9. leht 11-st

Postitatud: N Dets 04, 2008 2:46 pm
Postitas siga
hulkur kirjutas:
siga kirjutas:Landrover lagunes ära.
:rofl:
:lol:

Postitatud: N Dets 04, 2008 2:54 pm
Postitas Rein
Ei oska öelda, kuna enda Disco jaoks kasutan kõiku muid kohti peale esinduse. V-klassi Mersut omades kadus igasugune tahmine ära kasutada esinduse teenuseid. Ma lihtsalt pidin veetma seal üüratu hulk tunde :D Mis puudutab reisimist, siis kütus ei olnud seal ainuke probleem :wink:

Postitatud: N Dets 04, 2008 3:01 pm
Postitas trc
Rein kirjutas:Ei oska öelda, kuna enda Disco jaoks kasutan kõiku muid kohti peale esinduse. V-klassi Mersut omades kadus igasugune tahmine ära kasutada esinduse teenuseid. Ma lihtsalt pidin veetma seal üüratu hulk tunde :D Mis puudutab reisimist, siis kütus ei olnud seal ainuke probleem :wink:
e. tõlge eesti keelde: sa teed üldistusi auto(bussi) põhjal, mis baseerub A-klassil ning Vitol ja ehitatakse Hispaanias? :P

Postitatud: N Dets 04, 2008 3:12 pm
Postitas Rein
Ei tee :). Sellepärast, et seal istudes ja oodates sai jagatud saatuse kaaslastega muret :) Ei olnud probleemidest vabad ei G, ML ega S i omanikud. 98 kuni 2002 vahemikus oli C kõige töökindlam :) Tol ajal oli mul paaril tuttaval G, ei mäleta, kas bensukad või diislid. Ja siis nende tuttavate omakorda tuttav müüs oma alla aasta vanuse G maha, kuna ütles, et ei jõua orgunnida koguaeg autot teenindusse ja tagasi, tahaks tööd ka teha(suurettevõtte juht). Üks kolis LC80 pealt G peale ja oli päris nukker, ütles, et oleks pidanud LC100 võtma. Kuna tal oli väga spetsiifiline reg. number, siis hakkas see auto koguaeg silma oma seismisega MB keskuse juures. Toyol oli ainult õlide ja klotside vahetus olnud. Mitte keegi nendest ei olnud off-roadi huviline. Sõideti linnas ja maanteedel.

Postitatud: N Dets 04, 2008 3:27 pm
Postitas trc
Rein kirjutas:Ei tee :). Sellepärast, et seal istudes ja oodates sai jagatud saatuse kaaslastega muret :) Ei olnud probleemidest vabad ei G, ML ega S i omanikud. 98 kuni 2002 vahemikus oli C kõige töökindlam :) Tol ajal oli mul paaril tuttaval G, ei mäleta, kas bensukad või diislid. Ja siis nende tuttavate omakorda tuttav müüs oma alla aasta vanuse G maha, kuna ütles, et ei jõua orgunnida koguaeg autot teenindusse ja tagasi, tahaks tööd ka teha(suurettevõtte juht). Üks kolis LC80 pealt G peale ja oli päris nukker, ütles, et oleks pidanud LC100 võtma. Kuna tal oli väga spetsiifiline reg. number, siis hakkas see auto koguaeg silma oma seismisega MB keskuse juures. Toyol oli ainult õlide ja klotside vahetus olnud. Mitte keegi nendest ei olnud off-roadi huviline. Sõideti linnas ja maanteedel.
Ilmselgelt oli tegu 400CDI'ga… Mina olen käinud Silberis probleemiga vaid korra - üks hüdrotõukuritest hakkas otsi andma ning ennetasin olukorda kus nad kõik klõbisevad. Ülejäänud korrad on olnud kas õlivahetused või pedereerimine, et endal tunne hea oleks.

Postitatud: N Dets 04, 2008 8:03 pm
Postitas 007
PriitV kirjutas:Mis kestvustesti erinevatel maastikel puudutab, siis on see ju ammu tehtud: Rolling Estonians? Suisa mitu G'eed tegid maapallile ringi peale ja vähemalt üks sõidab siiani samasugusena mööda kilulinna uulitsaid edasi. Kas inglaste L-R 110 oleks selle sõidu läbi teinud ja peale sõitu veel omal jalal liikuda jõudnud, ma kahtlen väga sügavalt.
Ma julgeks vastu vaielda, kuna LR-l oleks vastu panna Rebaseonu, kes oli üksi reisil ilma "sponsoriteta" ja prominentideta.

http://www.rebaseonu.net/go/aafrika/

Peale selle ei unustaks ma ära Camel Trophyt. Ma arvan, et G-l pole siia midagi vastu panna.

Lõppeks on jutt juba läinud pornoks kätte (minu arust). Ma leian, et Land Roveri koguduse liikmed on võitjad igal juhul, kuna meil on ÜLIKÕVA klubi ja presidendiga, kelle middle name on "landrover". G- mehed las klubitavad edasi kuskil hollika ees või taga ja võistlevad seal tagapingi allalaskmises.

