2. leht 5-st
Postitatud: K Mär 26, 2008 7:27 am
Postitas rommi
erik kirjutas:usu, et 80 kmh vastu tõstuki posti sõites ei jää sa ellu (tõenäoliselt).
tegelt ma nägin austrias lähedalt pealt, kuidas sõber väga järsust seinast alla tulles vastu kaljut põrutas. Mats oli jube aga peale katkise kiivri ja murdunud rangluu midagi hullemat polnud. Eks muidugi vedamise küsimus. Mis ma tahtsin öelda, et matsude koha pealt peab see lauakiiver raudselt vastu küll, iseasi jah kui armatuur peaks süttima ning oled autos kinni. Samas, lahtise kiivri puhul pole nagunii vahet. Ja enivei - palju neid õnnetusi eesti offroadis ikka juhtunud on vale kiivri valiku tõttu?
Postitatud: K Mär 26, 2008 10:13 am
Postitas erik
Oleks see minu teha, nõuaksin võistlustel, kus kiiver kohustuslik ainult motokiivri kasutamist. Ülejäänud suusa, ratta, ehitus ja vene kiivrid keelaksin. Korraldajal pole vaja vastutada inimeste eest, kes oma peakolu mitte millekski ei pea. Näit. suusakiivreid on väga erinevaid, kõrvad kinni, kõrvad lahti, pvc koorikuga, fiiber koorikuga, pehmemad ja kõvemad, külmemad ja rohkem sooja pidavad. Kas keegi peaks hakkama neid tehnilises kontrollis katsetama, et kas on ikka piisavalt tugev?
Postitatud: K Mär 26, 2008 12:56 pm
Postitas fagott
Kui nüüd loogiliselt mõelda,siis:Auto on kõigist mootorratastest,lumelaudadest,jalgratastest jne. erandlik liiklusvahend selle poolest,et reeglina kiivrit ei kasutata.ja seda sellepärast,et kui sa oled turvavööga kinni(näiteks seal,kus offroadis kiivrit nõutakse,ta on ka),siis ohustab sind ainult uksepost milleni peal jääb ca. 40cm (max).Katsu nüüd 40cm-ga saavutada kiirus, et suvaline kiiver purustada?Tahaks päris näha sellist asja,kiirendus oleks ikka päris julm.Isegi jalgrattaga vigastuse tõenäosus kordades suurem.
Postitatud: K Mär 26, 2008 5:00 pm
Postitas tai
vähe on isegi a kamba filmis või james bondi lugudes plahvatavaid suusatajaid põlevaid autosid aga kyll. Igatahes iga asi olgu ikka selle jaoks milleks ta mõeldud on kondoomidega sa paraadle ju ei lähe!
Postitatud: K Mär 26, 2008 6:36 pm
Postitas fagott
Jah,aga kondoomi paksus ei pea küll 5mm olema.Võib tunduda turvalisem küll,aga mugavus maksab ka midagi.
Postitatud: N Apr 17, 2008 2:55 pm
Postitas Neuser
Küsin sama teema alt tulekustutite kohta:
Kas ühe 2 kilose tulekustuti asemel võib kasutada kahte 1 kilost kustutit kui on tagatud kõik muud nõuded nende kohta?
Postitatud: N Apr 17, 2008 5:11 pm
Postitas Movistar
Neuser kirjutas:Küsin sama teema alt tulekustutite kohta:
Kas ühe 2 kilose tulekustuti asemel võib kasutada kahte 1 kilost kustutit kui on tagatud kõik muud nõuded nende kohta?
Peab olema kaks 2 kahekilost kustutit.
Postitatud: N Apr 17, 2008 10:51 pm
Postitas seff

kas see 600 eek ,on liiga palju kulutatud et osta tavaline lahtine kiiver mida kasutatakse ka igamehe rallisprindis? EI OLE vaja et kellegi peapekk pooleks läheb ja offroad tegemised kuhugi lehte ja kella külge pannakse, oma tervise peale võiks ka natuke mõelda, mitte korraldajat Tanki panna

