8. leht 14-st

Re: MB E300D 4x4 Off-Road 92a.

Postitatud: E Nov 28, 2011 6:47 pm
Postitas pilgrems
Tera on korralik, aint sinna kaare peale peaksid küll tugevdused panema muidu suuremat valli nügides lükkad selle kaare taevapoole sirgeks.

Re: MB E300D 4x4 Off-Road 92a.

Postitatud: T Nov 29, 2011 10:22 am
Postitas uhti
pilgrems kirjutas:Tera on korralik, aint sinna kaare peale peaksid küll tugevdused panema muidu suuremat valli nügides lükkad selle kaare taevapoole sirgeks.
Tugevdused tulevad kindlasti ja ehk juba täna õhtul :D

Re: MB E300D 4x4 Off-Road 92a.

Postitatud: T Nov 29, 2011 4:58 pm
Postitas ylbik
Virisen jälle( heas mõttes ikka), ühe väga tähtsa asja oled jätnud tegematta.

Re: MB E300D 4x4 Off-Road 92a.

Postitatud: L Dets 24, 2011 1:19 pm
Postitas uhti
Auto lumeks valmis.Loodetavasti ikka tuleb ka kunagi lund.

Ilusaid Jõulupühi!!!

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Re: MB E300D 4x4 Off-Road 92a.

Postitatud: L Dets 24, 2011 1:42 pm
Postitas LR90
ILUS!
Aga kuidas on tänava legaalsusega?

Re: MB E300D 4x4 Off-Road 92a.

Postitatud: L Dets 24, 2011 1:47 pm
Postitas Taivo
Elektrilist jagajat ikka ei leidnud..? Vaatan et voolikud toas, aga täitsa viisakalt, pole hullu ju midagi! Sahk tundub ka täitsa tummine, eks anna teada kuidas töises olekus käitub! :bg

Re: MB E300D 4x4 Off-Road 92a.

Postitatud: L Dets 24, 2011 2:25 pm
Postitas Movistar
LR90 kirjutas:ILUS!
Aga kuidas on tänava legaalsusega?
Kas sa ikka mõtled tõsiselt,kui sellise küsimuse esitad ?
See peaks olema siililegi selge,et selline aretis ei saa kunagi tänavalegaalseks.

Re: MB E300D 4x4 Off-Road 92a.

Postitatud: L Dets 24, 2011 2:27 pm
Postitas uhti
LR90 kirjutas:ILUS!
Aga kuidas on tänava legaalsusega?
Tänud!
Tänavalegaalne pole.Mersu on küll minu nimel ja kindlustus ka tehtud.
Taivo kirjutas:Elektrilist jagajat ikka ei leidnud..? Vaatan et voolikud toas, aga täitsa viisakalt, pole hullu ju midagi! Sahk tundub ka täitsa tummine, eks anna teada kuidas töises olekus käitub! :bg
Kasutatud 12v polnud kuskilt saada ja uued mis eestis kohapeal hüdraulikapoodides olid ikka väga kirved isegi 30% alega tuli hind üle 450 euri.
Sõprade firma kaudu oleks saanud 210 euriga aga tellimisaeg kuni 3 kuud.Siis ostsingi Tööriistamarketist 133 euriga mehaanilise.Kõrvale mahub ilusti istuma ja kangid ka suht käepärases kohas.
Eks kui suurem lumi tuleb teen väikse video ka.

Re: MB E300D 4x4 Off-Road 92a.

Postitatud: L Dets 24, 2011 2:48 pm
Postitas ylbik
kuna siis turbotama hakkad? :thumb:

Re: MB E300D 4x4 Off-Road 92a.

Postitatud: L Dets 31, 2011 6:17 pm
Postitas uhti
ylbik kirjutas:kuna siis turbotama hakkad? :thumb:
Tulevikus 8)

Re: MB E300D 4x4 Off-Road 92a.

Postitatud: T Jaan 03, 2012 12:55 pm
Postitas v6sa
Movistar kirjutas:
LR90 kirjutas:ILUS!
Aga kuidas on tänava legaalsusega?
Kas sa ikka mõtled tõsiselt,kui sellise küsimuse esitad ?
See peaks olema siililegi selge,et selline aretis ei saa kunagi tänavalegaalseks.
Hm, ma ei näe põhjust, miks ei peaks selline modifitseeritud pealisehitisega Gaz-66 olema legaliseeritav? Iseasi, kas kogu asjaajamine konkreetsel juhul küünlaid väärib (kuid pretsedendi loomise kontekstis oleks muidugi kasulik nii korraliku tööga peale minna :roll: )...
MBna küll mitte...

Õhuvõttu külma kätte viia ei taha?

Re: MB E300D 4x4 Off-Road 92a.

Postitatud: T Jaan 03, 2012 8:12 pm
Postitas isenokitseja
v6sa kirjutas:
Movistar kirjutas:
LR90 kirjutas:ILUS!
Aga kuidas on tänava legaalsusega?
Kas sa ikka mõtled tõsiselt,kui sellise küsimuse esitad ?
See peaks olema siililegi selge,et selline aretis ei saa kunagi tänavalegaalseks.
Hm, ma ei näe põhjust, miks ei peaks selline modifitseeritud pealisehitisega Gaz-66 olema legaliseeritav? Iseasi, kas kogu asjaajamine konkreetsel juhul küünlaid väärib (kuid pretsedendi loomise kontekstis oleks muidugi kasulik nii korraliku tööga peale minna :roll: )...
MBna küll mitte...
Ühtin sama mõttega. Mersu ümberehitust legaalseks ei saaks aga gaz69 oleks ilmselt võimalik. Ilmselt pole vimasele miskeid pabereid.....
Töö ja tulemus vägev!!

Re: MB E300D 4x4 Off-Road 92a.

Postitatud: T Jaan 03, 2012 11:48 pm
Postitas virgo
*Puusalt tulistades, palju sahk kaalub koos kogu mudru ja liigenditega.
*Pajata liuguritest/taldadest.
Virgo

Re: MB E300D 4x4 Off-Road 92a.

Postitatud: K Jaan 04, 2012 12:29 pm
Postitas uhti
virgo kirjutas:*Puusalt tulistades, palju sahk kaalub koos kogu mudru ja liigenditega.
*Pajata liuguritest/taldadest.
Virgo
Pakun huupi,et kõik kokku u300-400kg.
Tallad on tehtud 12mm paksuse seinaga karprauast,mis on pikku pidi pooleks lõigatud.
Talla reguleerimise välimine toos on tehtud vene adra kivikaitsesilindri hülsist ja seal sees 50mm silindri varrejupp.
Taldadel on kaks reguleerasendit 20mm ja 40 mm

Re: MB E300D 4x4 Off-Road 92a.

Postitatud: N Jaan 05, 2012 3:45 am
Postitas Arxs
Seda kannatab juba vaadata ka, eelmine oli ikka täielik...kohe ei oskagi öelda midagi.