Fleim - G vs Landrover

Postid, mis kuhugi mujale ei sobi.

Moderaator: Moderators

Vasta
PriitV
Mudder
Postitusi: 95
Liitunud: E Jaan 07, 2008 2:33 pm
Asukoht: Tallinn/Noarootsi

Postitus Postitas PriitV »

Vaadates fleimivideosid, siis Range Roveri stiilis "sõitmist" on harrastanud mitmed moodsad elektroonikaküllased käulad. Piisab 3 cm sulalumest ja igasugused LC100, X5 ja tuareegid on sama hädas olnud. Aga asi on siiski KÕIGEPEALT tihendis!
Aasta tagasi Vepsal tõestasid Vaiko ja Mait ilusti, kuidas tihend määrab kõik... ja kordi hullemast mudast sõideti 1WD mõttetu rahvaauto-bussiga lihtsalt läbi. Edenumber jäi vaid kuhugi sinna sita sisse... Kui nüüd otsida ja osata seda üles riputada, siis me Margus61'ga suisa filmisime igasuguste mõttetute tihendite ponnistusi karvaste ratastega maasturitega samas mudas ja ka valge jubetise (andku rahvaauto fännid, kui neid üldse peaks leiduma, andeks!) lendu üle muda :D Vist oli "janu" piisavalt suur, et Vinnitsõsse "järgi minna" :wink:

Samas sai see suvi Ladogal vene meeste tuliterade (igastahes olid suunad peeglites) suurte G'de lõtvu ponnistusi päris hullul maastikul nähtud. Muuseas, neil olid tehaserehvid all! Igal juhul olid 2 suurt 4 inimesega pardal G'd enne Nivasid tagasi ja peaaegu jõudsid ka poolametlikule lõpetamisele järve kaldal. Kahjuks pildid seda 15 aastat kasutamata teel toimunud seiklust tõeliselt ei näita. Igal juhul oli samasugust "liinialust" seal sadu ja sadu meetreid...
Kasutaja avatar
trc
Truth, only truth
Postitusi: 1124
Liitunud: P Jaan 22, 2006 3:17 pm
Asukoht: 59°26'5,13"N 24°56'15,08"E
Kontakt:

Postitus Postitas trc »

007 kirjutas:
PriitV kirjutas:Mis kestvustesti erinevatel maastikel puudutab, siis on see ju ammu tehtud: Rolling Estonians? Suisa mitu G'eed tegid maapallile ringi peale ja vähemalt üks sõidab siiani samasugusena mööda kilulinna uulitsaid edasi. Kas inglaste L-R 110 oleks selle sõidu läbi teinud ja peale sõitu veel omal jalal liikuda jõudnud, ma kahtlen väga sügavalt.
Ma julgeks vastu vaielda, kuna LR-l oleks vastu panna Rebaseonu, kes oli üksi reisil ilma "sponsoriteta" ja prominentideta.

http://www.rebaseonu.net/go/aafrika/

Peale selle ei unustaks ma ära Camel Trophyt. Ma arvan, et G-l pole siia midagi vastu panna.
Ei vinna väga praegu pikka teksti kirjutada. Pritsin tuima fakti.

Martina ja Mario; mitmendat aastat G'ga maailmas:
http://www.martinamario.de/

Gunther ja Christine - maailmareisil aastast 1990. 2005. aastal oli läbitud 451000km.

http://autoweb.com.au/cms/A_108959/titl ... ticle.html

Pilt
allkiri, 255 sümbolit
Giosk
tel.56661070
nohik
Fitting 38"
Postitusi: 288
Liitunud: L Dets 16, 2006 11:11 am
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas nohik »

Tundub, et ka Land Cruiserid kõlbavad väikeseks road tripiks - http://www.weltrekordreise.ch , nimelt teel alates 1984. aastast. 24 aastaga läbinud 160 riiki ja pea 640 tuhat kilomeetrit. Alates 1997. aastast Guinnessi rekordite raamatus.

