9. leht 23-st

Postitatud: T Nov 03, 2009 6:15 pm
Postitas rock
Lihtsalt puht sportlikust huvist tahaks teada, kas teie auto esisilla paraleelvarda kinnitus on ikka piisavalt tugev. Pilte sirvides tundub nagu suht õbluke. Juba originaalautodel on ju lisatud diagonaaltugi. Või eksin rängalt.

Postitatud: T Nov 03, 2009 6:55 pm
Postitas erik
rock kirjutas:Lihtsalt puht sportlikust huvist tahaks teada, kas teie auto esisilla paraleelvarda kinnitus on ikka piisavalt tugev. Pilte sirvides tundub nagu suht õbluke. Juba originaalautodel on ju lisatud diagonaaltugi. Või eksin rängalt.
Ei eksi, sul on täiesti õigus. Sinna on juba lisatud korralik diagonaalne tugi, mida kahjuks piltidelt ei paista.

Postitatud: L Nov 07, 2009 10:33 pm
Postitas K.Kotkas
Boeh ..


Armatuur on pea aegu valmis. Pea aegu... 85% pea aegu. Erik tõi ära meie uue esivintsi, mis on sobivasti teiste vana.
Vints on väga OK korras, hooldatud, tuli täis komplektsuses koos solenoidide ja juhtmetega. Peale pisikest täpis-sobitamist (tm) Söe Duuning istus see meie warni pesasse nagu valatud. Üldse olime Erikuga mõlemad meelidivalt üllatunud, kui asine see come-up -i 9500 on. Väga okei!

Toimus ka pisikest alumiiniumi keevitamist (haa haa) ning paak hakkab valmima.

Poest on kohale jõudnud ka suures koguses voolikuid, ning lähemal ajal hakkab suur shlangitamine.

täna clockisime 12h, 2 meest.

Postitatud: E Nov 09, 2009 11:05 pm
Postitas K.Kotkas
Noh tegin pilti kah, muidu läheb teema kuivikuks ära väga.

Et peamiselt olen keskkonsooli juures sebinud, siis siit ka 2 pildikest:

Üldplaan

Pilt

Vaade Piloodi "aknast"

Pilt

Kaval segane koht:)

Pilt

Voolikute isand, mõned veel puudu

Pilt

Postitatud: T Nov 17, 2009 12:11 am
Postitas K.Kotkas
Pilt

Jah

Jah

Ei :(

Postitatud: T Nov 17, 2009 9:42 am
Postitas Janek
K.Kotkas kirjutas: Jah

Jah

Ei :(
Et eelmäng oli küll pikk aga lõpp jäi lühikeseks? :)

Armatuur sai valmis

Postitatud: K Nov 18, 2009 10:18 am
Postitas K.Kotkas
Tegelikult on päris mõnus tunne, kui iga asi, mille auto külge paned ka sinna jääb.

Eile sai veidi veel nokitud, ning loen armatuuri ehituse valmis olevaks. Nüüd algavad elektritööd. Eile külastasime Erikuga Esvikat kah, nii et suures koguses 4mm2 kaablit jms sodi sai ostetud.

Lisaks hakkab jahutussüsteem valmis saama, kaitsevõrk ntx läks paika

Pilt


Ning paar eputrilla klõpsu ka armatuurist, mis meiearust sai päris hea:

Pilt
Pilt

Postitatud: K Nov 18, 2009 10:23 am
Postitas trc
Fakk. Düüdes. Need eelmise sajandi kliimareguleerimiskangid riivavad räigelt silma. Kus on puutetundlik ekraan ja siniselt helendavad temperatuurinäidud ahhhh????

Postitatud: K Nov 18, 2009 10:49 pm
Postitas tai
Kus on puutetundlik ekraan ja siniselt helendavad temperatuurinäidud ahhhh????
Milleks? Kas sellepärast, et pärast metsas öelda - joobannõi elektroonika?

Usu mida lihtsam seda lollikindlam

Postitatud: N Nov 19, 2009 12:11 am
Postitas Movistar
Mille näite need 2 parempoolset kella kuvavad?

Postitatud: N Nov 19, 2009 6:57 am
Postitas heints
mina pakus ,et rehvirõhku.

Postitatud: N Nov 19, 2009 8:37 am
Postitas erik
Rõhud jah, täpsemalt surveanuma rõhk 1 - 10 bar ja rehvirõhk 0 - 1 bari.
Kraanid rehvide juhtimiseks on veel puudu, need kraanid ja kellad jäävad vintsimehe jälgida ning hallata.

Postitatud: N Nov 19, 2009 10:05 am
Postitas margus61
Propageeriks ühte digivoltmeetrit, kuigi teie ilusasse ritta see disainilt hästi ei sobi. Asi ise on selline:

Pilt

Mingist etteantavast pingest allapoole saab näidu vilkuma panna. See tõmbab kriitilises olukorras tähelepanu, mis analoognäidiku puhul võiks osaks saamata jääda. Võrreldes analoognäidikuga loeb diginäidust täpsusega 0,1 V palju paremini välja aku laetuse taseme ja aku ladimise-tühjenemise dünaamika. Muud tehnilised andmed on siin all. Ise olen sellisega heaks sõbraks saanud, jupp aega otsisin sarnast funktsionaalsust. Kas see vett ka kannatab, ei tea, aga tundus üsna kinnise korpusega. (Sinise ja punase näiduga on ka saadaval edevamate juhtumite jaoks.)

Teine hea asi, mida julgeks soovitada, kui teil juba plaanis pole, on suur punane vilkuv LED armatuuris, mille süütab plokikaande pandud täiendav 110-kraadine termoandur. Analoognäidikult jääb ülekuumenemine märkamata, aga kui ikka miskit punast nina ees vilkuma paneb, on tähelepanu garanteeritud. Dioodi sain Elfaelektroonikast (vist 75-009-78 ) ja anduri kuskilt Automaailmast või Laki Autost, kui nad nurumise peale leti alt andurikataloogi näitavad (muidu on ikka auto mark ja mudel ja väljalaskeaasta jne). Plokikaanes vast ikka mõni vaba keermestatud auk üle on ja kataloogist võiks sinna sobiva keerme ja rakendumistemperatuuriga anduri leida.

Postitatud: N Nov 19, 2009 10:23 am
Postitas pilgrems
kust sa sellise popi voltmeetri leidsid

Postitatud: N Nov 19, 2009 10:26 am
Postitas margus61
pilgrems kirjutas:kust sa sellise popi voltmeetri leidsid
Summitracingi tuntud lavka mikiländis, vaata tehniliste andmete lingi alla.