2. leht 5-st

asi

Postitatud: K Veebr 20, 2008 12:55 pm
Postitas atdoom
rommi kirjutas:*uus auk
*ventilatsiooniava on ka ikka vaja ju
ülaltoodud lingil on päris hea paigaldusõpetus muide...

pean sinuga nõustuma Rommi :) , tänud kuningas :thumb:

Re: asi

Postitatud: K Veebr 20, 2008 1:22 pm
Postitas rommi
atdoom kirjutas: tänud kuningas :thumb:
väga hea, nüüdsest ma enam makse maksma ei pea siis :D

Postitatud: K Veebr 20, 2008 1:27 pm
Postitas kuningas
Maksud jäävad ikka samaks.

Ise sain selle järgi ARB paikka. mul küll sama auto.

Postitatud: K Veebr 20, 2008 2:24 pm
Postitas rommi
pidid ikka minu väikese idülli ära rikkuma! :P

a

Postitatud: K Veebr 27, 2008 7:07 pm
Postitas k6uts84
Kas sama ARB-d on võimalik installeerida UAZ-i sillale?....kas kellelgi on selle kohta infi?...või on UAZ-ile midagi muud mõtekas installeerida?

Re: a

Postitatud: K Veebr 27, 2008 7:09 pm
Postitas MahviaDeTyrk
k6uts84 kirjutas:Kas sama ARB-d on võimalik installeerida UAZ-i sillale?....kas kellelgi on selle kohta infi?...või on UAZ-ile midagi muud mõtekas installeerida?
Mida sa mõtled selle all, et "sama" ??
Kui sul on Uaz'ile sobiv ARB siis muidugi on võimalik

Re: a

Postitatud: K Veebr 27, 2008 7:14 pm
Postitas k6uts84
MahviaDeTyrk kirjutas:
k6uts84 kirjutas:Kas sama ARB-d on võimalik installeerida UAZ-i sillale?....kas kellelgi on selle kohta infi?...või on UAZ-ile midagi muud mõtekas installeerida?
Mida sa mõtled selle all, et "sama" ??
Kui sul on Uaz'ile sobiv ARB siis muidugi on võimalik
Ma mõtlesingi selle all, et kas ARB-l on sellist toodet, mis sobib ka UAZ-ile, või on mõni muu lahendus mõtekam?

Re: a

Postitatud: K Veebr 27, 2008 7:20 pm
Postitas jr
k6uts84 kirjutas:Kas sama ARB-d on võimalik installeerida UAZ-i sillale?....kas kellelgi on selle kohta infi?...või on UAZ-ile midagi muud mõtekas installeerida?
UAZ'le ARB'i poolt lukke pole. Selleks on venelastel omad tooted, mida pakutakse lahkelt pea igas UAZ varuosadega kauplevas poes.

Postitatud: K Veebr 27, 2008 11:05 pm
Postitas aeroman
aga kas UAZ-ile on olemas ja vöimalik paigalada mölema silla lülitatavid lukke.

Postitatud: K Veebr 27, 2008 11:24 pm
Postitas sambla-aadu
kas sa oled kirjaoskamatu? foorumis on küll ja veel olnud juttu UAZidest ja nende sildadest ning sildadesse paigaldatavatest lukkudest. vastus sinu küsimusele- jah UAZile on olemas tema enda silla jaoks tehtud lukud,mis rakenduvad ise vajaduse korral ja ei ole eemalt ehk siis kabiinist lukustatavad. neid lukke leiad sa UAZi juppe müüvatest poodidest kusagil 5k eegu eest tükk. seega 2 lukku on 10k eeku eesti raha. :evil:

Re: a

Postitatud: K Veebr 27, 2008 11:30 pm
Postitas MahviaDeTyrk
jr kirjutas:UAZ'le ARB'i poolt lukke pole. Selleks on venelastel omad tooted, mida pakutakse lahkelt pea igas UAZ varuosadega kauplevas poes.
ARB.com annab küll võimaluse Uaz'i jaoks valida vähemalt - seega ma eeldaks, et midagi nad ikka toodavad

Postitatud: N Veebr 28, 2008 12:19 am
Postitas inseneer
Minu teada peaks Venest saama ka kohalikku toodet lylitatava silla luku kujul UAZle. Kindlasti on olemas militaar sillale manuaalselt lylitatavat diffrit, kas ka kolhosnikule, ei oska hetkel kosta. Mingis suvalises GAZi varuosadega kauplevas urkas olid lylitatavad portaalsillalukud letis olemas. Ei meenu millises linnakeses see seal Laadoga kaldal kyll oli....

Re: ülekanded

Postitatud: R Mär 07, 2008 9:02 am
Postitas atdoom
kui nüüd pikk jutt (ametliku esindaja mehaaniku) suust kokku võtta, siis "sina maksa, küll me siis vaatame kumb esisilla lukkudest sulle sobib"...
Kas keegi aitaks rumalal aru saada?!
*"Ratio Supoorted" peaks olema ülekande arv, onju.
*Dana 30 (esisillale)pakub 2 varianti RD100 (Ratio supported 3.73:1 and up) ja RD1001(Ratio supported 3.54:1 and down).
minu mudelil peaks olema see ülekande arv 4.1, seega sobib siis RD100, onju.

minu jaoks jääb segaseks asjaolu:
et kui esisilale pakutavad lukud on kahele ülekande kiirusele, miks on kirjutatud tagasilla lukule speci Ratio supported ALL?!?
esisilla ja tagasilla kiirused peavad ju kooskõlas olema (nad pole täpselt samad, aga neil on kindel suhe, on ju)

et kas on mingi koormustaluvuse ja jõu loogika erinevus, mida siis lukk tagasillad talub , aga esilillas mitte?!

Kas ülekande kiirust reguleerib see suur hammasratas, mis luku külge kinnitub? Ja kas ülekande kiiruse muutmiseks vahetatakse vaid see hammasratas näiteks suuremaks või vahetatakse n.ö. ülekande paar (et siis mõõtmed jäävad samaks, aga hammaste tihedus on teine)?

Oleks väga tänulik, kui keegi viitsiks mind selles osas harida!

Ette tänades!!!

Postitatud: R Mär 07, 2008 9:12 am
Postitas fagott
Ma siis harin.Ülekandearv sõltub just nimelt nn.teost ja taldrikust(see suur hammasratas).Erineva ülekandearvu tigu ja taldrikut omavahel kokku sobitada ei saa,hambumine läheb valeks.Seega mistahes luku paigaldusel ei saa sildade ülekanded muutuda,kuna kõik diferentsiaalilukud müüakse ilma nende hammakateta.

Postitatud: R Mär 07, 2008 9:17 am
Postitas atdoom
fagott kirjutas:Ma siis harin.Ülekandearv sõltub just nimelt nn.teost ja taldrikust(see suur hammasratas).Erineva ülekandearvu tigu ja taldrikut omavahel kokku sobitada ei saa,hambumine läheb valeks.Seega mistahes luku paigaldusel ei saa sildade ülekanded muutuda,kuna kõik diferentsiaalilukud müüakse ilma nende hammakateta.
selline "tunne" jõudis ka lõpuks minu olluseni..., AGA miks ikkagi esisilda kaks varianti ja tagasilda üks, mis sobib kõigeks?