PlayStation Alansi MudDrag 2007

Ametlik info võistluste kohta, küsimused, kommentaarid, järelkajad.

Official information and discussions about 4x4 competitions. Information on international events welcome!

Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Oliver, Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
LR90
I live off from the mud
Postitusi: 1563
Liitunud: T Dets 28, 2004 1:55 pm
Asukoht: Kunda taga metsas 5111459

Postitus Postitas LR90 »

Korraldajatele :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: pluss.
Kahjuks pidin tänu järeltulevale põlvele lahkuma peale Daamide duelli,
nii jäi nägemata põnnevaim osa.

Ivan-ile edu edaspidiseks.

PS: loodame, et ei jää viimaseks ürituseks :D
kui suureks saan, hakkan DEFENDERIKS
Kasutaja avatar
Valge Hiir
MudDrag MaaleTooja
Postitusi: 1214
Liitunud: T Juul 05, 2005 3:17 pm
Asukoht: Kadri Orus
Kontakt:

Postitus Postitas Valge Hiir »

LR90 kirjutas: PS: loodame, et ei jää viimaseks ürituseks :D
Karta on, et loota võib...

Näpp on igatahes uuele off-roadi võistlusformaadile antud.
Vaja veel vaid küünarnukk kah anda.
Mud Yourself!
In mud since 1999.
Kasutaja avatar
reimo
Rock Crawler
Postitusi: 661
Liitunud: L Okt 21, 2006 2:35 pm
Asukoht: Jõelähme tel:51909391
Kontakt:

Postitus Postitas reimo »

Valge Hiir kirjutas:
LR90 kirjutas: PS: loodame, et ei jää viimaseks ürituseks :D
Karta on, et loota võib...

Näpp on igatahes uuele off-roadi võistlusformaadile antud.
Vaja veel vaid küünarnukk kah anda.
Ega siis midagi, tuleb järgmiseks aastaks asfaldi (AT) rehv sobivama vastu vahetada ja osalemise asemel võistlema hakata. 8)
Oli Grand Cherokee '93 metsasõitudeks - müüdud
Nüüd Grand Cherokee '12 teedel liikumiseks ja veduriks
Viido
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 170
Liitunud: N Sept 21, 2006 4:46 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Viido »

Väga „VIIS” üritus – pealtvaatajana. Kõik oli paigas – pilt ilus , tekst hea . Asi läks peale nii suurtele kui väikestele. Ehk järgmisel korral veidi rohkem infi sõiduriistade kohta ja kui võimalik – siis võiks rada olla pikem ?? Loosiõnne jääb küll vähemaks aga...
Korraldajatele soovin palju jõudu edaspidiseks !
Mõned klõpsud: http://www.foto24.ee/album/22791
Ja kellel veel ei ole – soetage ikka maastur.
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Viimati muutis jr, E Juul 30, 2007 12:20 am, muudetud 1 kord kokku.
+372 5028488
Kasutaja avatar
Cruizsub
Fitting 44"
Postitusi: 497
Liitunud: P Sept 04, 2005 12:43 pm

Postitus Postitas Cruizsub »


7 pilt "mudamaadlejad" väga viis :P ma nende näitsikute pildistamiseni ei jõudnudki...ennem andis fotikas otsad


järgmine kord võikski peale autode finaali naiste mudamaadluse ka korraldada :D igati norm
Kaks saia, üks piim
Subaru OB 2,0D (2012); Duster 1,5d (2010); Toyota LC 4,0D (1983); Jeep Cherokee 4,0i (1991); Toyota LC 4,0D (1986)
Subaru OB 2,5 NorthernLights 2019/05; BMW 745D V8; VW Arteon ShootingBrake 2,0tdi 2023/08
xcv

