2. leht 2-st

Postitatud: T Mär 18, 2008 9:08 am
Postitas Kodanik2
TSJ kirjutas:Viliseb igal ajal kohapel töötates kui ka sõites. Ja mootoriks 4.0 bensiin sellel ei ole turbot. Vilin tuleb kusakilt pritsungi juurest.
Bensiini tagasivoolu klapp?

Postitatud: T Mär 18, 2008 9:59 am
Postitas erik
Ma panen selle teema varsti kinni, kui algataja ei taha, et teda aidatakse ja abistajad ei taha kedagi aidata vaid lolli juttu rääkida. Pmst kaks lehekülge mõtetut juttu krt. TSJ proovi neid lekkeid avastada eelkirjeldatud viisil ja kui saa sellega hakkama ei saa, siis pöördu teenindusse, ala "carservice". Ja kui midagi ei leki, siis on mingi muu viga, mida on pmst võimatu läbi foorumi avastada, nii, et ikkagi pöördu teenindusse. Ja oleks väga kena, kui said oma probleemile lahenduse ja selle põhjuse siia kirjutad.

Postitatud: N Mär 27, 2008 9:34 pm
Postitas Bullrider
Mul on sama kamm kestnud tykimat aega - oma poolteist aastakest ehk isegi. Cleaneriga püülesiristamine ei and mäletatavasti miskit tulemust. Ja õrna vile tõmbabki üles just veo ajal(mitte kohapeal)koormuse tugeval pääleandmisel ja siis pedaal tagasi üles lastes - tegelikult siuke puhas turbo hääl, mis on kahjuks võimatu tavalise 4.0 bensamootoriga......

Postitatud: N Mär 27, 2008 10:17 pm
Postitas erco
ma pole oma vilistamisele veel lahendust leidnud,kui saan annan teada.

Postitatud: N Mär 27, 2008 10:24 pm
Postitas erik
Kui päris aus olla, siis selline vile on olnud ka meie jeepi mootoril. Otsisin ka seda tükk aega ja ei leidnud midagi. Nüüd on see vile ka ära kadunud tõenäoliselt vilistas kuskilt TPS sensori juurest, sest peale selle vahetamist kadus ka see heli. Aga kindel ei saa ka olla, sest see vilin kadus vahetevahel ka ennem sensori vahetamist.

Postitatud: N Mär 27, 2008 10:30 pm
Postitas erco
oled hea ja äkki valgustad mind selle TPS sensori kohapealt,mida see endast kujutab ja kus asub?
ette tänades!

Postitatud: R Mär 28, 2008 8:53 am
Postitas reimo
TPS e. Throttle Position Sensor on segusiibri asendi andur. Segusiiber (pritsungiga mootoritel käib sealt küll ainult läbi :) ) on selle junni sees, kuhu läheb õhufiltrist jäme kummivoolik, andur on selle tagumisel küljel:
Pilt
Ma kahtlen, kas andur saab vilet põhjustada, tal ju otseselt kontakt sisselaskes liikuva õhuga puudub, siibri võlli ots liigutab potekat.
Minul tuleb vile alates ca 2000 pöördest siis juurde kui originaalfiltri asemel koonus on kapotiall, seega vaatks mina ikkagi veelkord üle filtrikarbi ja tee sealt kollektorini.

Postitatud: R Mär 28, 2008 9:11 am
Postitas erik
TPS on segusiibri asendi andur. Ja sellel on pisike ava kust kondents välja jookseb, arvan et sealt võiks vilistada küll.

Postitatud: R Mär 28, 2008 9:18 am
Postitas Bullrider
Vot sinna ongi siis minu koer maetud :) Ma aint JR i koonust kasutangi õhufiltreerimiseks ja pole old võimalust võrdlusmomenti tekitada tavaõhuvõtuga. Igal juhul on nüüd selle teema koha pealt nigu rahulikum olla.

Postitatud: T Apr 08, 2008 11:02 pm
Postitas TSJ
Viga kõrvaltatud! Uus sisse ja väljalaske kolektorite tihend ja enam ei vilise. Tänud vastanuile!