10. leht 22-st

Re: TR3 H5

Postitatud: P Nov 29, 2015 12:29 pm
Postitas Movistar
Konkurentide tungival soovil tuleb mõned mõtted kirja panna :)
Kuna Antsumäe jäi väga poolikuks ja safarid on nii nagu nad on siis ASMV-d võib lugeda esimeseks võistluseks ja vähemalt enda arvates ka väga hästi lõppenuks.
Ma isegi ei kujuta ette kui igav oleks Porgandil olnud seal sõita kui ma poleks talle konkurentsi pakkunud või siis ka vastupidi . Nagu finisiprotokollist näha on siis esikolmiku kohad jagunesid puhtalt massi järgi .
Eks terve see aasta on kõigile tõestatud,et kõik muu on teisejärguline (peale töökindluse ) ja kaal on prioriteet nr.1 . Igasugused muud jutud kõlavad nagu muinasjutud.
Väikse massi ja väikese kere suurusega ning võimsa konega auto on ergas,manööverdab hästi,kiirendab väga hästi ja temaga on väga lihtne sõita.
Kusjuures oluliselt lihtsam kui kõikide teiste versioonidega millega ma enne sõitnud olen.
Kogu selle sõidu jooksul avastasin ka ühe suure miinuse kaalul. 8 cm kask on juba probleem ja sellest peab saama mööda sõita . Vanasti sõideti sellised kitsad kohad lihtsalt otseks. :D
Oridest ka.
Amordid olid kuni esimesed pool trassi väga head aga pärast läksid kuidagi väga vedelaks ja ma ei saanudki aru kas nad said oma sissesõidu tehtud või tegi lisanduv mass,muda näol, asja selliseks aga tagumised rattad ei tahtnud kuidagi maas püsida lõpus.Eks tuleb nendega tegeleda . Kõverad pantsrid ja puruks porilauad on tavaline kuluosa ja sellel pikemalt ei peatuks.
Muidu jäi kõik täiesti terveks ja eks see reegel kehtib hästi,et kui kaalu maha võtta siis kõik sõlmed elavad kauem ja kokkuvõttes on hoolduskulud ja remondiaeg palju väiksemad.

Paras jama olid pidurid.Kuidagi liiga kehvalt võtavad .
Kui kellegil on head ideed millisel autol on väike elektriline pidurivõimendi või miskit analoogset siis võib teada anda.Jõuaks enne järgmist hooaega vahele installida.
Nagunii läheb praegu osade sõlmede ringiehitamiseks kuna venelastega suheldes selgus,et osad asjad ei vasta nende reeglitele ja Ladogale ei pruugi peale saada niimoodi.
Ära sai tellitud ka aeglasem vahekast ja kui see kohale jõuab ning külge läheb siis saab pilti ja juttu ka sellest kirjutada. Aeglasem on siis aeglusti pool,et soos veelgi lihtsam sõita oleks.
Seega igav ei hakka ja talvel tegevust jagub .

Re: TR3 H5

Postitatud: P Nov 29, 2015 3:31 pm
Postitas seroi
Kas piduritele ilma igasuguse võimendita pedal-box poleks lahendus? Pidurdusjõu saaks ju jõuõlgade ja erinevate suurustega kolbide sobivaks sättida? Ühtlasi võidaks ka paar kilo kaalus.

Re: TR3 H5

Postitatud: P Nov 29, 2015 4:55 pm
Postitas Movistar
Läbikäidud tee , millest ei piisa.
Praegune süsteem võimaldab õlaga mängida ning kergemaks tehes muutub käik pikemaks ja see on praegu juba viimase piiri peale sätitud .
Tuleb vist uuesti hydro-boosti katsetama hakata.

Re: TR3 H5

Postitatud: P Nov 29, 2015 7:31 pm
Postitas seroi
Oled sa ikka kindel, et pedal-boxi varasemad katsetused ikka õiget rada on käinud? Saadakse ju selliselt toimima suuri ja väga suuri pidurdusjõude vajavate autode pidurid. Off-road autol pole kiirust ollagi, mass ka midagi ulmelist pole (tõsi, ratastena pöörlev mass on küll tavaoludest suurem) ja seega midagi eriliselt ekstreemset seal justkui ei tohiks olla.

Re: TR3 H5

Postitatud: E Nov 30, 2015 9:30 am
Postitas Movistar
seroi kirjutas:Oled sa ikka kindel, et pedal-boxi varasemad katsetused ikka õiget rada on käinud? Saadakse ju selliselt toimima suuri ja väga suuri pidurdusjõude vajavate autode pidurid. Off-road autol pole kiirust ollagi, mass ka midagi ulmelist pole (tõsi, ratastena pöörlev mass on küll tavaoludest suurem) ja seega midagi eriliselt ekstreemset seal justkui ei tohiks olla.
Teoorias on kõik tugevad.See on ammuteada tõde. :D
Offroad auto ongi see kõige probleemsem just.
Volvo sillaga on see probleem,et kui tahad kasutada 15" velge ja sinna sisse ka mingid pidurid ära mahutada siis ega ikka väga palju valikuid pole.
Ratas ca meetrise läbimõõduga,suure hoorattaefektiga ja ketas on liiga väikese läbimõõduga.Tulemus ei saa just kiita olla.
Lisaks on tänased autod läinud kergeks ja kiireks.Just suurenenud kiirus nõuab ka paremaid pidureid.
Oma rolli mängib kindlasti ketta materjal ,klotsi katte materjal,klotsi pindala,kolbide suurus ja neile rakendatud õli surve jn,jne,jne.Praegu just surves ongi küsimus .Seda on vaja tõsta.
Ja see kõige suurem probleem on pidev muda,liiv,savi jne materjalid mis normaalsest hõõrdetegurist võibolla pool alles jätavad.
Ma saan pedalboxi loogikast väga hästi aru aga selles osas ei ole mul enam midagi muuta ja pidureid ka ringi ehitada ei taha .
Tundub,et tuleb uus hydroboost osta ja uuesti katsetama hakata sest niipalju kui ta mul töötas siis pidurid olid ülihead.

