Pole ammu kirjutanud siia, enamus ehitus teema mul kajastatud lõustaraamatus, aga mõtlesin, et võiks siia ka siis uuenduse kirjutada. Mina olen küll seda väga pikalt ehitanud, aga vaikselt areneb, loobunud pole.
Sai ka üks progetav aju ligi võetud harjutamiseks. Aju ise veekindlas "kestas". Kaasas oli base juhtmestik, aga pistikud jms. tuli kõik ise külge panna. Aju ise tegelikult on super odav pm. Omadustelt jääb veidi all MS3 jmt. Aga arvan, et mulle hetkel sobib. Paar omadust võiks sellel ajul veel olla, kuna nende aju koguaeg arenduses, siis ehk on lootust kunagi saada neid omadusi.
Nii, et see asendus
Sellega
Algselt oli mootor jagajatega, aju võimaldas kasutada COP-e(coil on plug). Sellega sain lahti jagajatest.
Mootori sain selle ajuga tööle, vajab veel häälestamist. Vilin väntvõlli juures ei tule mootorist endast vaid mul oli sinna tehtud simmeri pesa ja see käis vastu trigger wheeli.
https://www.youtube.com/watch?v=6bs8RgisFGg
Mootorile sai pandud õli radikas: Algselt oli mootori ploki küljes jalg mille külge kinnitus õlifilter, kuna jalg nagunii ei mahtunud, siis mõtlesin, et panen radika ka vahele juba. Adapter ploki külge sai ise tehtud alumiiniumist(ver 2). Ülejäänud mant kuskilt nissan gtr-i küljest, õliradikas saabi küljest.
Õlivõtturi modifikatsioon:
Ja moditud õlivann:
Väntvõlli rihmaratta tihend. Kahekordne simmer, määritav. Simmerid nii pandud, et üleliigne määre läheks välja, mitte sisse.
Kuna hüdrovints sai muretsetud ja ei tahtnud asja ringi ajada rihmaga ega ka ketiga ning oli soov, et kui vaja pole, et ringi ei käiks. Sai meisterdatud selline asi. Kas töötab ka, see selgub siis kui proovida saab.

Freesisin hambad:

Üks pool on siis see, mis kinnitub rihmaratta külge, teine on nuudi peal liigutatav osa, millega siis ühendatakse pump väntvõlliga.

Nuut mille peal liigub lülitatav osa ning samal ajal lähevad sinna peale laagrid, millega loodakse hüdropumbale laagripukk.

Kompott koos enamvähem:

Vända otsas:

Raami poolne kinnitus. Piltide peal on võlli ots rihmaratta sees, aga selle ma lõikasin sealt ära, et niimoodi need koos ei ole.
Mootori radikas, käigukasti radikas ja veepump.
Eputamise pilt. Lämmastiku rõhkudega lihtsalt viltu aetud.

Tihendi meisterdamine:

Käsipiduri ehitus, tegin vana ümber. Ketas ise tehtud, sadul tsikli esimene.

Random pildid:
Hetke seis selline, et jalgpidur valmis, rooli voolikud jms paigas ja valmis. Sildasi enam väga näppima ei pea. Aga vaja teha veel palju, kuid on tõsiselt plaani võetud jõuda ridalasse. Kui mingeid vingerpusse ei juhtu, siis plaan seal platsis olla ja ka proovida sõita. Eks siis näha.
Mul ka lõustaraamatus mingi "kodukas". Seal veidi rohkem pilte. 
https://www.facebook.com/1uazfe/