8. leht 23-st

Postitatud: P Apr 12, 2009 9:17 pm
Postitas K.Kotkas
Tehtud

- esimene tulesein
- drybox
- mootorikinnitused modifitseeritud
- amordikinnitused ringi tehtud
- istmed sees
- põhi lõpetatud
- 4WD ja HI / LOW kangid paigas

Auto hakkab nagu ilmet võtma... Istusime täna kolmekesi sees ja erik küsis, et kas teeme hääli ka vä ? Lauri arvas, et ei tee esiklaasi tatiseks ning parim hääl on rellaka vingumine ja käskis tööle tagasi kobida :)

Postitatud: E Apr 13, 2009 5:49 pm
Postitas erik
Sitaks on veel teha. :?

Ja pmst aeglasemalt kulgevad tööd on veel jäänud.

Hetkel tegemata:

Pidurid
Mootori elekter
Jahutussüsteem
Auto üldelekter
Kere lõpetamine
Roolisüsteem
Coilide lõpetamine
Toitesüsteem
jne
jne

Pole võimatu, et see auto saab hiljem valmis, kui peaks... Sõltub muidugi ehitusliikmete motivatsioonist. Sest aeg, kui selline on ainult prioriteetide küsimus.

Postitatud: K Mai 20, 2009 11:50 am
Postitas K.Kotkas
Vesi voolab jõkke ühtlase kiirusega, ning ignoreerib kõike, kuidas aeg seal kelleskile vastu näppe anda tahab.

Allakirjutanu ei saa samuti just hiilata oma viimase aja saavutustega, eriti selles osas, mis puudutab millegi ära tegemist.

Küll aga õnnestub mul teieni tuua teise kahe tiimiliikme suured pingutused püha asja edendamise nimel.

Sissejuhatuseks kere:

Parem pool on pmst lõpetatud,

Pilt
Pilt

Juhi poolel ehitab Lauri roolipea kinnitust,

Pilt

ning seob selle siis keresse:

Pilt
Pilt

Samuti oli allah armuline, ning saatis meile 8 rõngasse keeratud traadikera, millele oli välismaa keeles midagi peale sirgeldatud

Pilt

Selleks, et neid mõnusalt auto külge kinni kruvida, tuli Söe Duuning Engineeringul valmistada sellised asjad:

Pilt
Pilt

Mootori osakonnas on Erik valmis teinud pmst kõik, mida teha annab:
Automaat pingutus, kõik detailid tsingitud, kuivkarter alla keeratud, kaante katted isegi värvitud.

Pilt

Siia alla ei tule enam mitte midagi - karter on all.

Pilt
Pilt

Natuke jäid sillakinnituse pikivardad ette, ning Erik oli sunnitud need natu ringi tegema

Pilt

Järgmised uudised järgmine kord siis

Postitatud: K Mai 20, 2009 1:07 pm
Postitas erik
Näe, Lauri oli ka ikkagi siis garaazis, kui pildistasid :rofl:

See sale tüüp seal paremal, ukse juures....

Pilt

Postitatud: R Mai 29, 2009 12:27 pm
Postitas K.Kotkas
Nuh. vahepeal pole siis eriti midagi juhtunud, peale selle et...

... see
Pilt

puges siia

Pilt

ning läbilöögi asendis on olukord selline:

Pilt

traditsiooniks on saanud, et me ruumi ei raiska, seega

Pilt

ja teiselt poolt

Pilt

Salongis kangikesed paigas kaasõitjka poolt vaadatuna:

Pilt

ja juhipoolt

Pilt

Tagumine ots on lõpetatud, alutsame radikate jms asjade installi.

Postitatud: N Aug 06, 2009 12:10 am
Postitas K.Kotkas
faking plekitööd on lõppenud. Masin krunditud.
järgmisel nädalal siis värvime ja vast siis läheb mootor lõplikult oma kohale.
pilte pole moment

Postitatud: E Aug 17, 2009 10:43 pm
Postitas pakane
K.Kotkas kirjutas:faking plekitööd on lõppenud. Masin krunditud.
järgmisel nädalal siis värvime ja vast siis läheb mootor lõplikult oma kohale.
pilte pole moment
200+ töötundi on jäänud klapperi stardini :oops: . Kas olete ikka graafikus?