Postitatud: R Apr 18, 2008 2:49 pm
Postitas MahviaDeTyrk
Movistar kirjutas:Neuser kirjutas:Küsin sama teema alt tulekustutite kohta:
Kas ühe 2 kilose tulekustuti asemel võib kasutada kahte 1 kilost kustutit kui on tagatud kõik muud nõuded nende kohta?
Peab olema kaks 2 kilost kustutit.
Ei ole nigu vastus - küsimus võiks siis olla ka sõnastatud - kas võib kasutada 4ja ühe kilost kustutit ? - või ühte 2e kilost plus kas 1e kilost ?
Postitatud: R Apr 18, 2008 6:39 pm
Postitas sennaH
Neuser kirjutas:Küsin sama teema alt tulekustutite kohta:
Kas ühe 2 kilose tulekustuti asemel võib kasutada kahte 1 kilost kustutit kui on tagatud kõik muud nõuded nende kohta?
Isegi kui võiks olla 4x1kg, siis ma ei soovitaks seda. Selle kilosega ei kustuta sa rohkem kui 3 tiku suuruse lõkke. See kilone saab otsa ennem kui sa selle tulele suudad suunata. Isegi 2 kilone on minumeelest natuke väike. Meie kasutame ühte 2 kilost ja ühte 6 kilost.
Postitatud: L Apr 19, 2008 12:49 am
Postitas Neuser
MahviaDeTyrk kirjutas:Movistar kirjutas:Neuser kirjutas:Küsin sama teema alt tulekustutite kohta:
Kas ühe 2 kilose tulekustuti asemel võib kasutada kahte 1 kilost kustutit kui on tagatud kõik muud nõuded nende kohta?
Peab olema kaks 2 kilost kustutit.
Ei ole nigu vastus - küsimus võiks siis olla ka sõnastatud - kas võib kasutada 4ja ühe kilost kustutit ? - või ühte 2e kilost plus kas 1e kilost ?
Küsimus oli siis jah nii mõeldud, et 2kg ja 1+1kg. Lihtsalt on puudu üks 2kg. kustuti, samas on olemas paar kilost kustutit ja sellised nelja-, viiesotiseid kulutusi enne võistlusi tekkib juurde nagu muda pärast vihma. Aga loomulikult ei ole probleem selles ühes tulekustutis ja see saab ka olema, lihtsalt kompasin teemat nii öelda..
Postitatud: P Apr 20, 2008 12:21 pm
Postitas K.Kotkas
Aga värvime puust ja punaseks.
Vastavalt kehtivale reeglistikule on nõutud 2 (kaks) kahe kilost (2 kg) kehtiva taadeldusega kustutit.
Jällegi. Mehed, turvalisuse kohalt ei hoita kokku. EI HOITA. 2KG kustuti lased suuremale leegile tühjaks nagu niuhti. Seega. 2x 2kg või rohkem suuremaid. rohkem ei ole variante.
Postitatud: P Apr 20, 2008 9:08 pm
Postitas RAMBO
vabandust,saan aru,et ei mingeid kompromisse.kaks,kahekilost ja punkt.
oskab,keegi öelda,umbkaudu mes see kahekilone kustuti ka maksab?
kui korra ära osta,siis on olemas.

Postitatud: P Apr 20, 2008 9:39 pm
Postitas K.Kotkas
RAMBO kirjutas:vabandust,saan aru,et ei mingeid kompromisse.kaks,kahekilost ja punkt.
Ei. Nõutud on miinimum 2tk ja min 2kg. Keegi ei keela sul võtta kaasa 2x 4kg jne.
aga 2x 2kg on väikseim programm
Postitatud: P Apr 20, 2008 10:46 pm
Postitas sennaH
RAMBO kirjutas:vabandust,saan aru,et ei mingeid kompromisse.kaks,kahekilost ja punkt.
oskab,keegi öelda,umbkaudu mes see kahekilone kustuti ka maksab?
kui korra ära osta,siis on olemas.

Tamrexis maksab ta 300 krooni kanti.