2. leht 2-st

Postitatud: E Sept 29, 2008 3:31 pm
Postitas pakane
rommi kirjutas:Pump jääb originaal roolivõimu pump, õlipaak tuleb suuremaks teha ja roolikarbile tulevad väljavõtted.

natuke infot ka siin:
http://www.wildyoats.com/hydraulic_assist_tech.htm
Kas projekt lõppes koos auto müügiga?

Postitatud: E Okt 27, 2008 11:29 am
Postitas tarmo
rommi kirjutas:Pump jääb originaal roolivõimu pump, õlipaak tuleb suuremaks teha ja roolikarbile tulevad väljavõtted.

natuke infot ka siin:
http://www.wildyoats.com/hydraulic_assist_tech.htm
Kas kellelgi on see õpetus oma arvutisse salvestatud? Olid head pildid seal, aga tänaseks paraku on need kadunud (ainult tekst on alles).

Postitatud: E Okt 27, 2008 1:15 pm
Postitas rommi
pakane kirjutas:Kas projekt lõppes koos auto müügiga?
Ei see polnudki sinna planeeritud. TR2 ju. Mõtlesin ikka 4jooksiku peale... projekt aga lõppes garaazhi pinna vahetamisega. Kui uus koht valmis, siis jätkuvad igasugused huvitavad projektid... hetkel mahun vaid samukat tegema :)

Postitatud: E Okt 27, 2008 2:48 pm
Postitas tarmo
tarmo kirjutas:
rommi kirjutas:Pump jääb originaal roolivõimu pump, õlipaak tuleb suuremaks teha ja roolikarbile tulevad väljavõtted.

natuke infot ka siin:
http://www.wildyoats.com/hydraulic_assist_tech.htm
Kas kellelgi on see õpetus oma arvutisse salvestatud? Olid head pildid seal, aga tänaseks paraku on need kadunud (ainult tekst on alles).
Õnneks oli veebiarhiivis olemas (isegi pildid). Kui kedagi veel huvitab, siis:
http://web.archive.org/web/200707081235 ... t_tech.htm