Andres

Postitatud: E Aug 17, 2009 11:16 pm
Postitas K.Kotkas
isegi ei ole üritamas...

Uued prioriteedid - Peredesse on siginenud uusi liikmeid, kes kõik tahavad oma osa saada arusaadavalt.

Aga varsti saab suvi läbi :)

Postitatud: P Aug 30, 2009 9:37 pm
Postitas K.Kotkas
Erikul oli eilsest Klaperjahtist selline kihk peal, et virutas pühapäeval terve roolisüsteemi valmis. Vot seukene mees...

Kaamera sai olulise pildi hetkel tühjaks, kui oli mida vaadata.

Postitatud: P Sept 20, 2009 10:43 pm
Postitas kala
kas kihk läks üle?

Postitatud: P Okt 25, 2009 11:26 pm
Postitas K.Kotkas
Kihk ei ole üle saanud, aga no vahepeal on taas muu ebaolulisega tegeletud...

aga, et lugeda nagunii keegi ei viitsi, siis täna ronisid auto külge sillatõste trossi spsteemid, valmis sai armatuuri esipaneel, veel nipet näpet.

Tegin mõned pildid kah, seekord muu kaameraga, kui mobiiliga.

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Postitatud: E Okt 26, 2009 9:06 am
Postitas Servicemobil
Kihk ei ole üle saanud, aga no vahepeal on taas muu ebaolulisega tegeletud...

aga, et lugeda nagunii keegi ei viitsi, siis täna ronisid auto külge sillatõste trossi spsteemid, valmis sai armatuuri esipaneel, veel nipet näpet.
Mismõttes ei viitsi lugeda! Sisuliselt ainuke asjalik thread kogu foorumis, kust midagi lugeda on. A pildid oled vist teinud küll suht suvalised, sillatõstesüsteeme neilt minu väsind silmad naljalt ei tuvasta.

Postitatud: E Okt 26, 2009 3:09 pm
Postitas koppees
Kas mitte ees nähtav pump ei kuulu sillatõstesse.

Postitatud: E Okt 26, 2009 3:58 pm
Postitas uputaja
koppees kirjutas:Kas mitte ees nähtav pump ei kuulu sillatõstesse.
:8ball: :))

Karvane tunne ütleb, et see pump kuulub ikka mootoriõli juurde.

Postitatud: P Nov 01, 2009 6:50 pm
Postitas K.Kotkas
Päevatöö tulemused:

Kõigepealt ilastasin taas Pille piltide peale, ning kurvastasin, et endal polnud mahti minna kasvõi raja ääre ahhetama. Alansi pargis on lõbus olnud :)

Samal ajal aga garaazis,

Eelmisel nädalal panin paika peakaabli akukastist dry-boxi, kaabel on 70mm2 -ne. Samal ajal Lauri asetas õlitünni oma kohale. Õnnestus sama soojaga ka teha valmis salongi armatuuri suurem pool, vastikuma töö jätsin tänaseks.

Nädala jooksul, mis on eelnenud tänasele jõudis Erik ära värvida roolisüsteemi kronsad, ning teha valmis ka kinnituspoldid, täna hommikul vaatas vastu komplekteeritud roolisüsteem, millel jäänud teha vaid viimane reguleerimine.

Vedasin end kella 12 -ks garaazi, Erik ja Lauri olid juba "äksi" täis, ning kuivkarteri voolikutele anti täiega pihta. Päeva lõpuks oli enamvähem kõik olemasolevad voolikud paika saanud, ning esimesed märgid vooliku dzunglist juba paistavad.

X brace sai ka lõplikult oma kohale kinnitatud. Mõnus on kohe, kui asjad lähevad auto külge ja ei ole sealt enam lähemal ajal lahkumas. Lauri lõpetas ära ka sisselaske õhu osa, mis kulmineerus filtri paigaldamisega, üks asi taas tehtud. Nüüd seal veidi veel voolikuga mässata, ning asi on valmis.

Armatuuri osas sai asi kah nii poolele teele, nüüd vaja siis veel mõned keevised viimistleda ja hakata kellade avasid paika puurima.

Kokkuvõttes, täna siis logime 3 peale 20h tööd auto juure. Pilte ei teinud, sest käed olid tööd täis. Järgmine kord siis.