2. leht 4-st
Postitatud: E Juun 16, 2008 4:38 pm
Postitas MahviaDeTyrk
lok665 kirjutas:Ps tee vintsile kindlasti tuulutus.
Sa mõtled tuulutus a'la sildade tuulutustorud ?
Postitatud: E Juun 16, 2008 9:11 pm
Postitas Veiko
Minagi teeks tuulutuse kuna soojaga õhk paisub ja siis kui sa sooja vintsiga vette sulpsad siis õhk tõmbab kokku ning imeb vee sisse.
Veiko
Postitatud: E Juun 16, 2008 10:27 pm
Postitas Movistar
tuulutus on vajalik selleks,et õli paisumise pärast otsa simmerid välja ei lendaks.
re
Postitatud: E Juun 16, 2008 11:30 pm
Postitas Kristjan 4x4
äkki ütlete toyota meh vintsi hinna um ja kus saab!!;D
Postitatud: T Juun 17, 2008 7:43 am
Postitas rommi
Movistar kirjutas:tuulutus on vajalik selleks,et õli paisumise pärast otsa simmerid välja ei lendaks.
kuhu te täpsemalt selle tuulutuse tegite?
http://forum.ih8mud.com/attachment.php? ... 1205879136
Postitatud: T Juun 17, 2008 7:56 am
Postitas Movistar
Puurisin ava sinna kaarja korpuseosa peale.Täpselt teo võlli kohale.Keermestasin (6x1mm).Sinna sisse sobis väga hästi MIG 1,2 mm düüs,ning selle otsa armeeritud 8 mm voolik klambriga kinni.
Toyota meh.vintsi hind on olnud laias laastus 8000 eek.Kust saab,ei oska hetkel öelda.
Postitatud: T Juun 17, 2008 11:30 am
Postitas lok665
Mul õnnestund siiamaani kõik mehhid soomest tuua hinnaks jäänd 150-300 euri(enamustel sisud ok,aga välimus 0)
Postitatud: K Juun 25, 2008 9:42 am
Postitas Movistar
lok665 kirjutas:Mul õnnestund siiamaani kõik mehhid soomest tuua hinnaks jäänd 150-300 euri(enamustel sisud ok,aga välimus 0)
Kas sellise hinnaga on võimalik veel neid hankida?
Postitatud: K Juun 25, 2008 4:04 pm
Postitas lok665
Vaata soome kuldset börsi

Postitatud: R Juun 27, 2008 11:11 am
Postitas Urvo
Postitatud: L Sept 26, 2009 7:35 pm
Postitas MahviaDeTyrk
fagott kirjutas:peale on ikka õige.Aga teistpidi käima pannes ei juhtu midagi,laagrid teo otstes ühesugused.
Tegelikult on see nigut poolik vastus siiski
Mõlemil pool suurt hammakat on pronkspuksid millede sees on spiraalne õlisoon - et siis tegelikult käitades vintsi tagurpidi, natuke midagi miski aja jooksul võibolla ikka juhtub - nt. et hakkab simmerist õli välja suruma(samas... otsakaane poolses otsas on see õlisoone suund minu meelest ebaloogiline)
Kas sellel et teo võll on korpusest mõlemat otsa pidi väljas reaalselt ka miski mõte/rakendus on ??
Postitatud: E Sept 28, 2009 8:24 pm
Postitas lok665
Üks loogiline vastus sul küsimusele on ,et saaks käsitsi vintsi kruttida kui kardaan peaks laiali lendama.
Postitatud: E Sept 28, 2009 8:32 pm
Postitas tarmo
MahviaDeTyrk kirjutas:
Kas sellel et teo võll on korpusest mõlemat otsa pidi väljas reaalselt ka miski mõte/rakendus on ??
Hea rakendus on näiteks see, et saad kerge vaevaga sama vintsi ka tagumiseks vintsiks panna. Ei pea kardaani diagonaalis vedama.
Postitatud: E Sept 28, 2009 8:36 pm
Postitas MahviaDeTyrk
lok665 kirjutas:Üks loogiline vastus sul küsimusele on ,et saaks käsitsi vintsi kruttida kui kardaan peaks laiali lendama.
Mitu korda on keegi sellist varjanti kasutanud elus ??
tarmo kirjutas:Hea rakendus on näiteks see, et saad kerge vaevaga sama vintsi ka tagumiseks vintsiks panna. Ei pea kardaani diagonaalis vedama.
Ma ei näe põhjust miks seda tagavintsina kasutades ei või lihtsalt võlli teistpidi keerata - st. võlli otsa teiselt poolt korpust välja tuua

Postitatud: E Sept 28, 2009 8:40 pm
Postitas Landy
MahviaDeTyrk kirjutas:lok665 kirjutas:Üks loogiline vastus sul küsimusele on ,et saaks käsitsi vintsi kruttida kui kardaan peaks laiali lendama.
Mitu korda on keegi sellist varjanti kasutanud elus ??
Klaperjahil (2005?)-oli üks Patrol, mille tagvints (mehhaaniline)oli käsitsi käitamisega. Kui kõvasti otsin, leian ka pildid.