:Täiendus teemasse.
Kui aku tuulutusavadest toru välja viia, peab jälgima, et see ainult ülespoole läheks. Kui on allpolle lontis, jääb happeaurudest tekkiv tilk torusse ja ei lase aurudel välja minna.
Pole tõsi, enamustel tuulutustel (ka aku tuulutusel) on voolikul "u" pööre sees, tilk ei mängi rolli, kui tekib rõhu erinevus, lükatakse tilk eest.

Postitatud: E Aug 18, 2008 2:39 pm
Postitas urmas
Mul oli toru ots mingil põhjusel lahti tulnud ja voolas sealt ca pudelikorgitäis hapet välja, kui toru liigutasin. Toru pikkus on 70cm ja läheb üles katuse nurka. Panin nüüd siiski nii, et läheb otse üles ilma U-aasata.

Postitatud: R Okt 22, 2010 9:29 pm
Postitas FlammablE
On kellelgi ideid, kust võiks leida akukastiks sobiva (kaanega, soovitavalt tugevamast plastist või metallist) hermeetilise kasti, kuhu mahuks kõrvuti või pikuti kaks akut mõõtudes 400x200x200. Kast peaks olema veekindel, mitte pritsmekindel (või selleks lihtsalt muudetav).

Postitatud: R Okt 22, 2010 11:43 pm
Postitas pe2ske
urmas kirjutas:Täiendus teemasse.
Kui aku tuulutusavadest toru välja viia, peab jälgima, et see ainult ülespoole läheks. Kui on allpolle lontis, jääb happeaurudest tekkiv tilk torusse ja ei lase aurudel välja minna.
Ma loodan, et see ikka vastupidi on. Tehase poolt paigaldatud akudel on see kõigil alla poole, olgu see aku siis kapote, istme või pakiruumi põhja all. Teisiti poleks ju üldse mõeldav.

Postitatud: R Okt 22, 2010 11:47 pm
Postitas MahviaDeTyrk
pe2ske kirjutas:
urmas kirjutas:Täiendus teemasse.
Kui aku tuulutusavadest toru välja viia, peab jälgima, et see ainult ülespoole läheks. Kui on allpolle lontis, jääb happeaurudest tekkiv tilk torusse ja ei lase aurudel välja minna.
Ma loodan, et see ikka vastupidi on. Tehase poolt paigaldatud akudel on see kõigil alla poole lontis, olgu see aku siis kapote, istme või pakiruumi põhja all. Teisiti poleks ju üldse mõeldav.
No mõeldi ju ikka seda, et voolikul ei tohiks kahe kõrgema koha peal olla allapoole lontis kohti

Postitatud: L Okt 23, 2010 1:36 pm
Postitas jr
Jaguaril on aku pagassis ja mingit tuulutust tehase poolt sealt pole välja viidud. Pagass on aga ühenduses sõitjateruumiga, seega võib öelda, et aku on salongis. Ei haise ja eraldi tuleohutuse kohta juhiseid ka autos pole. Kas ma peaksin nüüd mures olema? Ei, sest üle pole ka mõtet dramatiseerida asju.

Postitatud: L Okt 23, 2010 2:27 pm
Postitas MahviaDeTyrk
jr kirjutas:Jaguaril on aku pagassis ja mingit tuulutust tehase poolt sealt pole välja viidud. Pagass on aga ühenduses sõitjateruumiga, seega võib öelda, et aku on salongis. Ei haise ja eraldi tuleohutuse kohta juhiseid ka autos pole. Kas ma peaksin nüüd mures olema? Ei, sest üle pole ka mõtet dramatiseerida asju.
Jaguaril ei ole ka reegline küljes elektrivintsi mis põhjustaks kurja aku piinamist ja laadimist :roll:
Olen oma silmadega näinud mitut garages laadimisel olevat akut juppeks lendamas nt. relakast lennanud sädeme abil

Postitatud: L Okt 23, 2010 3:02 pm
Postitas ibra
Lasin ise 210 AH aku laiali ,oli pandud käia alla laadima,sai sädet ja ime et ellu jäin.Terve garaaz oli hapet täis ja akupurgid lendasid välja ,paarkümmend senti läksid peast mööda.Kärakas oli metsik.