Postitus Postitas xcv »

jr kirjutas:Paras aeg valmistuda järgmiseks hooajaks ja hankida siia SELLINE dragster.
Hea külavahel paarutada :heavygun
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17417
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

anttix kirjutas:Kahju, et linnamaasturi klassis ühtegi autot ei olnud. Oleks seda teadnud, oleks sõbra Audi A8 Quattro kohale veeretanud, mauh esimesse mudaauku sisse sõitnud, 10m kirja saanud ja kohe omas klassis parim olnud ;)
1)Tänud ka kohtunike (sorry, Tipi ja Täpi kollektiivi) poolt osalejatele.
2)Tore oli näha nii palju Pajero kloone ja sugulasi, Järgmsiel aastal tooge üks Montero ka kohale, siis on täis mäng. (saab omaette alamklassi teha)
3)Linnmaasturi omanike oli ümbes kolm, kes mulle tunnitas, et oleksid tulnud, kui keegi eismene "loll" ennast ära oleks reganud. Järgmine aasta lubati tulla, kui rada nede võimetele vastav on.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17417
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

urmas kirjutas:Kurat, vägev üritus! Hea koht, hea rada, hea korraldus.
Õnnitlused võitjale , kes mu fotofinishiga saatis raja kõrvale võistlust nautima. Lõbus oli.
T-99
Tegu oli tõesti esmakordse juhusega Eesti off-road spordi ajaloos, kus fotofinish, mida 3 korda üle vaadati, lõpliku paremusjärjestuse otsustas.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
777
Teoreetilised teadmised Praktikas
Postitusi: 97
Liitunud: E Apr 23, 2007 4:38 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas 777 »

Suured tänud korraldajatele võistluse läbiviimise eest! On igati tunnustust vääriv asjaolu, et paari kuu tagusest foorumi plõksimisest vägagi tasemel üritus välja tuli!

Õnnitlused ka võitjale!

Üks mõtteavaldus mul siiski oleks:
Kuna paaris rajaga mud dragis on võimatu radu võrdseks saada, mängis väga suurt rolli kolmanda sõidu raja loosimise tulemus, mis tegi võistluse kindlasti pealtvaatajatele huvitavamaks ja lisas ettearvamatust võistluste käiku...
Siiski võistlejate seisukohast oleks minu meelsest õiglasem olnud see kui ka finaalsõitudes oleks kasutatud kahe sõidu summaarset aega nagu eelsõtudes.
Landy kirjutas:Tegu oli tõesti esmakordse juhusega Eesti off-road spordi ajaloos, kus fotofinish, mida 3 korda üle vaadati, lõpliku paremusjärjestuse otsustas.
- Kas viimases sõidus vaadati fotofinish 3 korda üle, või kogu võistluse jooksul kasutati fotofinishit kolmel korral?
Kasutaja avatar
reimo
Rock Crawler
Postitusi: 661
Liitunud: L Okt 21, 2006 2:35 pm
Asukoht: Jõelähme tel:51909391
Kontakt:

Postitus Postitas reimo »

777 kirjutas:Siiski võistlejate seisukohast oleks minu meelsest õiglasem olnud see kui ka finaalsõitudes oleks kasutatud kahe sõidu summaarset aega nagu eelsõtudes.
Eliminaatori mõte on ikkagi see, et kes esimesena üle joone tuleb, see on võitja, aegu ei arvestata. Kuigi jah, tulemus oleks ausam. Seekord oli igal juhul ilmselt kõigile tähtsaim osavõtt, kui tõsisemaks võistlemiseks läheb, siis tuleb ilmselt mingi lahendus leida, et rajad võrdsemad oleksid, aga järgmise võistluseni on ju ka aasta aega mõelda :)
Oli Grand Cherokee '93 metsasõitudeks - müüdud
Nüüd Grand Cherokee '12 teedel liikumiseks ja veduriks
Kasutaja avatar
ivan
peedist pesumasinale...
Postitusi: 398
Liitunud: P Sept 24, 2006 6:30 pm

