




Kahjuks pidin tänu järeltulevale põlvele lahkuma peale Daamide duelli,
nii jäi nägemata põnnevaim osa.
Ivan-ile edu edaspidiseks.
PS: loodame, et ei jää viimaseks ürituseks

Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Oliver, Moderators
Ega siis midagi, tuleb järgmiseks aastaks asfaldi (AT) rehv sobivama vastu vahetada ja osalemise asemel võistlema hakata.Valge Hiir kirjutas:Karta on, et loota võib...LR90 kirjutas: PS: loodame, et ei jää viimaseks ürituseks
Näpp on igatahes uuele off-roadi võistlusformaadile antud.
Vaja veel vaid küünarnukk kah anda.
Mõned klõpsud: http://www.foto24.ee/album/22791
Hea külavahel paarutadajr kirjutas:Paras aeg valmistuda järgmiseks hooajaks ja hankida siia SELLINE dragster.
1)Tänud ka kohtunike (sorry, Tipi ja Täpi kollektiivi) poolt osalejatele.anttix kirjutas:Kahju, et linnamaasturi klassis ühtegi autot ei olnud. Oleks seda teadnud, oleks sõbra Audi A8 Quattro kohale veeretanud, mauh esimesse mudaauku sisse sõitnud, 10m kirja saanud ja kohe omas klassis parim olnud
Tegu oli tõesti esmakordse juhusega Eesti off-road spordi ajaloos, kus fotofinish, mida 3 korda üle vaadati, lõpliku paremusjärjestuse otsustas.urmas kirjutas:Kurat, vägev üritus! Hea koht, hea rada, hea korraldus.
Õnnitlused võitjale , kes mu fotofinishiga saatis raja kõrvale võistlust nautima. Lõbus oli.
T-99
- Kas viimases sõidus vaadati fotofinish 3 korda üle, või kogu võistluse jooksul kasutati fotofinishit kolmel korral?Landy kirjutas:Tegu oli tõesti esmakordse juhusega Eesti off-road spordi ajaloos, kus fotofinish, mida 3 korda üle vaadati, lõpliku paremusjärjestuse otsustas.
Eliminaatori mõte on ikkagi see, et kes esimesena üle joone tuleb, see on võitja, aegu ei arvestata. Kuigi jah, tulemus oleks ausam. Seekord oli igal juhul ilmselt kõigile tähtsaim osavõtt, kui tõsisemaks võistlemiseks läheb, siis tuleb ilmselt mingi lahendus leida, et rajad võrdsemad oleksid, aga järgmise võistluseni on ju ka aasta aega mõelda777 kirjutas:Siiski võistlejate seisukohast oleks minu meelsest õiglasem olnud see kui ka finaalsõitudes oleks kasutatud kahe sõidu summaarset aega nagu eelsõtudes.
Õnnitlused vastu võetud. Austus vastastele, kes rajal mitte kunagi alla ei anna, ja ka kehvema loosiõnne korral tagant järgi ei nurise vaid korraldatud vaatemängust naudingut tundsid nii osalejatena, kui pealvaatajatena. Fotofinis lisas kindlasti kogu üritusele elevust ja endalegi olid need minutid närve kõditavad. Samas said kindlasti paljud hea kogemuse, kuidas hobuste jõud emakese maani viia nii, et raud kogu võistluse kestaks, võtta stardis kõik võimalikud sajandik sekundid, püsida rajal kõige kiiremal trajektooril.urmas kirjutas:Kurat, vägev üritus! Hea koht, hea rada, hea korraldus.
Õnnitlused võitjale , kes mu fotofinishiga saatis raja kõrvale võistlust nautima. Lõbus oli.
T-99
Nagu ma ka kohapeal osadele mainisin oli see võistlus vaid "prooviüritus proovirajal" ja seda sõna otseses mõttes.reimo kirjutas:Eliminaatori mõte on ikkagi see, et kes esimesena üle joone tuleb, see on võitja, aegu ei arvestata. Kuigi jah, tulemus oleks ausam. Seekord oli igal juhul ilmselt kõigile tähtsaim osavõtt, kui tõsisemaks võistlemiseks läheb, siis tuleb ilmselt mingi lahendus leida, et rajad võrdsemad oleksid,...777 kirjutas:Siiski võistlejate seisukohast oleks minu meelsest õiglasem olnud see kui ka finaalsõitudes oleks kasutatud kahe sõidu summaarset aega nagu eelsõtudes.
No nii kaua küll ei olnud plaanis teile armuaega andareimo kirjutas:..... aga järgmise võistluseni on ju ka aasta aega mõelda