Et keegi ei arvaks,et meil kõik väga lihtne on ja probleeme pole
Nüüd võtku sõna kõik need kes "teavad või peaaegu teavad " kuna endal on head ideed otsas .
Soovist saada autole "head pidurid" sai ehituse käigus installitud külge "hydro booster" ehk hüdrauliline pidurivõimendi mis saab oma jõu roolivõimupumbast .
Kuna "koguaeg" on kasutatud hammasrataspumpa siis sai ka seekord mindud sama teed mis oli ju kõige lihtsam .
Valikus polnud päris kindel aga kõik arvutused näitasid,et võiks olla 4,3ccm3 pump ja ülekandearv sai valitud 1:1 mootoriga. Ehk siis 4,3 L/min per 1000 rpm . Arvutatud sai ainult rooli jägi kuna hüdropidurid olid suht uus teema ja teadmised nõrgad .
Kuskil netist leidsin,et osadel USA s toodetavatel sõidukitel on see number ca 11,3 L/m ja on kuidagi fix.Ehk siis pea sama mis on hammasrataspumbal ca 3000 juures.
Rõhk sai seadistatud ca 100 bar juurde.
Aga nüüd põhiprobleemi juurde:
Madala pöördega ca 800-1400 on rool raske ja kui vajutada pidurit siis läheb rool lukku ehk keeramine on pea võimatu.See siis korraks ja hetke pärast vabaneb uuesti. Võiks olla nagu madala tootlikuse viga.
Circa alates 1500 st kuni 3500 ni on kõik suht OK ja töötab nii nagu võiks olla.
Kui pööre jõuab ca 4500-5000 ni siis hakkab (
see on muidugi puhas spekulatsioon ) õli voolukiirus võimendist üle käima ja tänu sellele vajub piduripedaal vaikselt alla ehk auto hakkab ise pidurdama.
Alguses ei saanud sellest aru.Siis avastasin,et pidurituli läheb põlema ja hiljem katsetades selgus ,et pidurid rakenduvad vastu tahtmist. Ise imestasin,et kaal on väike , jõudu on nagu ka nagu enamvähem aga üle põllu kihutades sees
3.käik on 5000-st pöördest üle saada suht võimatu.Täpselt nagu jõud on otsas.
Loogika ütleb,et alumise otsa tootlikust oleks vaja tõsta ja siis see piirata,et see jääks kuskile normaalsesse vahemikku .Lihtne on see ainult teoorias.
Täna sai kulutatud pea terve päev ja installitud külge üks sõiduauto "labapump" . Ootused olid suured aga tulemus tõmbas suunurgad viltu.

Midagi paremaks ei läinud.
Rool läks raskemaks ja pidurite testini ei jõudnudki.
Lihtne on öelda,et mine ja osta õige pump ja installi külge.
Kas kellegil on teoreetilisi teadmisi,et kuidas tuleb teha pumba valik ?
Tavaliselt ei avalikust ükski tootja millised on pumba parameetrid.Seega tuleks teada ka mida valida.
Ruumi on nagu alati vähe ja pump peab olema suht väike.
Pilt hydro boosteri põhimõttelisest skeemist :
Hammasrataspump:
Hydro booster
Katsetatud labapump
