2. leht 2-st
Postitatud: P Veebr 17, 2008 11:19 am
Postitas rommi
Mina ei sõida näiteks kunagi jäiga neliveoga maanteel 90km/h. See pole vahekastile just meeldiv ülesanne.
Postitatud: P Veebr 17, 2008 12:01 pm
Postitas jr
Mnjah. Õõtsadest on autot tõstetud, seega kardaan on endiselt omal kohal ja muutus ainult pooltelgede nurk. 30 kraadi on suht palju ja kui pooltelje pööris on kulunud võivad need nüüd äärmusliku nurga all vibra küll teha. Aga kuidas tagumise kardaaniga lood on? Või tagaveoga vibra pole?
Postitatud: P Veebr 17, 2008 1:52 pm
Postitas snaker
Pildid sellest loost
http://fotoalbum.ee/photos/snaker/sets/
Tagaveol kõik ok ei mingit vibra!
Postitatud: P Veebr 17, 2008 2:14 pm
Postitas snaker
rommi kirjutas:Mina ei sõida näiteks kunagi jäiga neliveoga maanteel 90km/h. See pole vahekastile just meeldiv ülesanne.
Ma olen siin nii ja naa proovinud see 90 kmh oli näide, see lainetus hakkab ka siis kui sõidan 60 kmh ühtlaselt!
Ega ma tegelt selle asjaga nii kursis polegi äkki ei või neliveoga üldse pikemalt sõita? Lume ja libedaga olen ikka pannud muidu järgi, kuival teel on ikka tagavedu.
Postitatud: P Veebr 17, 2008 2:52 pm
Postitas erik
Krt. naljakas, teljed pole ka väga ekstreemse nurga all. Kardaan ka ei paista seda põhjustavat...
Mine kuhugi tõstukile, tõsta auto üles, veod sisse ja talda, mingi teadjam vend võiks siis auto all uurida seda asja.
ps. Lainetav vibratsioon on tegelikult resonants.
Kuidas tal esidiffer kinnitud on, ka otse poolraamile, või läbi kummi pukside?
Postitatud: P Veebr 17, 2008 8:10 pm
Postitas snaker
Ta on kummipukside peal jah ja need täitsa ok, ajasin kangi vahele et äkki seal miskit lahti et pole aga ei loksu ka seal midagi. Ma siin mõtlesin ka, et ajan pukkude peale lasen naisel tallata ja piilun mis seal all toimub. See üritus tuleb järgmise nädala lõpp ette võtta ilmselt.
Postitatud: T Nov 25, 2008 11:44 pm
Postitas haier
paistab nii et mul ka midagi taolist viga mis sul,et tekib vibra nii 0-ist kiirendades kui ka kuskil 80 juures tekib sisse,aga seda tagasillaga.homme tagumise silla laiali tõmbama,kardan,et nuudid on parempoolsel rattal läinud,sest kinni istudes käib küll poolass ringi aga ratas mitte,ja seda ainult ühel pool koguaeg,teine käib muretult.eks siis paistab täpsemalt mis läbi on.
Postitatud: E Dets 01, 2008 9:15 pm
Postitas snaker
Leidsin oma aparaadil vea niimoodi, et esimesed rehvid hakkasid äkki koledal kombel külgedelt kuluma. Olin auto vastne omanik ja roolis ei andnud vale kokkujooks end tunda, seega ei osanud seda meeletut vibra kokkujooksuga seostada. Nüüd kui kõik on paigas võib 4 veol kiirendada ja sõita või 120kmh ja pole mingit vibra.
Postitatud: R Dets 26, 2008 10:29 am
Postitas haier
mul selgus lõpuks,et vibrat tekitas see,et esimese silla kardaanirist oli kutu,ja tagumises sillas olid difri hambad üle ühe maha sõidetud,ei oska aimata ka mida sellega oli teha üritatud.
Postitatud: R Dets 26, 2008 1:09 pm
Postitas jr
haier kirjutas:ja tagumises sillas olid difri hambad üle ühe maha sõidetud,ei oska aimata ka mida sellega oli teha üritatud.
See on Fordi sillale normaalne tunnus. Liiga võimsa mootori külge on liiga nõrk sild pandud.
Postitatud: R Dets 26, 2008 6:20 pm
Postitas haier
tundub küll nii vähemalt,nüüd vaja siis esimene kardaan korda saada ja ka vahekasti probleem kuidagi lahendada,siis ehk saab jälle muda sisse tagasi.seniks peab kaheratta veoga hakkama saama