Re: TR3 H5

Postitatud: E Nov 30, 2015 10:17 am
Postitas tphnd
Vabandan ette ja taha asjatundmatu mõttearenduse eest aga......kui probleemiks on piduriketta suurus siis saaks ju lisa kui ka kardaani pidurdaks? Mõlemale poole vahekasti üks ketaspidur vahele ja on 1/3 pidurdusjõudu juures, lukus sildadega peaks ju ilusti töötama.
Pudinaid oleks muidugi jälle rohkem.

Re: TR3 H5

Postitatud: E Nov 30, 2015 11:29 am
Postitas Movistar
Lisanduv kaal ja ruumipuudus ei luba selliseid programme ette võtta :)

Re: TR3 H5

Postitatud: E Nov 30, 2015 1:44 pm
Postitas Küllo
Praegu kehtivate reeglite järgi peavad pidurid olema igal rattal

Re: TR3 H5

Postitatud: E Nov 30, 2015 1:57 pm
Postitas Movistar
Küllo kirjutas:Praegu kehtivate reeglite järgi peavad pidurid olema igal rattal
Tundub,et nii mõeldigi. Kõik rattad + lisapidurina kardaanid.

Re: TR3 H5

Postitatud: E Nov 30, 2015 11:33 pm
Postitas ed101
Survet kettale oleks võimalik tõsta ju ka piduri töösilindrite pindala suurendamisega. Kui suuremad/rohkem silindreid ei mahu võib teise sadula lisaks panna. See muidugi on jälle kaal. Olen nii aru saanud, et sport-ringraja jms masinatel pole sellisel lahendusel mõtet, sest ketta tugevam surumine ei anna eriti palju juurde: probleem on ikka kuumusest vabanemine, aga ehk toimiks mudases off-roadis. See lahendus muidugi tähendab ’õudus unenägu’ pidurid veel korda ümber teha. :?

Meil hüdroboost töötas, panime kohe tellitud uue, aga masina võimsus- ja kiirendusnäitajad olid natuke madalamad.

Ühel hetkel muutub ka see klotsi materjal väga oluliseks - kõik pole võrdsed. Jäi siin saladuseks, mis über-super sadulad on kasutusel, võib-olla on neile ainult über-super ringraja klotse saada, mis metsas tihti töötemperatuuri ei saavuta? Aga kui mingi hetk asi toimis, siis pole vist see case.

Re: TR3 H5

Postitatud: T Dets 01, 2015 8:01 am
Postitas Movistar
Eile sai tellitud uus(kellegi vana) hydroboost ja roolivõimendi pump ebayst .
Kui kohale jõuavad siis hakkan otsast peale uuesti katsetama.
Vahetan ka dosaatori prooviks välja koos eelpoolmainitud asjadega.
Ainuke kahtlus on,et kas see junn äkki ei toimi tagurpidi .Et seda hydroboosti peab just ühtepidi paigaldama.
Samas on tegemist kinnise hüdraulikakomponendiga mitte ujukiga karpaga ja ei tohiks ju vahet olla mispidi seda paigaldada. :)
Youtube on neid vahetusvideosid täis ja sel tundub,et pole vahet mis pidi seda paigaldada.

Pidurid on väga tavalised kuna ma ei ole kunagi raatsinud iga võistlus uusi ja kalleid klotse osta.Uued tuleb nagunii iga kord paigaldada.Olgu nad siis vähemalt odavad.
Algne mõte oli kasutada überkergeid racing suppordeid aga klotside hind (ca 125 € sild) pani loobuma .Sellised kuluosad peavad odavad olema .
Suppordid on ees LC70 ja taga BMW E39.

Re: TR3 H5

Postitatud: T Dets 01, 2015 8:41 am
Postitas ahto42
E39-le pakutakse ka tänavale korralikumat klotsi:zimmermann, fedoro, greenstuff, kindlasti mõned veel. Brembo vb liiga kallis. Ketas ka vb soontega, mis muda vahel ära tõmbaks.
LC kohta eri tea, kas pakutakse. Vb ka ette vaadata mingi bemmi support, millel aftermarket ja originaalist kobedamaid klotse laias valikus saada on.

Kuidas muidu mootor mudas käitub, äkiline ikka?

Re: TR3 H5

Postitatud: T Dets 01, 2015 8:40 pm
Postitas Movistar
Mootor on nagu mootor ikka.
Töötab.
Tuuning klotse ei taha juba põhimõtte pärast kasutada isegi kui see rumal põhimõte on . :D

Re: TR3 H5

Postitatud: K Dets 02, 2015 8:04 am
Postitas uputaja
Korja oma reha kokku jah, läeme toome enne jõulu kuused koju :D

Re: TR3 H5

Postitatud: K Dets 02, 2015 8:33 am
Postitas Movistar
See kuut on nii väike seest,et kuusest pole juttugi ning peale käbide ei mahu sinna midagi ja needki mahuvad ainult kõrvalistmele(püstises asendis sinu rõõmuks) :D
Kuuse toomise pill on rohelise-musta laiguline ja kannab Salvo nime.