Väheke statistikat külastatud riikide arvu, kütusekulu jms kohta http://www.weltrekordreise.ch/a_state.html

Vahepeal, kui lugesin netist maailmarändurite autovaliku kohta jäi silma lause, et Land Rovers can easly be repaired but Toyotas do not brake down.
Kasutaja avatar
atdoom
True Off Roader!
Postitusi: 1052
Liitunud: K Veebr 01, 2006 5:03 pm
Asukoht: Viimsi 5kuus505886

Postitus Postitas atdoom »

CÄÄRFIILD kirjutas:Ei vaidle vastu. G Mersu 460 ja 461( ka military versioonid) seeriad omavad mõlemat head omadust- ei lagune ja on kergesti remonditavad :wink:
Mercedes-Benz G 400 4.0 v8 185 kW
Mis selline diisel-loom kütust tarbib?
Kes on päeva otsa virk nagu mesilane ja tugev kui härg, lõhub tööd nagu hobune ja õhtuks on väsinud kui koer,
see peaks loomaarsti juurde minema - võib-olla on ta eesel

Chang Ying-Yue
Rein
Fitting 38"
Postitusi: 233
Liitunud: K Veebr 16, 2005 9:51 pm
Asukoht: Lõuna osariigid
Kontakt:

Postitus Postitas Rein »

Selle asemel soovitatakse pigem bensu neelajat. Kulu sutsu suurem, aga mootor muretum.
fagott
True Off Roader!
Postitusi: 1006
Liitunud: R Veebr 04, 2005 8:34 pm
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas fagott »

See 400CDI on vist mersu läbi aegade kõige viletsam mootor.Töökindlus puudub ja remondiarved tohutud.Siinkohal punkt Landroverile,sest sellist saasta pole see aastate jooksul suutnud toota :lol:
Kasutaja avatar
atdoom
True Off Roader!
Postitusi: 1052
Liitunud: K Veebr 01, 2006 5:03 pm
Asukoht: Viimsi 5kuus505886

Postitus Postitas atdoom »

Rein kirjutas:Selle asemel soovitatakse pigem bensu neelajat. Kulu sutsu suurem, aga mootor muretum.
ega mulle diisel ei meeldi, kõik väiksed põhjused, aga kokku on neid palju;)
2,7 dislat peetakse minu teada suht töökindlaks (ergas ja suht säästlik ka)
Mis bensukat sa täpselt silmas pead (millel kulu sutsu suurem)?
Kes on päeva otsa virk nagu mesilane ja tugev kui härg, lõhub tööd nagu hobune ja õhtuks on väsinud kui koer,
see peaks loomaarsti juurde minema - võib-olla on ta eesel

Chang Ying-Yue
Rein
Fitting 38"
Postitusi: 233
Liitunud: K Veebr 16, 2005 9:51 pm
Asukoht: Lõuna osariigid
Kontakt:

Postitus Postitas Rein »

EEe 500 t, oki, natikene suurem. 2,7 dislad ei lähe enam peale -27 kraadi käima, sõltumata sellest, mis marki kere vahele need istutatud on. Kui meil veel Chero oli, siis läksime õnnetu näoga silberisse küsima, et milles asi. Sorento käivitus nagu lipsti ca -30 ga, samast tanklast tangitud, läbisõit oli Cherol mingi 70 000 kanti, Sorentol 50 000. Silberis siis öeldi, et külma see mootor ei talu, siis kuulsime teiste 2,7 omanike käest sama, et ei saanud käima.
Kasutaja avatar
Rax888
Fitting 38"
Postitusi: 277
Liitunud: P Nov 26, 2006 8:34 pm
Asukoht: Võru

Postitus Postitas Rax888 »

Rein
Fitting 38"
Postitusi: 233
Liitunud: K Veebr 16, 2005 9:51 pm
Asukoht: Lõuna osariigid
Kontakt:

Postitus Postitas Rein »