Postitatud: N Dets 04, 2008 8:26 pm
Postitas erik
Erapooletu fleimi otsijana näen kaotajatena kahjuks Roveri mehi, kes valdavalt on vähemalt siin teemas ilma huumorisooneta ja on seda teemat siin väga hinge võtnud. Valdavalt on õnnelikud need inimesed, kes iseenda üle ka naerda mõistavad. Ma tõmbaks küll osade Roveri meeste ja Ameerika meeste vahele võrdusmärgi, margiülmilikus on ikka suht kole hälve... :lol: Ei midagi isiklikku nagu alati.

Postitatud: N Dets 04, 2008 8:34 pm
Postitas Rein
erik kirjutas: Ma tõmbaks küll osade Roveri meeste ja Ameerika meeste vahele võrdusmärgi, margiülmilikus on ikka suht kole hälve... :lol: Ei midagi isiklikku nagu alati.
Kust sa tead, et mul Cadillac ka on. :mrgreen:

Postitatud: N Dets 04, 2008 9:02 pm
Postitas Rein

Postitatud: N Dets 04, 2008 9:10 pm
Postitas Movistar
CÄÄRFIILD kirjutas:Ülikõva LR promoklipp :shock: :shock: :shock:
http://www.youtube.com/watch?v=3ShJZnH3flQ
Tegelikult täiesti mõttetu näide.
Pane needsamad rehvid ükskõik millisele maasturile alla ja see seisab koha peal samamoodi.

Postitatud: N Dets 04, 2008 9:16 pm
Postitas badass
CÄÄRFIILD kirjutas:Ülikõva LR promoklipp :shock: :shock: :shock:
http://www.youtube.com/watch?v=3ShJZnH3flQ
Rehvidest on vist kasutusel slikid, nendega ei liiguks G sealt samamoodi.

Ei ole LR fänn, täielik p..sk on minu arust. On au olnud mönega söita ja kahjuks rohkem ka remontida, ei vääri eriti tähelepanu minu arust.

Edit: keegi jöudis ette.

Postitatud: N Dets 04, 2008 9:20 pm
Postitas MahviaDeTyrk
CÄÄRFIILD kirjutas:
Movistar kirjutas:
CÄÄRFIILD kirjutas:Ülikõva LR promoklipp :shock: :shock: :shock:
http://www.youtube.com/watch?v=3ShJZnH3flQ
Tegelikult täiesti mõttetu näide.
Pane needsamad rehvid ükskõik millisele maasturile alla ja see seisab koha peal samamoodi.
Aga märkus õige, pane needsamad rehvid ükskõik millisele maasturile peale G-Mersu alla ja see seisab kohapeal samamoodi :wink:
G on ainus mis nii raske, et see suudab isegi sellise rehvi korralikult pinnasega ühtima sundida :roll:

Postitatud: N Dets 04, 2008 9:21 pm
Postitas Rein
Vahet pole kui kui kõvasti ühtib, kui tegu on lihtsalt mudarullidega.

Postitatud: N Dets 04, 2008 9:34 pm
Postitas tyybel
MahviaDeTyrk kirjutas:
CÄÄRFIILD kirjutas:
Movistar kirjutas: Tegelikult täiesti mõttetu näide.
Pane needsamad rehvid ükskõik millisele maasturile alla ja see seisab koha peal samamoodi.
Aga märkus õige, pane needsamad rehvid ükskõik millisele maasturile peale G-Mersu alla ja see seisab kohapeal samamoodi :wink:
G on ainus mis nii raske, et see suudab isegi sellise rehvi korralikult pinnasega ühtima sundida :roll:
Ja nüüd siis vaatame, kuidas G raskus aitab tal edasi liikuda:
http://www.youtube.com/watch?v=bAFFuNpgfy0

Kumb siin siis nüüd edasi liikus ja kumb oli nii kõva, et jättis liikumata :twisted:

Postitatud: N Dets 04, 2008 10:21 pm
Postitas gena
tyybel kirjutas:
MahviaDeTyrk kirjutas:
CÄÄRFIILD kirjutas: Aga märkus õige, pane needsamad rehvid ükskõik millisele maasturile peale G-Mersu alla ja see seisab kohapeal samamoodi :wink:
G on ainus mis nii raske, et see suudab isegi sellise rehvi korralikult pinnasega ühtima sundida :roll:
Ja nüüd siis vaatame, kuidas G raskus aitab tal edasi liikuda:
http://www.youtube.com/watch?v=bAFFuNpgfy0

Kumb siin siis nüüd edasi liikus ja kumb oli nii kõva, et jättis liikumata :twisted:
Kuule kodanik tyybel ma ei suutnud enam vaikida kui sa nüüd hästi tähele ei pannud siis lr sõitis või üritas seda teha siledal maal siis g oli sildadega maapinnaga kontaktis :!: :!: :!:
Soovitan sul mingit optika kauplust külastada .


G on ja jääb alatiseks paremaks lr i toodangust !