Postitatud: L Okt 23, 2010 9:47 pm
Postitas seff
ibra kirjutas:Lasin ise 210 AH aku laiali ,oli pandud käia alla laadima,sai sädet ja ime et ellu jäin.Terve garaaz oli hapet täis ja akupurgid lendasid välja ,paarkümmend senti läksid peast mööda.Kärakas oli metsik.
ibra wrote:
Diiselkütte paake saab keevitada koos küttega aga see küte ei tohi keevituskohani olla .Olen korduvalt seda praktiseerinud.

Shocked
Erakordselt vedanud sul siis...
Ma olen ise näinud, kuidas Belarusi paaki keevitanud tegelane avastas end järsku töökoja teisest seinast, kuna kütte aurud otsustasid pauku teha... No ei olnud lõbus pilt, päriselt.
Aga jaga oma "head nõu" edasi siin, eks inimesi leidub, kes Darwini auhinna järgi ihalevad... Thumb up!
Ei ,mul pole vedanud,seda tööd pead oskama teha,


kas aku plahvatas sama ürituse käigus :lol:

Postitatud: L Okt 23, 2010 9:50 pm
Postitas seff
seff kirjutas:
ibra kirjutas:Lasin ise 210 AH aku laiali ,oli pandud käia alla laadima,sai sädet ja ime et ellu jäin.Terve garaaz oli hapet täis ja akupurgid lendasid välja ,paarkümmend senti läksid peast mööda.Kärakas oli metsik.
ibra wrote:
Diiselkütte paake saab keevitada koos küttega aga see küte ei tohi keevituskohani olla .Olen korduvalt seda praktiseerinud.

Shocked
Erakordselt vedanud sul siis...
Ma olen ise näinud, kuidas Belarusi paaki keevitanud tegelane avastas end järsku töökoja teisest seinast, kuna kütte aurud otsustasid pauku teha... No ei olnud lõbus pilt, päriselt.
Aga jaga oma "head nõu" edasi siin, eks inimesi leidub, kes Darwini auhinna järgi ihalevad... Thumb up!
Ei ,mul pole vedanud,seda tööd pead oskama teha,


kas aku plahvatas sama ürituse käigus :lol:

Postitatud: L Okt 23, 2010 10:16 pm
Postitas ibra
Ära parasta midagi,sul võib veel halvemini minna. :twisted:

Postitatud: P Okt 24, 2010 1:30 am
Postitas seff
ibra kirjutas:Ära parasta midagi,sul võib veel halvemini minna. :twisted:
ära pisukest musta huumorit pahaks pane sry offtopic :69

Postitatud: P Okt 24, 2010 10:42 pm
Postitas Landy
Land Rover Series ja Defender sõidukitel on aku juhi istumise alla ja sealgi on sõitajete ruumist eraldamas vaid õhuke alumiinium lehest luuk.
Sõjaväe 24V mudelitel, on mõlemad akud esiistmete vahel kastis.
Mingist spets tuulutus pole kummalgi puhul.

Postitatud: P Okt 24, 2010 10:55 pm
Postitas paevaline
Landy kirjutas:Land Rover Series ja Defender sõidukitel on aku juhi istumise alla ja sealgi on sõitajete ruumist eraldamas vaid õhuke alumiinium lehest luuk.
Sõjaväe 24V mudelitel, on mõlemad akud esiistmete vahel kastis.
Mingist spets tuulutus pole kummalgi puhul.
Sõjaväe autodel pole peamine mõtlemaks juhi mugavusele.
Vanematel autodel võiks öelda sama.

Postitatud: P Okt 24, 2010 11:05 pm
Postitas koppees
UAZ bussis aku ju juhi istme taga.Samas on need piisavalt hõredad,et tagada tuulutus :D .