Kui tulla algse teema juurde tagasi, siis mina ostsin omale Disco siiski odavama hinna tõttu. Kui sama aasta auto on vähemalt 3 korda kallim, siis et G l on difrite lukud, ei ole veenev argument, miks peaks ostma nii kalli auto. Ostan esi ja taga luku juurde, kulutan selleks max 30 tuhat krooni, ja ikka jääb raha üle. Kui hakata võrdlema paari kolme aasta vanuseid autosid, siis tuleks juba Disco III võrdluseks tuua.
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
See on muidugi ilus, aga ma ei saa aru, miks pole sakslased nendele konditsioneere peale ostnud. Olid need siis tõesti sel ajal nii kallid. Sama aasta Discosid rohkem konditud, kui kuulutusi vaadata.
Kasutaja avatar
atdoom
True Off Roader!
Postitusi: 1052
Liitunud: K Veebr 01, 2006 5:03 pm
Asukoht: Viimsi 5kuus505886

Postitus Postitas atdoom »

# G 320 - M104 3.2 L I6, 217 hp (161 kW), 229 ft·lbf (310 Nm)
# G 320 - M112 3.2 L V6, 215 hp (158 kW), 220 ft·lbf (300 Nm)

Oskab keegi neid mootoreid võrrelda? Komenteerida?
kukla tunne ütleb, et I6 on madalatel pööretel kangem?... ja V6 siis ergsam!... ei tea, kas neil on ka kütusekulu vahe? Töökindlus?
Kes on päeva otsa virk nagu mesilane ja tugev kui härg, lõhub tööd nagu hobune ja õhtuks on väsinud kui koer,
see peaks loomaarsti juurde minema - võib-olla on ta eesel

Chang Ying-Yue
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4496
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

1 Punkt G pooldajate kasuks - Järjekindlus
LR omanikud loobusid vaidlemast juba lehekülgi tagasi aga G pooldajad jäävad oma masinat siin ilmselt lõputult kiitma :wink:

Või siis...targem annab järele :roll:
tartuoffroad.ee
5581340
Rein
Fitting 38"
Postitusi: 233
Liitunud: K Veebr 16, 2005 9:51 pm
Asukoht: Lõuna osariigid
Kontakt:

Postitus Postitas Rein »

Ei saa mitte vaiki olla. Minu Disco I käivitub ka ilma eelsoojenduse küünaldeta ;)
Kasutaja avatar
trc
Truth, only truth
Postitusi: 1124
Liitunud: P Jaan 22, 2006 3:17 pm
Asukoht: 59°26'5,13"N 24°56'15,08"E
Kontakt:

Postitus Postitas trc »

Rein kirjutas:See on muidugi ilus, aga ma ei saa aru, miks pole sakslased nendele konditsioneere peale ostnud. Olid need siis tõesti sel ajal nii kallid. Sama aasta Discosid rohkem konditud, kui kuulutusi vaadata.
See "ilu" on üle värvitud. Ja konditsioneer on neil täiesti olemas. Mitte küll antud isendil aga üleüldises plaanis. Lisaks ei oleks ma nõus ostma 93 aasta autot mis on Eestis platsil ja "sõitnud 95k km". Kui siis vaid 1-hand ja saksa hooldusraamatuga… Samas ei tuleks see masin siis ka mitte saksast 15kEuri eest kätte.
allkiri, 255 sümbolit
Giosk
tel.56661070
Rein
Fitting 38"
Postitusi: 233
Liitunud: K Veebr 16, 2005 9:51 pm
Asukoht: Lõuna osariigid
Kontakt:

Postitus Postitas Rein »

Läbi olid põlenud kõik 4 tükki. Huvipärst otsustasin kontrollida ja juhuslikult avastasin.
G- on küll konditsioneerid olemas, aga esimesed omanikud on olnud suht tagasi hoidlikud nende peale tellimisega. Sama ka S klassi kohta.(W126). Läbivuse suhtes Disco lühem teljevahe annab muidugi teatud eelise.
Vasta

Mine “Ajaviide ja muidu huvitav jutt”