Postitus Postitas ivan »

urmas kirjutas:Kurat, vägev üritus! Hea koht, hea rada, hea korraldus.
Õnnitlused võitjale , kes mu fotofinishiga saatis raja kõrvale võistlust nautima. Lõbus oli.
T-99
Õnnitlused vastu võetud. Austus vastastele, kes rajal mitte kunagi alla ei anna, ja ka kehvema loosiõnne korral tagant järgi ei nurise vaid korraldatud vaatemängust naudingut tundsid nii osalejatena, kui pealvaatajatena. Fotofinis lisas kindlasti kogu üritusele elevust ja endalegi olid need minutid närve kõditavad. Samas said kindlasti paljud hea kogemuse, kuidas hobuste jõud emakese maani viia nii, et raud kogu võistluse kestaks, võtta stardis kõik võimalikud sajandik sekundid, püsida rajal kõige kiiremal trajektooril.
Võistluste formaat oli väga hea, play-off on tunduvalt atraktiivsem ja loodan, et see edaspidi nii ka jääb, võistlusklasse võiks ju rohkem olla aga samas ei jõuaks ju siis üritust ühe päevaga läbi viia, hakkab üritus siis venima. Selle ürituse tugev pool oli ju ladus korraldus, kus kõigile oki pidevalt tegevust, ei mingeid igavaid ja asjatuid pause ja samas kadus terve päev (8.00 - 17.00) märkamatult.
Metsast oled sina tulnud ja metsa pead sina minema.
Kasutaja avatar
Valge Hiir
MudDrag MaaleTooja
Postitusi: 1214
Liitunud: T Juul 05, 2005 3:17 pm
Asukoht: Kadri Orus
Kontakt:

Postitus Postitas Valge Hiir »

reimo kirjutas:
777 kirjutas:Siiski võistlejate seisukohast oleks minu meelsest õiglasem olnud see kui ka finaalsõitudes oleks kasutatud kahe sõidu summaarset aega nagu eelsõtudes.
Eliminaatori mõte on ikkagi see, et kes esimesena üle joone tuleb, see on võitja, aegu ei arvestata. Kuigi jah, tulemus oleks ausam. Seekord oli igal juhul ilmselt kõigile tähtsaim osavõtt, kui tõsisemaks võistlemiseks läheb, siis tuleb ilmselt mingi lahendus leida, et rajad võrdsemad oleksid,...
Nagu ma ka kohapeal osadele mainisin oli see võistlus vaid "prooviüritus proovirajal" ja seda sõna otseses mõttes.
Seda enam teeb rõõmu et kõik sujus ja klappis kuni lõpuni välja.

Saime siit palju vajalikku infot mida "pärisvõistluse ja pärisraja" tegemisel muuta-täiendada.
Parim kolmest sõidust on ja jääb olema. Publik nõuab verd ja tahab kohe näha kes võidab - kes kaotab. Aegade võrdlemisega finaalsõitudes kaob play-offide võlu.
3. vooru raja loos oli teadlik valik, et jätta väike võimalus ka loosiõnne(tuse)le. Ja ilmselt jääb ka edaspidi nii.

Kui teeme statsionaarsed rajad, on võimalik mõlemad "rennid" hoida võrdsemana kui seekord heinamaale tehtud radadel.

reimo kirjutas:..... aga järgmise võistluseni on ju ka aasta aega mõelda :)
No nii kaua küll ei olnud plaanis teile armuaega anda :rpg2

Korraldajate poolt veelkord kõigile suured tänud üritusega kaasa tulemast .
Mud Yourself!
In mud since 1999.
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Äripäevas 30.07.2007 tagakaanel suur artikkel!
+372 5028488
Kasutaja avatar
Cruizsub
Fitting 44"
Postitusi: 497
Liitunud: P Sept 04, 2005 12:43 pm

Postitus Postitas Cruizsub »

kas SLÕhtulehte ka siis nupp mudaautodest pandi??

--pole ise veel kioskisse jõudnud--
Kaks saia, üks piim
Subaru OB 2,0D (2012); Duster 1,5d (2010); Toyota LC 4,0D (1983); Jeep Cherokee 4,0i (1991); Toyota LC 4,0D (1986)
Subaru OB 2,5 NorthernLights 2019/05; BMW 745D V8; VW Arteon ShootingBrake 2,0tdi 2023/08
Vasta

Mine “Võistlused/Competitions”